|
Show Your Desktop Thread.. (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הבטחתי והינה אני מקיים
 |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DjChook
הבטחתי והינה אני מקיים
|
כן אחוש יפה!
תגיד לי מאיפה כל זה!? |
|
|
| Sniper |
וואי אחוש חזק!!!
אהבתי |
|
|
| KrazyDJs |
פשששש
איזה דסקטופ בן זונה...
ד"א
בליפ ובלופ..משחק שולט...:D |
|
|
| DJentlman |
בואנה אחלוש DESKTOP
איזה תוכנה זאת?
נראה פצצה.....:whip: :disbelief :thepirate |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ד"א
בליפ ובלופ..משחק שולט...:D |
בדיוק מה שהלכתי להגיד!!!!
:wtf: :wtf: :wtf:
וחן באמת יפה
אבל אני איית לא אוהב לעבוד עם דסקטופ בהיר, זה כואב לעיניים |
|
|
| DjChook |
דווקא אני יותר אוהב בהיר מכהה
למרות שבתכלס יש הרבה יותר כהים
בקיצר,
בליפ בלופ ענק
אני לא מבין איך הכירו לי את זה רק בזמן האחרון חחח
אני רק במסך השני בינתיים
בסוף שלו בבית הקברות |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by DjChook
הבטחתי והינה אני מקיים
|
אחי יזונה בגללך שכחתי לאפר את הסיגריה וכל המקלדת שלי מלאה באפר, תתבייש לעלות לפה כזה דיסקטופ מדהים.......אני בשוק
אפילו אני שאני מתיימר לעשות דיסקטופ יפה לא הצלחתי להגיע לרמות האלה, יבושם לך |
|
|
| MoSH_MaN |
| עשית את הדסקטופ יפה אבל לא אהבתי את התמונה הזאת |
|
|
|
|