|
Show Your Desktop Thread.. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
| (רק הרקע בלי שאר האייקונים) |
|
|
| Tarantula |
פפפששש... איזה השקעות...
מושמושון, מאיפה התמונה, גם אניייי רווצצההה
*עיני כלבלב שעומד לבכות* |
|
|
| Flotser |
טוב הנה דסקטופ של תלמיד י"ב עסוק שאין לו זמן לסדר אותו
ובאמצע זה הסמיילים האלה מקפצים כל הזמן
כל הקרדיט עליהם כמובן ל...
פאק עף לי השם שלו
:p
נו מורן קוראים לו?...
איך הניק...?
די אני סנילי
טוב בעקרון הוא שיא המוכשר והוא לא יוצא לו לבקשר הרבה בפורום יותר |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
הנה שלי, שוב לא משהו, אני לא מאמין איזה דברים יפים!!!
מאיפה כל הסקינים האלה?!
אני חייב גם!!!! |
אח שלי מאיפה אתה מכיר את נועה פוני
!?<@#
היא ידידה טובה טובה טובה טובה שלי:]
כפרה עליה אני חולה עליה |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Sniper
אח שלי מאיפה אתה מכיר את נועה פוני
!?<@#
היא ידידה טובה טובה טובה טובה שלי:]
כפרה עליה אני חולה עליה |
חחחחח
עולם קטן!
צחוקים...
כה אני מכירו אתה מכיתה ג! |
|
|
| Tarantula |
אאאאאאאאאאאאא
הפיטריות@#$@ הפיטריות הכחולות השקופות האלה@$
אתה חייב לתת לי קישור
פללייזזזזז
פעם היה לי את זה ואיבדתי איכשהו...
אאאאאאאא
מישהו הצילו,
חייבת את הפיטריות |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאאאאאאאאאא
הפיטריות@#$@ הפיטריות הכחולות השקופות האלה@$
אתה חייב לתת לי קישור
פללייזזזזז
פעם היה לי את זה ואיבדתי איכשהו...
אאאאאאאא
מישהו הצילו,
חייבת את הפיטריות |
הכל בשבילך!!
http://www.infected-mushroom.de/fan...rea-artwork.htm
:wtf: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
חחחחח
עולם קטן!
צחוקים...
כה אני מכירו אתה מכיתה ג! |
מגניב!!!
חחח אתה משמריהו
?
ד"א גם לי יש תתמונה עם הפיטריות על הדסקטופ |
|
|
| DjChook |
מחר אני אפרסם את ה
DESKTOP
המשדורג שלי בעזרת תוכנה ששגיא הביא לי
משהו סוייף |
|
|
| Hell_Copter |
לא יודע מה אתכם...
אבל אני ראיתי אצל נמרוד ברשימה אחד שנקרא רפי אסא
אולי הוא יכול לקמבן אותנו שאנחנו באים לשם??????
במקום ב 6 שקל מסעדה ורבע שיעשה לנו ב 3... :) |
|
|
| Tarantula |
@#!@!@#ייוואאווווו... ענק
תודה רבה רבה רבה פלוצרון
ממווואאאהההה:D |
|
|
|
|