|
Hockey-VM (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Mirv0 |
Själv ser man fotboll inter-milan:D
Vågar inte se på hockeyn :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| 6 - 5 till Sverige å jörgen åker ut i båset... jag hatar detta ! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| :wtf: :wtf: JAAAAAAAAAAAA HA HA HA HA HA ....... DÄR TOG VI FINNARNA !!!!! :wtf: :wtf: |
|
|
| reveal |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har ingen hals kvar :crazy: :crazy: :crazy:
IN YOUR FACE FINLAND!!! |
|
|
| Amnezia |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VILKEN SJUK MATCH.....WOOHOOOOOO
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:D :D :D :D :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| robstar |
JAAAAAAAAAAA DE E JU SÅÅÅ SJUKT!!!!!
YES!!!!!!YES!!!!!!YES!!!!!!YES!!!!!!
YES!!!!!!v!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :eek: :eek: :eek: :crazy: :crazy: :tongue3 :happy2:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| SWE_TRANCE |
DETTA ÄR FAAN DET VÄRSTA JAG NÅGONSIN SETT!!!!
Sverige kliver fram och "kör över" finnarna i 2:a halvan utav matchen!!! :D :D :D :crazy: :eyespop: :tongue3 :tongue2 :toocool: :D :cool: |
|
|
| Vizay |
| no offense men vad är den finska sisun mot de SVENSKA VIKINGARNA!!!!!!! |
|
|
| Mirv0 |
| Bragd :eyes: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Amnezia |
Lätt bästa hockeymatchen jag sett på år..vilken final detta skulle va...woahaa
så sjukt bra....
Tellan bräcker i mål....:crazy: :cool: :cool: |
|
|
| MiB |
MUAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA
fyfan va svettigt |
|
|
|
|