return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Hockey-VM (pg. 6)
View this Thread in Original format
Amnezia
uj va lätt det va:D :tongue3 :p ;)

nu ska vi bara visa kanadensarna va vi igentligen går för å ta revanch för den kassa 1-3 matchen.....

guuuuuld ska vi ta..woaha:crazy: :happy2:
Icarus
Sportbladet, dagen efter Sverige - Finland :

dbl
sverige - finland matchen va ju total grym...

vi satt och kollade på den i lumpen och skulle dra på fest efter/under andra perioden eftersom det gick så kasst, men inte fan kom vi där ifrån :)

fan va bra :)
SteveTranz4ever
Lahjoita Suomi ryssille!


No offence alla finnar men jag hittade en sida med lite lustiga översättningar :gsmile: Jag gillar ju Finland annars
SteveTranz4ever
Aendy
quote:
Originally posted by Icarus
Sportbladet, dagen efter Sverige - Finland :



Tråkigt när de är så enögda att de inte ens kan uppskatta andra idrotter.
Icarus
quote:
Originally posted by Aendy
Tråkigt när de är så enögda att de inte ens kan uppskatta andra idrotter.


LOL, det var ett skämt. 12 andra sidor i sportbladet handlade om just den matchen.:haha:
Nicke
Man kan ju för fan inte ba leda med 5-1 och sen förlora! Perkele!
dbl
quote:
Originally posted by Nicke
Man kan ju för fan inte ba leda med 5-1 och sen förlora! Perkele!


:haha: :haha:
tydligen så kan man det ;)
Aendy
quote:
Originally posted by Icarus
LOL, det var ett skämt.


Jag vet att det var ett skämt men Simon Bank är väldigt insnöad på fotboll och visar det alldeles för ofta anser jag.

MiB
då bär det av nu då =)) skål kosmonauter!!
mindshooter
2-1...... wooou woooou SVERIGE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement