|
קלאברים כמוכם מעשנים?
|
View this Thread in Original format
| LioR |
אתם (יותר נכן אנחנו) הולכים לפול מסיבות
ואם לא אז בטח תקועים באיזה זולה מעפנה (אופס) הקיצר
סקר קטן שלי מעשנים או לא?
אם כן מה מעשנים? |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני מעשן הכול!
מה מעשן?
אין לי שמץ!!!
שאלי את אלה שמסביבי!!!
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Flotser |
לא מעשן
:wtf:
טוב נאי גם לא קלאבר
:nervous:
:wtf: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Flotser
לא מעשן
:wtf:
טוב נאי גם לא קלאבר
:nervous:
:wtf: |
כנ"ל :)..
לא מעשן, לא שותה
ולא ממש קלאבר...:)
אפשר לקטרג אותי כ
wannabe CLUBBER
:D |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כנ"ל :)..
לא מעשן, לא שותה
ולא ממש קלאבר...:)
אפשר לקטרג אותי כ
wannabe CLUBBER
:D |
אותו הדבר
רק נרגילה |
|
|
| Sniper |
חהחהחה
מממ מה זה נחשב קלאבר??
תגדיר
אני מעשן סיגריות\נרגילה ויצא לי לעשן פעם 1 משו אחר ולא אהבתי תהרגשה
אבל אני מעשן את זה פאסיבי כי מלאא חברים שלי משתמשים |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני לא מעשן סיגריות
כי זה לא בריאאאאאאא
:wtf:
אבל אני לא מתנגד לעשן דברים אחרים שלא משחירים את הריאות
:cool:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Gil Shwarts |
לפני הצבא הייתי מעשן כמעט כל דבר
עכשיו שאני בצבא
רק סיגריות.. |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
גם אני שואף להיות קלאבר אבל בנתיים אני רק
Wanna Be
אממממממ מעשנים נרגילה מלא, כמעט כל ערב, מלא סיגריות ואם מישהו בא מהכבר אז גם משהו יותר נחמד, למרות שאני גמרתי אם הדברים האלה...אההה ואני נוגע בשתייה רק מסיבות
היה חשוב לציין
:disbelief |
|
|
| MASTERsplinter |
פה ושם סיגריה
אני בתהליכי גמילה
יש לי מצית קלאבינג
זה נחשב? |
|
|
| DjChook |
אנחנו לא באמת קלאברים...
בכל מקרה... אני מעשן נרגילה דיי הרבה
סיגריות אני לא אוהב...
אני לא מרגיש את זה נוח ביד...
ודברים אחרים אני לא מתכוון לנסות עד לא אחרי הצבא |
|
|
|
|