|
Show Your Desktop Thread.. (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
הנה שלי
שלא כמוכם הקטנתי את התמונה כדי שלא תצטרכו לעשות סקרולל על כל העמוד
:/
 |
|
|
| H.A. |
זה שלי
ככה זה כשהמחשב משותף לכולם
:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by H.A.
זה שלי
ככה זה כשהמחשב משותף לכולם
:rolleyes: |
רק חסרה התמונה ואתה מסודר |
|
|
| Rising |
:) |
|
|
| KrazyDJs |
אורן, כבר אמרתי לך שאני מת על הרקע שלך :)
ושלי, אחרי כמה שינויים..
XP במיטבו...
או שלא :D
 |
|
|
| ADiSH |
| איך אתה אוהב את המכוערת הזאת? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ADiSH
איך אתה אוהב את המכוערת הזאת? |
הה ? מי ? |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הה ? מי ? |
אתה! |
|
|
| KrazyDJs |
אוקיי...שלב אחד פתרנו..
התכוונת אלי..
עכשיו מי מכוערת ? זאת בתמונה של אורן ? או בתמונה שלי ?
:rolleyes: |
|
|
| ADiSH |
חח
שלך..
נו זאת ממכושפות |
|
|
| KrazyDJs |
אם יש לך
wallpaper
יותר טוב
בגוונים אפורים כאלו שיתאימו ל
start bar
וכל זה..
בכיף אני יחליף..
פשוט זה הנורמלי היחיד שמצאתי..
:rolleyes:
אני לא הכי אוהב אותה...
אבל מה, תמונה יפה בתאכל"ס :) |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by NyKoN
רק חסרה התמונה ואתה מסודר |
פעמיים כבר ניסתי להעלות את התמונה וזה לא מראה לי אותה...
ננסה שוב |
|
|
|
|