|
Wat voor TA ben je? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| en vrij normale poster die regelmatig post en eens in de zoveel tijd het forum in een totale ongestructureerde puinzooi veranderd! 'wat dit forum overigens goed kan gebruiken en wat meer mensen zouden moeten doen' :p |
|
|
| TimeportE |
| mmm ben laatste tijd wat minder actief, vroeger zat ik hier de hele tijd! :D maar laatste tijd kijk ik et een beetje aan... |
|
|
| mantisnl |
0 tot 5 x
ik post voornamelijk veel in "de rest" van het forum, en dan vooral de dj en producer afdelingen:) |
|
|
| snitz |
| hou het mar op een paar keer per maand |
|
|
| Disney |
God I hate being average...
Maar ik post dus ook 0-5 keer per dag.
Post count begint eindelijk een beetje te lopen... was al lang geregistreerd voordat ik echt ging posten, dus mijn ppd is nogal laag :toothless |
|
|
| Flipper01 |
Ook ik zit tussen de 0/5 posts per dag. Volgens m´n profile op 1,78 per dag. Dat komt vooral omdat ik in het begin weinig heb gepost.
Ik lees het forum in ieder geval dagelijks en posten verschilt per keer. |
|
|
| -=Freezel=- |
| Tussen de 0 en 5. Voornamelijk in het tracklistgedeelte en posten tijdens live-uitzendingen. Verder in threads die me aanspreken. |
|
|
| kolkiewolkie |
1339 (2.27 posts per day)
maar tegenwoordig post ik nog nauwelijks, komt vooral omdat ik geen tijd heb en de cookies hier niet echt meewerken (je logt in, post wat en ut ding zegt ineens dat je niet ingelogged bent. je logt weer in en dan heb je ineens een ´unvalid link´ opgegeven :conf: )
oh well, paar per week dus |
|
|
| jploveparade |
| Het is in het NL-Forum altijd heerlijk strak en geregeld in tegenstelling tot the UKTA Forum :D |
|
|
| Kamaya |
| ik ga voor gem 1x p/wk, meestal zit ik op andere forums (wel ta), lees wel veel , iig 1x p/dag... |
|
|
| Joost008 |
| Ik post de laatste tijd bijna niks lees nog wel vaak de threads door... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Joost008
Ik post de laatste tijd bijna niks lees nog wel vaak de threads door... |
Maar da's niet erg hoor! Hoeven we jouw verschrikkelijke avatar gelukkig niet meer te zien!! :D |
|
|
|
|