|
Hockey-VM (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Finns redan på nätet
 |
|
|
| zamson |
| jag gråter glädjetårar |
|
|
| x-dream |
| Finns inte mycket att säga...Grymt allså.... |
|
|
| Aendy |
| Rättelse. Det brukar väl vara svenskt stål när man talar om sånt, inte svenska vikingar? |
|
|
| montana |
[montana sjunger]
SVERIGE REGERAR, SHA LA LA LA LA
[/montana sjunger]
mer kan man inte säga. |
|
|
| Nicke |
| Förbannat också.. :( :( :( :whip: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Nicke
Förbannat också.. :( :( :( :whip: |
mwuahahahaha :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2
nåja, du hejar väl lite på Sverige också får man hoppas ;) |
|
|
| ShyTrance |
matchen var spännande i slutet :D
brukar inte kolla på is hockey annars, men den här matchen var grym.. :) |
|
|
| robstar |
Ahh!!!
Nu e vi i final! :D :D :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by robstar
Ahh!!!
Nu e vi i final! :D :D :D |
Jag tror det bär ända till guld, precis som 1998 när "lirarna" var med! :D
Vad tror ni?:cool: |
|
|
|
|