return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Hockey-VM (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
så ja, dags för sverige att krossa vitryssland, tur att vi har salo i målet :stongue:

ska bli skoj att se forsberg lira också
Amnezia
visst hockeyvm e kanske inte den mest glamorösa turneringen me tanke på kvaliten som brukar vara på den + att den går alldeles för ofta..men kommer ju till å me bli lite kul iår..foppa,sudden,salo,axlesson, Z å kanske nylander...:cool: :cool:
men varför e inte lidström på plats för:whip: :whip: gaah...

bara hoppas vi lirar skjortan av vitryssarna nu...:crazy: :D

Usa B vm nästa:D :tongue3 :tongue3 loolz
MiB
bah..hoppas inte divan nylander kommer =) (gammal klasskompis) hehe.. dryg jävel det där asså..
XLA
Nu fåre FAN bli nåt! :whip:
Foppa verkar ju på kornet iaf :)
Amnezia
Sverige - Kandada ikväll...hoho vilken match d kan bli...sudden å foppa redo...:crazy: :crazy: grymt lr vad...

såg finland - slovakien igår oxå...hoho:happy2::tongue3 12-0
jämnt å fint *NOT:cool:
MiB
gör tacos nu o väntar på polarna =)) o en platta lapin.. kan bli skoj ikväll mot kanada med sudden oxå...



(btw.. ska hälsa från steve..prata med han o han va på väg till ålandsbåten.. woho.. ferry corsten =))
zamson
quote:
Originally posted by Amnezia
Sverige - Kandada ikväll...hoho vilken match d kan bli...sudden å foppa redo...:crazy: :crazy: grymt lr vad...

såg finland - slovakien igår oxå...hoho:happy2::tongue3 12-0
jämnt å fint *NOT:cool:



blevd et 12-0 till finnarna???? kaos... :D
MiB
quote:
Originally posted by zamson
blevd et 12-0 till finnarna???? kaos... :D



haha skoja inte =)) tyckte det va ännu mer kaos att danmark va över usa med 5-2 hahaha
zamson
d va ju inte alls bra d där... Sverige måste få igång sitt powerplay!!!
Mirv0
Minst, och inte träffa så mycket stolpar och ribbor

:mad:

RebeL9
gick inte alls bra det där :whip:
robstar
Själv vann man lite pengar igår, tippade 1-3. Hehe.

Får hoppas att de går bättre för sverige i framtiden men de blir väl som vanligt. :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement