return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Show Your Desktop Thread.. (pg. 4)
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
(רק הרקע בלי שאר האייקונים)
Tarantula
פפפששש... איזה השקעות...


מושמושון, מאיפה התמונה, גם אניייי רווצצההה
*עיני כלבלב שעומד לבכות*
Dj-2TaLL
הנה שלי, שוב לא משהו, אני לא מאמין איזה דברים יפים!!!


http://planet.nana.co.il/dj2tall/desk.JPG

מאיפה כל הסקינים האלה?!
אני חייב גם!!!!
Flotser
טוב הנה דסקטופ של תלמיד י"ב עסוק שאין לו זמן לסדר אותו


ובאמצע זה הסמיילים האלה מקפצים כל הזמן
כל הקרדיט עליהם כמובן ל...
פאק עף לי השם שלו
:p
נו מורן קוראים לו?...
איך הניק...?
די אני סנילי
טוב בעקרון הוא שיא המוכשר והוא לא יוצא לו לבקשר הרבה בפורום יותר
Sniper
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
הנה שלי, שוב לא משהו, אני לא מאמין איזה דברים יפים!!!



מאיפה כל הסקינים האלה?!
אני חייב גם!!!!



אח שלי מאיפה אתה מכיר את נועה פוני
!?<@#
היא ידידה טובה טובה טובה טובה שלי:]
כפרה עליה אני חולה עליה
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Sniper
אח שלי מאיפה אתה מכיר את נועה פוני
!?<@#
היא ידידה טובה טובה טובה טובה שלי:]
כפרה עליה אני חולה עליה


חחחחח
עולם קטן!
צחוקים...

כה אני מכירו אתה מכיתה ג!
Tarantula
אאאאאאאאאאאאא
הפיטריות@#$@ הפיטריות הכחולות השקופות האלה@$
אתה חייב לתת לי קישור
פללייזזזזז

פעם היה לי את זה ואיבדתי איכשהו...
אאאאאאאא
מישהו הצילו,
חייבת את הפיטריות
Flotser
quote:
Originally posted by Tarantula
אאאאאאאאאאאאא
הפיטריות@#$@ הפיטריות הכחולות השקופות האלה@$
אתה חייב לתת לי קישור
פללייזזזזז

פעם היה לי את זה ואיבדתי איכשהו...
אאאאאאאא
מישהו הצילו,
חייבת את הפיטריות


הכל בשבילך!!
http://www.infected-mushroom.de/fan...rea-artwork.htm
:wtf:
Sniper
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
חחחחח
עולם קטן!
צחוקים...

כה אני מכירו אתה מכיתה ג!


מגניב!!!
חחח אתה משמריהו
?

ד"א גם לי יש תתמונה עם הפיטריות על הדסקטופ
DjChook
מחר אני אפרסם את ה
DESKTOP
המשדורג שלי בעזרת תוכנה ששגיא הביא לי

משהו סוייף

Hell_Copter
לא יודע מה אתכם...
אבל אני ראיתי אצל נמרוד ברשימה אחד שנקרא רפי אסא

אולי הוא יכול לקמבן אותנו שאנחנו באים לשם??????
במקום ב 6 שקל מסעדה ורבע שיעשה לנו ב 3... :)
Tarantula
quote:
Originally posted by Flotser
הכל בשבילך!!
http://www.infected-mushroom.de/fan...rea-artwork.htm
:wtf:


@#!@!@#ייוואאווווו... ענק

תודה רבה רבה רבה פלוצרון

ממווואאאהההה:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement