|
Show Your Desktop Thread.. (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
אחי אתה יכול להשיג לי את התמונה?? |
|
|
| Flotser |
חחחח
הנוער רק מתדרדר פה ;)
עכשיו בהשראת הטרד הזה
הורדתי את ה
theme
של הווינדואו בלינדס שהיה לי כבר אולי שנה לא זוכר
ובכלל מחקתי את התוכנה הזאתי, וחזרתי לכחול של אקס פי
וגם כל הדסקטופ שלי היה כמעט כולו בלי להגזים עמוס באייקונים,
עכשיו דחפתי הכל לספריות
:)
וגם החלפתי רקע לזה לשחור לגמרי ובאמצע שמתי את התמונה הזאתי
ועכשיו כיף לשבת ולבהות שעות על גבי שעות בסדסקטופ החדש והמסודר שלי
:crazy: |
|
|
| Tarantula |
| איזה התלהבות בגלל דסקטופ שהוא בכלל לא משהו...:rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
| חחח תודה אחי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
:eek: |
תשאר בפוזה הזאת...
אני כבר מגיע!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תשאר בפוזה הזאת...
אני כבר מגיע!! |
שובב...
:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
שובב...
:P |
;)
אם לא מקבלים את הסיפוק במקום אחד תמיד יש את חן לא?? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
;)
אם לא מקבלים את הסיפוק במקום אחד תמיד יש את חן לא?? |
צודק |
|
|
| DjChook |
הלו הלו !
אלונה, רק לך מותר |
|
|
|
|