return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Show Your Desktop Thread.. (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
הבטחתי והינה אני מקיים

LioR
וואייי חזקקק
MASTERsplinter
באמת חזק.
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook
הבטחתי והינה אני מקיים



כן אחוש יפה!

תגיד לי מאיפה כל זה!?
Sniper
וואי אחוש חזק!!!
אהבתי
KrazyDJs
פשששש
איזה דסקטופ בן זונה...

ד"א
בליפ ובלופ..משחק שולט...:D
DJentlman
בואנה אחלוש DESKTOP
איזה תוכנה זאת?
נראה פצצה.....:whip: :disbelief :thepirate
DjChook
www.hoverdesk.net

אפשר לתכנת שם הכל

:)
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs

ד"א
בליפ ובלופ..משחק שולט...:D


בדיוק מה שהלכתי להגיד!!!!
:wtf: :wtf: :wtf:

וחן באמת יפה
אבל אני איית לא אוהב לעבוד עם דסקטופ בהיר, זה כואב לעיניים
DjChook
דווקא אני יותר אוהב בהיר מכהה
למרות שבתכלס יש הרבה יותר כהים

בקיצר,
בליפ בלופ ענק

אני לא מבין איך הכירו לי את זה רק בזמן האחרון חחח

אני רק במסך השני בינתיים
בסוף שלו בבית הקברות

GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DjChook
הבטחתי והינה אני מקיים



אחי יזונה בגללך שכחתי לאפר את הסיגריה וכל המקלדת שלי מלאה באפר, תתבייש לעלות לפה כזה דיסקטופ מדהים.......אני בשוק
אפילו אני שאני מתיימר לעשות דיסקטופ יפה לא הצלחתי להגיע לרמות האלה, יבושם לך
MoSH_MaN
עשית את הדסקטופ יפה אבל לא אהבתי את התמונה הזאת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement