|
Wat voor TA ben je? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Teal'k |
ik lees nooit, ik post alleen maar :rolleyes:
303 (0.33 posts per day)
lol kan je nagaan :D
Nahh, ik ben er een jaartje tussenuit geweest, en nu lees ik TA holland wel enzo :D posten alleen indien ik niks te doen heb :D:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DjSuez
vroeger zat ik wel tussen de 0 en 10 keer per dag,maar ik heb het de laatste tijd zooo druk gewoon, met allerlei zaken,dat het er gewoon bij inschiet...:(
maar ik ga weer proberen het op te schroeven, al ga ik de 2 weken na TiC niet op de site komen, al die mensen die zeggen dat het leuk was...heb net me kaartje verkocht...:(
(Ruben, veel plezier!:p)
Greetz |
wat een mongool ben jij zeg :p |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | wat een mongool ben jij zeg |
you!:mad:
:p :p |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Maar da's niet erg hoor! Hoeven we jouw verschrikkelijke avatar gelukkig niet meer te zien!! :D |
Tjah... Ik zal maar nie over vites beginnen :p |
|
|
| eieregooie |
Wat voor TA ben je?
| quote: | Originally posted by Jappio
wat een mongool ben jij zeg :p |
Hehe... LOL
Anywayz, dat zei ik ook al tegen 'm :) |
|
|
| jp |
| Pffff weinig echte TA's hier :whip: |
|
|
| New Wave |
| je kan ze op 1 hand tellen ja. |
|
|
| jp |
| Je geeft ze een hand en ze nemen je vinger |
|
|
| New Wave |
| Ik ben trouwens een rukker. |
|
|
|
|