Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou??
|
View this Thread in Original format
michiel |
ik moet hier ff snel een antwoord op hebben, want ik vertrek morgenochtend naar Salou. Dat is een van the places 2 b en ik wil dus ff weten hoe ik daar kom. Met de bus/lopend????
later
michiel |
|
|
Blik |
taxi en veel plezier in Salou, ik ben daar over precies een maand:D |
|
|
michiel |
en hoe kom ik daaraan en wat kostat??
later
michiel |
|
|
Blik |
kost volgens mij ongeveer 20 gulden, hoe je eraan komt, geen flauw idee, ik ben zelf ook nog nooit in salou geweest, maar dat had ik gehoord, dat je gewoon met een taxi moest gaan |
|
|
moogwai |
Ik ben er zelf ook nog niet geweest.. maar ik heb ook gehoord dat je het beste met de taxi kunt... kost niet zoveel als je met een paar man bent :) |
|
|
Boss |
Ah... over 'n klein maandje zit ik er ook..... :cool: :D :cool: Maar waarom duurt een maand godvr zo lang????? |
|
|
Cold |
Voor een paar piekies kan je met de bus...die vetrekt vanaf de boulevaar tegenover het reisbureau/bank/pinautomaat.
Vergeet de Trance tent snoopy's niet, die is wel cool.
Veel plezier
Laterz |
|
|
Henkie_henk |
Je kan toch ook gewoon aan zon taxi chauffeur gozer vrage of ie je er heen brengt? (met of zonder omweg/touristische route)
of je vraagt het aan mensjes die daar rondhuppelen..
ow ja kijk uit met leuke nederlandse scheldwoorden.. die spanjaarden kunnen vaak nog beter Nederlands dan Engels (geloof mij nou maar ;-)
GreetZz |
|
|
Jukx |
Je kan inderdaad gewoon met de bus... die stopt ergens midden in Salou (moet je dan maar vragen aan iemand want ik weet echt niet meer waar) en die brengt je rechtstreeks naar de Pacha!!! Echt coole tent is dat hoor!!! Echt goed geluid ook enzo! |
|
|
whitefuzz |
haha k kom al in salou sinds k 2 jaar was (salou is *sweet*!!!):) dus k weet er de weg wel => gewoon de bus nemen!!! in heel de omgeving loopt er n vrij grote weg langst de kust ,in salou zelf hebbe ze ter zo n mooi breed wandelpad langs geplakt je kan et echt niet missen! en langs die kustweg zijn er dus overal bushaltes... gewoon zien dat je de jusite richting kiest :)
de bus is redelijk goedkoop... allez toch niet zo duur als een taxi...
mocht je et echt niet vinden... geen paniek! de laatste jaren zit heel salou stik vol hollanders en duitsers... t verschil zie je meestal wel :)
maar 1 op 3 mense of zo kan er wel nederlands :) dus das al gemakkelijk om de weg te vragen!
Vergeet inderdaad niet naar de snoopys te gaan!
Dit jaar ga k weer es iets anders proberen: lorret! iemand enige tips over te gekke plekken om te bezichtigen???? lees: waar vind je de beste dj's?!?!
allez have fun (deem eerst nog exames :( ) |
|
|
tango |
cool, morgen naar salou, ik wou dat het voor mij al zo ver was ;)
Maareh, ik zou trouwens gewoon een taxi pakken, ten eerste is de taxi veel sneller, hoef je niet zo lang te wachten en het is er niet zo heet als in de teringbus waar het ook nog es veel krapper is. (wel ben je natuurlijk iets meer kwijt voor een taxi).
Maar wat zul je pacha Phatt vinden zeg! het is de strakste tent waar ik ooit in mn leven ben geweest.
Veel plezier in ieder geval.
Owjah, de taxi standplaats is aan het begin vd boelevaart(;) ) tegenover een parfurmerie shop en naast een hotel/ijssalon.
grtz,
TNG |
|
|
Akira |
volgens mij reed er een b us... |
|
|
|
|