|
Hockey-VM (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
uj va lätt det va:D :tongue3 :p ;)
nu ska vi bara visa kanadensarna va vi igentligen går för å ta revanch för den kassa 1-3 matchen.....
guuuuuld ska vi ta..woaha:crazy: :happy2: |
|
|
| Icarus |
Sportbladet, dagen efter Sverige - Finland :
 |
|
|
| dbl |
sverige - finland matchen va ju total grym...
vi satt och kollade på den i lumpen och skulle dra på fest efter/under andra perioden eftersom det gick så kasst, men inte fan kom vi där ifrån :)
fan va bra :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Lahjoita Suomi ryssille!
No offence alla finnar men jag hittade en sida med lite lustiga översättningar :gsmile: Jag gillar ju Finland annars |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Icarus
Sportbladet, dagen efter Sverige - Finland :
|
Tråkigt när de är så enögda att de inte ens kan uppskatta andra idrotter. |
|
|
| Icarus |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tråkigt när de är så enögda att de inte ens kan uppskatta andra idrotter. |
LOL, det var ett skämt. 12 andra sidor i sportbladet handlade om just den matchen.:haha: |
|
|
| Nicke |
| Man kan ju för fan inte ba leda med 5-1 och sen förlora! Perkele! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Nicke
Man kan ju för fan inte ba leda med 5-1 och sen förlora! Perkele! |
:haha: :haha:
tydligen så kan man det ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Icarus
LOL, det var ett skämt. |
Jag vet att det var ett skämt men Simon Bank är väldigt insnöad på fotboll och visar det alldeles för ofta anser jag. |
|
|
| MiB |
| då bär det av nu då =)) skål kosmonauter!! |
|
|
| mindshooter |
| 2-1...... wooou woooou SVERIGE |
|
|
|
|