|
Wat voor TA ben je? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Maar da's niet erg hoor! Hoeven we jouw verschrikkelijke avatar gelukkig niet meer te zien!! :D |
die van jou is wel errug leuk ;) |
|
|
| Blik |
Vroeger had ik geen leven en postte ik soms wel 50 keer op een dag, nu is het maximaal 5 op een dag
0-5 posts per dag dus
dit is trouwens mijn totaal + gemiddelde
7165 (8.39 posts per day) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
die van jou is wel errug leuk ;) |
Ach ja, je mot toch wat! :p
Nee, was gewoon een zeer leuke pic! :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ach ja, je mot toch wat! :p
Nee, was gewoon een zeer leuke pic! :) |
En wie heeft die gemaakt???? Mag dat zomaar met de copyright???:rolleyes:
:D |
|
|
| moogwai |
Ik browse onderhand dagelijks wel ff snel door het forum heen, maar ik post eigenlijk alleen in het Holland en tracklist forum. Soms zijn er tijden waarin ik amper post en soms weer wat meer... :)
Mijn stats: 1761 (1.89 posts per day)
0-5 per dag dus...
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Maar da's niet erg hoor! Hoeven we jouw verschrikkelijke avatar gelukkig niet meer te zien!! :D |
idd :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En wie heeft die gemaakt???? Mag dat zomaar met de copyright???:rolleyes: |
Ehhmmm.....eeehhhmmmmm :nervous: |
|
|
| DjSuez |
vroeger zat ik wel tussen de 0 en 10 keer per dag,maar ik heb het de laatste tijd zooo druk gewoon, met allerlei zaken,dat het er gewoon bij inschiet...:(
maar ik ga weer proberen het op te schroeven, al ga ik de 2 weken na TiC niet op de site komen, al die mensen die zeggen dat het leuk was...heb net me kaartje verkocht...:(
(Ruben, veel plezier!:p)
Greetz |
|
|
| Rinus |
| De ene week veel en dan soms weer minder. Ligt ook een beetje aan de topics enzo. |
|
|
| LightForce |
Ligt eraan, 80% van de topics zijn ruk, dus reageer niet overal op :D
Moet ook iets zijn waarop het de moeite waard is om op te reageren, en waarover ik kan mee praten. Anders vind ik het volkomen onzin.
Post dus wekelijks een keertje. |
|
|
| Hitman |
Ik ben pas sindskort een beetje regelmatig
heb ook echt een zielige ppd (0,27)
maar het gaat nu een beetje de goeie kant op, moet wel wat nuttigs te posten hebben |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by raoel
Mensen die voor TA leven :D
Dj Lex was er iig zo één.
Had opeen gegeven moment heel lang een gemiddelde van dik in de 30 ofzow :D
Wie was nog meer zo verslaafd?
|
Ahhhh, die goeie ouwe tijd:) Toen er dikke forumvervuiling was met slowchats, nutteloze replies en slap geouwehoer met Jukx, Akira, Henkie_h Robvef, Gekhous en al die anderen die nu nooit meer komen:) En er wedstrijden waren wie het meeste postte:D
*mooi was die tijd*:clown: :cool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DjSuez
(Ruben, veel plezier!:p)
|
Danku :) |
|
|
|
|