return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Show Your Desktop Thread.. (pg. 9)
View this Thread in Original format
NyKoN
הנה שלי
שלא כמוכם הקטנתי את התמונה כדי שלא תצטרכו לעשות סקרולל על כל העמוד
:/
H.A.
זה שלי
ככה זה כשהמחשב משותף לכולם
:rolleyes:
NyKoN
quote:
Originally posted by H.A.
זה שלי
ככה זה כשהמחשב משותף לכולם
:rolleyes:



רק חסרה התמונה ואתה מסודר
Rising


:)
KrazyDJs
אורן, כבר אמרתי לך שאני מת על הרקע שלך :)

ושלי, אחרי כמה שינויים..
XP במיטבו...
או שלא :D


ADiSH
איך אתה אוהב את המכוערת הזאת?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by ADiSH
איך אתה אוהב את המכוערת הזאת?


הה ? מי ?
ADiSH
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הה ? מי ?

אתה!
KrazyDJs
אוקיי...שלב אחד פתרנו..
התכוונת אלי..

עכשיו מי מכוערת ? זאת בתמונה של אורן ? או בתמונה שלי ?
:rolleyes:
ADiSH
חח
שלך..
נו זאת ממכושפות

KrazyDJs
אם יש לך
wallpaper
יותר טוב
בגוונים אפורים כאלו שיתאימו ל
start bar
וכל זה..
בכיף אני יחליף..

פשוט זה הנורמלי היחיד שמצאתי..
:rolleyes:

אני לא הכי אוהב אותה...
אבל מה, תמונה יפה בתאכל"ס :)
H.A.
quote:
Originally posted by NyKoN
רק חסרה התמונה ואתה מסודר

פעמיים כבר ניסתי להעלות את התמונה וזה לא מראה לי אותה...
ננסה שוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement