return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
קלאברים כמוכם מעשנים?
View this Thread in Original format
LioR
אתם (יותר נכן אנחנו) הולכים לפול מסיבות
ואם לא אז בטח תקועים באיזה זולה מעפנה (אופס) הקיצר
סקר קטן שלי מעשנים או לא?
אם כן מה מעשנים?
Dj-2TaLL
אני מעשן הכול!
מה מעשן?
אין לי שמץ!!!
שאלי את אלה שמסביבי!!!

:whip: :whip: :whip:
Flotser
לא מעשן
:wtf:

טוב נאי גם לא קלאבר
:nervous:

:wtf:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Flotser
לא מעשן
:wtf:

טוב נאי גם לא קלאבר
:nervous:

:wtf:


כנ"ל :)..
לא מעשן, לא שותה
ולא ממש קלאבר...:)

אפשר לקטרג אותי כ

wannabe CLUBBER
:D
NyKoN
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כנ"ל :)..
לא מעשן, לא שותה
ולא ממש קלאבר...:)

אפשר לקטרג אותי כ

wannabe CLUBBER
:D


אותו הדבר
רק נרגילה
Sniper
חהחהחה
מממ מה זה נחשב קלאבר??
תגדיר

אני מעשן סיגריות\נרגילה ויצא לי לעשן פעם 1 משו אחר ולא אהבתי תהרגשה
אבל אני מעשן את זה פאסיבי כי מלאא חברים שלי משתמשים
DJ-Kreing^^
אני לא מעשן סיגריות
כי זה לא בריאאאאאאא
:wtf:


אבל אני לא מתנגד לעשן דברים אחרים שלא משחירים את הריאות
:cool:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Gil Shwarts
לפני הצבא הייתי מעשן כמעט כל דבר
עכשיו שאני בצבא
רק סיגריות..
GLoBaL-MUZiK
גם אני שואף להיות קלאבר אבל בנתיים אני רק
Wanna Be

אממממממ מעשנים נרגילה מלא, כמעט כל ערב, מלא סיגריות ואם מישהו בא מהכבר אז גם משהו יותר נחמד, למרות שאני גמרתי אם הדברים האלה...אההה ואני נוגע בשתייה רק מסיבות

היה חשוב לציין
:disbelief
MASTERsplinter
פה ושם סיגריה
אני בתהליכי גמילה
יש לי מצית קלאבינג
זה נחשב?

DjChook
אנחנו לא באמת קלאברים...

בכל מקרה... אני מעשן נרגילה דיי הרבה

סיגריות אני לא אוהב...

אני לא מרגיש את זה נוח ביד...

ודברים אחרים אני לא מתכוון לנסות עד לא אחרי הצבא
Sniper
תגדירו קלאברים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement