|
Hockey-VM (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
| quote: | Originally posted by robstar
Själv vann man lite pengar igår, tippade 1-3. Hehe.
Får hoppas att de går bättre för sverige i framtiden men de blir väl som vanligt. :/ |
åfan fick du rätt på resultat =) grattis.. jävulskt svårt o tippa på det tycker jag =)) |
|
|
| Nicke |
| Hade man tippat i Finland att Schweiz vinner över USA med 1-0 hade man fått pengarna tillbaka 118 gånger :D |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by MiB
åfan fick du rätt på resultat =) grattis.. jävulskt svårt o tippa på det tycker jag =)) |
De va väl min tur att vinna. :D Brukar inte tippa rätt så ofta men 1-3 kändes helt rätt, så ja va tvungen å spela.
| quote: | | Hade man tippat i Finland att Schweiz vinner över USA med 1-0 hade man fått pengarna tillbaka 118 gånger |
Synd att man inte gjorde de. :/ |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Själv vann man lite pengar igår, tippade 1-3. Hehe.
Får hoppas att de går bättre för sverige i framtiden men de blir väl som vanligt. :/ |
fan va bra.. då bjuder du alla här på TA på en krog runda ikväll då :D |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by dbl
fan va bra.. då bjuder du alla här på TA på en krog runda ikväll då :D |
U bet! Vatten till alla! :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
U bet! Vatten till alla! :D |
hehe... fan va gott :) |
|
|
| reveal |
sverige mot finland i kvartsfinal... spöa finnarna!!!
moget att reglerna ändrades för att passa finland för övrigt.. |
|
|
| Amnezia |
gryym match d lär bli ikväll....sve-fin sweeeeeeet:cool:
vilka regler e ändrade????? inte hört nått om....:eyes: :conf: |
|
|
| reveal |
normalt sätt är det laget som hamnat högst i gruppspelet, av de två som möts, som räknas som hemmalag... men i fallet sverige - finland, där ju sverige hamnade 2a i sin grupp och finland 3a i sin grupp, fick finland ändå vara hemmalag... spelar väl inte såå stor roll, och finland är ju faktiskt värdnation, men ändå...
hemmalaget bestämmer när det är byte, får vänta med att välja tekare tills motståndarlaget har valt tekare, etc... såna smågrejor
aendy kanske vet bättre :) |
|
|
| MiB |
| gråter fan blod om det går åt pipan idag asså |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
hemmalaget bestämmer när det är byte, får vänta med att välja tekare tills motståndarlaget har valt tekare, etc... såna smågrejor
|
Angående bytena stämmer det. Tveksam om tekningarna. Vet inte hur det fungerar där om det är försvarande lag eller något annat som bestämmer där. Vet dock att det är hemmaspelaren som måste sätta ned klubban i isen först och då kan man tänka sig att det faktiskt är bortalaget som har fördel vid tekningar. |
|
|
| zamson |
| ..... tur att man läste här...hade ju glömt att d va idag.... |
|
|
|
|