|
Show Your Desktop Thread.. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
גלובל
מה עשית לו ?! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by DjChook
גלובל
מה עשית לו ?! |
למי ומה? |
|
|
| Rising |
ממה שראיתי עד עכשיו ברק שולט ...
פצצה אחי..
מוש!!!! איפה הסמוראי \ רובוט היפה שאז היה לך \ לי ?
בואנה לכלכת.. |
|
|
| DjChook |
השורה שלמעלה של הכל האייקונים
וזה עם
WINDOWSBINDS/STYLEXP
הטימ ? |
|
|
| Q-PiXeL |

אגב בצד זה לא איסיקיו זה מיראנדה
תוכנה חייתית שיש לה תמיכה בכל מני פלאגנים
אז יש פלאגין של בוט שמדבר עם האנשים שברשימה שלך כשאתה לא פה
:) |
|
|
| DjChook |
אה רומן היה לי את הסקין הזה פעם
(של החלונות) |
|
|
| TTman |
זה שלי

למי שלא הבין...
זה הסמל של
Trance Energy
שבסוף אני אגיע לשם |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by DjChook
השורה שלמעלה של הכל האייקונים
וזה עם
WINDOWSBINDS/STYLEXP
הטימ ? |
טוב אז אני משתמש ב-2 תוכנות
1. Microangelo 5.5
2. MS.Windows.XP.Theme.Pack.Cracked.Incl.StyleXP.msi
לטהים קוראים
Classix 10k
והאייקונים זה אוסף אישי של 5 שנים כבר, אם אתה רוצה עוד עזרה אני ישמח לתת לך טיפים באייסיקיו |
|
|
| MoSH_MaN |
בשבילך אורן
החלפתי
ויש לי עוד אחד חזק שאני ישים מתישהו
חן יש לי מסף 19 אז מה אתה רוצה.....
 |
|
|
| Triple-z |
מוש איזה תוכנה זאת ה- statsbar הזה שאתה משתמש?
איפה מורידים? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Triple-z
מוש איזה תוכנה זאת ה- statsbar הזה שאתה משתמש?
איפה מורידים? |
1.
These are the most recent runtime files (from VB 6.0 Service Pack 5), make sure you have installed them! StatBar may not work properly with older versions of these files.
(Click Here to Download)
2.
By unzipping it manually; download the zipped version
(Click Here to Download)
3.
Homepage
http://www.statbar.nl/ |
|
|
| Triple-z |
כן תודה כבר מצאתי ב- download.com
תוכנה נחמדה
רק לא אהבתי את הסקינים שלה
יענו את הפונטים והכל אם רק היה אפשר לשנות אותם.. |
|
|
|
|