return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Wat voor TA ben je? (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ik postte zo'n 5x per dag. In het begin heeel weinig (ivm RMF) laatste tijd redelijk veel. Checkte toch wel 3-4 x per dag het forum, omdat ik toch geen ruk had te deon en de computer hele dagen aanstond. Nu ivm verhuizing check ik het nie meer..of iig heel weinig.
LowRider
lees alles, post bijna nooit.
wazig eigenlijk, ik check ta zo 5x per dag ;)
MaGiK54
0 tot 5 keer per dag ongeveer.
Cosmic Guy
/Checkt zn postgemiddelde/
2.52 p/dag, dus tussen de 0-5

Denk dat de meerderheid dat wel heeft hier
DJ_Massive
ik post wekelijks.. denk ik
soms helemaal niet want ik ben een lam0r !
Djeebie
Wekelijks. De laatste tijd post ik wel wat vaker, maar nog steeds geen enorme aantallen.

Ik post wel regelmatig op de andere gedeeltes van het TA forum (zoals Music Discussion).
basvh
Ik heb 0-5 gekozen. kan eigenlijk niet zo veel posten omdat ik geen breedband heb maar dat komt verandering in!!!
franzelare
ik lees hier bijna iedere dag maar post niet iedere dag omdat ik te druk op Pf ben en hier dus gewoon geen tijd voor neem
Donna
Zou echt nie weten hoeveel en hoevaak etc.
Soms meer dan anders,en soms helemaal niet,is ook niet boeiend.

Er gaan zovaak threads over niks,en als ik ff zin in niks heb doek ff mee en anders niet.

Ach,tis allemaal maar per moment verschillend wat we willen en doen,gewoon lekker leven en posten hoe t aankomt waaien,en er nie teveel over nadenken,word je alleen maar moe van:D
raoel
Ik lees de meeste topics wel door en post in de serieuze topics (bijna) alleen als mijn bijdrage ook daadwerkelijk een bijdrage kan zijn.
In de useless topics doe ik ook wel wat, maar niet meer zoveel als eerst.
0 tot 4 keer per dag is dat ongeveer dus 0 tot 5.

Mensen die voor TA leven :D
Dj Lex was er iig zo één.
Had opeen gegeven moment heel lang een gemiddelde van dik in de 30 ofzow :D
Wie was nog meer zo verslaafd?

Overigens scheelt het ook veel of je ook in andere forums dan het holland forum post. Toen ik nog veel in andere forums kwam poste ik wel een keer of 8 per dag ofzow.

DJ D-Man
Ik lees vooral heel veel, vooral van het tracklist forum, en de interessante threads van music discussion.

Posten doe ik alleen als ik wat te melden heb. (Deze reply is dus een uitzondering;))
Teknikol
tegenwoordig 0-5 x, maar xal mn post gemiddelde es tjekken; aant begin wast nogal ziek namelijk:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement