return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Hockey-VM (pg. 4)
View this Thread in Original format
Mystoz
3 - 1
:whip:
Mirv0
Själv ser man fotboll inter-milan:D

Vågar inte se på hockeyn :nervous:
SteveTranz4ever
6 - 5 till Sverige å jörgen åker ut i båset... jag hatar detta !
SteveTranz4ever
:wtf: :wtf: JAAAAAAAAAAAA HA HA HA HA HA ....... DÄR TOG VI FINNARNA !!!!! :wtf: :wtf:
reveal
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har ingen hals kvar :crazy: :crazy: :crazy:

IN YOUR FACE FINLAND!!!
Amnezia
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VILKEN SJUK MATCH.....WOOHOOOOOO

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

:D :D :D :D :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
robstar
JAAAAAAAAAAA DE E JU SÅÅÅ SJUKT!!!!!

YES!!!!!!YES!!!!!!YES!!!!!!YES!!!!!!
YES!!!!!!v!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :eek: :eek: :eek: :crazy: :crazy: :tongue3 :happy2:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
SWE_TRANCE
DETTA ÄR FAAN DET VÄRSTA JAG NÅGONSIN SETT!!!!

Sverige kliver fram och "kör över" finnarna i 2:a halvan utav matchen!!! :D :D :D :crazy: :eyespop: :tongue3 :tongue2 :toocool: :D :cool:
Vizay
no offense men vad är den finska sisun mot de SVENSKA VIKINGARNA!!!!!!!
Mirv0
Bragd :eyes: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Amnezia
Lätt bästa hockeymatchen jag sett på år..vilken final detta skulle va...woahaa

så sjukt bra....

Tellan bräcker i mål....:crazy: :cool: :cool:
MiB


MUAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA

fyfan va svettigt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement