return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Wat voor TA ben je? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Teal'k
ik lees nooit, ik post alleen maar :rolleyes:

303 (0.33 posts per day)
lol kan je nagaan :D


Nahh, ik ben er een jaartje tussenuit geweest, en nu lees ik TA holland wel enzo :D posten alleen indien ik niks te doen heb :D:D
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
vroeger zat ik wel tussen de 0 en 10 keer per dag,maar ik heb het de laatste tijd zooo druk gewoon, met allerlei zaken,dat het er gewoon bij inschiet...:(

maar ik ga weer proberen het op te schroeven, al ga ik de 2 weken na TiC niet op de site komen, al die mensen die zeggen dat het leuk was...heb net me kaartje verkocht...:(

(Ruben, veel plezier!:p)

Greetz


wat een mongool ben jij zeg :p
DjSuez
quote:
wat een mongool ben jij zeg


you!:mad:














:p :p
Joost008
quote:
Originally posted by mr.marcello
Maar da's niet erg hoor! Hoeven we jouw verschrikkelijke avatar gelukkig niet meer te zien!! :D


Tjah... Ik zal maar nie over vites beginnen :p
eieregooie
Wat voor TA ben je?
quote:
Originally posted by Jappio
wat een mongool ben jij zeg :p

Hehe... LOL

Anywayz, dat zei ik ook al tegen 'm :)
jp
Pffff weinig echte TA's hier :whip:
New Wave
je kan ze op 1 hand tellen ja.
jp
Je geeft ze een hand en ze nemen je vinger
New Wave
Ik ben trouwens een rukker.
jp
Wat houdt dat in??

New Wave
Dat ik trek.
jp
Star Trek? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement