|
Wat voor TA ben je? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| waar is remy D trouwens gebleven, die pikkenlikker zit ook nooit meer op msn |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Star Trek? :conf: |
Neu, Tractor Pulling. |
|
|
| Muppy |
| 0-5 keer per dag denk ik:D |
|
|
| jp |
| Ok ok af en toe een berichtje op Phono en PF maar niet veel |
|
|
| Unique2701 |
Ik lees vaak, maar post eigenlijk nooit +
Ik post dagelijks tussen de 0 en 5 keer |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Ik lees vaak, maar post eigenlijk nooit +
Ik post dagelijks tussen de 0 en 5 keer |
Gelukkig maar  |
|
|
| New Wave |
| Ik ben helemaal geen TA. :p |
|
|
| jp |
Een AT toch?
Asociale Technoterrorist |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Een AT toch?
Asociale Technoterrorist |
Hell yeah!! |
|
|
| jp |
| We will smoke them out of their holes |
|
|
| New Wave |
| You don't need smoke, we have smoke ourselves. I got enough to make nice smoke :p |
|
|
|
|