return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Show Your Desktop Thread.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
גלובל
מה עשית לו ?!
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DjChook
גלובל
מה עשית לו ?!

למי ומה?
Rising
ממה שראיתי עד עכשיו ברק שולט ...

פצצה אחי..

מוש!!!! איפה הסמוראי \ רובוט היפה שאז היה לך \ לי ?
בואנה לכלכת..
DjChook
השורה שלמעלה של הכל האייקונים
וזה עם
WINDOWSBINDS/STYLEXP
הטימ ?
Q-PiXeL


אגב בצד זה לא איסיקיו זה מיראנדה
תוכנה חייתית שיש לה תמיכה בכל מני פלאגנים
אז יש פלאגין של בוט שמדבר עם האנשים שברשימה שלך כשאתה לא פה
:)
DjChook
אה רומן היה לי את הסקין הזה פעם
(של החלונות)
TTman
זה שלי








למי שלא הבין...
זה הסמל של
Trance Energy
שבסוף אני אגיע לשם
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DjChook
השורה שלמעלה של הכל האייקונים
וזה עם
WINDOWSBINDS/STYLEXP
הטימ ?


טוב אז אני משתמש ב-2 תוכנות

1. Microangelo 5.5
2. MS.Windows.XP.Theme.Pack.Cracked.Incl.StyleXP.msi

לטהים קוראים
Classix 10k

והאייקונים זה אוסף אישי של 5 שנים כבר, אם אתה רוצה עוד עזרה אני ישמח לתת לך טיפים באייסיקיו
MoSH_MaN
בשבילך אורן
החלפתי
ויש לי עוד אחד חזק שאני ישים מתישהו


חן יש לי מסף 19 אז מה אתה רוצה.....

Triple-z
מוש איזה תוכנה זאת ה- statsbar הזה שאתה משתמש?
איפה מורידים?

GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Triple-z
מוש איזה תוכנה זאת ה- statsbar הזה שאתה משתמש?
איפה מורידים?


1.
These are the most recent runtime files (from VB 6.0 Service Pack 5), make sure you have installed them! StatBar may not work properly with older versions of these files.

(Click Here to Download)

2.
By unzipping it manually; download the zipped version

(Click Here to Download)

3.
Homepage

http://www.statbar.nl/
Triple-z
כן תודה כבר מצאתי ב- download.com

תוכנה נחמדה
רק לא אהבתי את הסקינים שלה
יענו את הפונטים והכל אם רק היה אפשר לשנות אותם..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement