|
Hockey-VM (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| :( :( :( mitt humör dog just... |
|
|
| x-dream |
| :( Synd att det skulle avgöras med målkamera å så....Lite snöpligt men den vart ju inne.... |
|
|
| dbl |
| WHY GOD???? WWWHHHHYYYYYYYYY |
|
|
| ScuL |
| va blev resultatet? jag kan inte kolla på TV3/Viasat här :s |
|
|
| reveal |
| 2-2 efter full tid, sen fick Kanada in 3-2-målet i sudden death |
|
|
| ShyTrance |
| :( :( :( va trååkigt :( :whip: |
|
|
| rem_monster |
Märktes att folk skulle kolla på matchen för allt var helt öde kl 4 idag. Det är ifs söndag men ändå;)
Men är ändå tråkigt de förlorade...
och på det sättet också.:( |
|
|
| Aendy |
| Var ett ljushuvud på en community-site som kläckte ur sig "Klart negern gör mål, han är den enda man inte ser på plan". Vet inte om denna planta var dåligt insatt i hockey eller kontraster eller bara helt dum i huvudet. Som Vitryssen skrev i en annan tråd "With enemies like this..." |
|
|
| ScuL |
| mhm.. jag håller med.. det e synd :( |
|
|
| Mirv0 |
| Domaren var ju blind :whip: |
|
|
| Icarus |
| quote: | Originally posted by rem_monster
Märktes att folk skulle kolla på matchen för allt var helt öde kl 4 idag. Det är ifs söndag men ändå;)
Men är ändå tråkigt de förlorade...
och på det sättet också.:( |
Öde....det var ju konstigt, särskilt med tanke PÅ ATT DET FINSPÅNG du pratar om !!! :haha: Om jag fick pengar för varje timme jag är ute i Finspång och inte ser mer än två människor, skulle jag bli tillräckligt rik för att köpa loss skiten och flytta den till Island. Satans jävla bostadskö i Norrköping, enda anledningen till att jag fortfarande är fast här. Och vem fan är du förresten?:D
Angående matchen: bajs. |
|
|
|
|