|
Hockey-VM (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
så ja, dags för sverige att krossa vitryssland, tur att vi har salo i målet :stongue:
ska bli skoj att se forsberg lira också |
|
|
| Amnezia |
visst hockeyvm e kanske inte den mest glamorösa turneringen me tanke på kvaliten som brukar vara på den + att den går alldeles för ofta..men kommer ju till å me bli lite kul iår..foppa,sudden,salo,axlesson, Z å kanske nylander...:cool: :cool:
men varför e inte lidström på plats för:whip: :whip: gaah...
bara hoppas vi lirar skjortan av vitryssarna nu...:crazy: :D
Usa B vm nästa:D :tongue3 :tongue3 loolz |
|
|
| MiB |
| bah..hoppas inte divan nylander kommer =) (gammal klasskompis) hehe.. dryg jävel det där asså.. |
|
|
| XLA |
Nu fåre FAN bli nåt! :whip:
Foppa verkar ju på kornet iaf :) |
|
|
| Amnezia |
Sverige - Kandada ikväll...hoho vilken match d kan bli...sudden å foppa redo...:crazy: :crazy: grymt lr vad...
såg finland - slovakien igår oxå...hoho:happy2::tongue3 12-0
jämnt å fint *NOT:cool: |
|
|
| MiB |
gör tacos nu o väntar på polarna =)) o en platta lapin.. kan bli skoj ikväll mot kanada med sudden oxå...
(btw.. ska hälsa från steve..prata med han o han va på väg till ålandsbåten.. woho.. ferry corsten =)) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Sverige - Kandada ikväll...hoho vilken match d kan bli...sudden å foppa redo...:crazy: :crazy: grymt lr vad...
såg finland - slovakien igår oxå...hoho:happy2::tongue3 12-0
jämnt å fint *NOT:cool: |
blevd et 12-0 till finnarna???? kaos... :D |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by zamson
blevd et 12-0 till finnarna???? kaos... :D |
haha skoja inte =)) tyckte det va ännu mer kaos att danmark va över usa med 5-2 hahaha |
|
|
| zamson |
| d va ju inte alls bra d där... Sverige måste få igång sitt powerplay!!! |
|
|
| Mirv0 |
Minst, och inte träffa så mycket stolpar och ribbor
:mad: |
|
|
| RebeL9 |
| gick inte alls bra det där :whip: |
|
|
| robstar |
Själv vann man lite pengar igår, tippade 1-3. Hehe.
Får hoppas att de går bättre för sverige i framtiden men de blir väl som vanligt. :/ |
|
|
|
|