return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Hockey-VM (pg. 7)
View this Thread in Original format
reveal
:(
zamson
:( :( :( mitt humör dog just...
x-dream
:( Synd att det skulle avgöras med målkamera å så....Lite snöpligt men den vart ju inne....
dbl
WHY GOD???? WWWHHHHYYYYYYYYY
ScuL
va blev resultatet? jag kan inte kolla på TV3/Viasat här :s
reveal
2-2 efter full tid, sen fick Kanada in 3-2-målet i sudden death
ShyTrance
:( :( :( va trååkigt :( :whip:
rem_monster
Märktes att folk skulle kolla på matchen för allt var helt öde kl 4 idag. Det är ifs söndag men ändå;)

Men är ändå tråkigt de förlorade...
och på det sättet också.:(
Aendy
Var ett ljushuvud på en community-site som kläckte ur sig "Klart negern gör mål, han är den enda man inte ser på plan". Vet inte om denna planta var dåligt insatt i hockey eller kontraster eller bara helt dum i huvudet. Som Vitryssen skrev i en annan tråd "With enemies like this..."
ScuL
mhm.. jag håller med.. det e synd :(

Mirv0
Domaren var ju blind :whip:
Icarus
quote:
Originally posted by rem_monster
Märktes att folk skulle kolla på matchen för allt var helt öde kl 4 idag. Det är ifs söndag men ändå;)

Men är ändå tråkigt de förlorade...
och på det sättet också.:(


Öde....det var ju konstigt, särskilt med tanke PÅ ATT DET FINSPÅNG du pratar om !!! :haha: Om jag fick pengar för varje timme jag är ute i Finspång och inte ser mer än två människor, skulle jag bli tillräckligt rik för att köpa loss skiten och flytta den till Island. Satans jävla bostadskö i Norrköping, enda anledningen till att jag fortfarande är fast här. Och vem fan är du förresten?:D

Angående matchen: bajs.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement