return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Wat voor TA ben je?
View this Thread in Original format
total woot
tis weer tijd voor n poll :p

hoe vaak post je op TA? (Het Holland Forum)

Heb zelf voor tussen de 0 en 5 keer gekozen, al is dat natuurlijk afhankelijk van de Topics

Grtz
WooT
ryo
Ik check wel een paar keer per dag, maar posten doe ik niet echt vaak. In ieder geval niet iedere dag. Eerste maanden heb ik helemaal niks gepost eigenlijk :)
Optimus
tussen 0 en 5 keer:D

1 jaar geleden poste ik nonstop zo'n beetje nu niet zoveel meer:D
Partyhardy!
ik ook tussen de 0 en 5 keer
maar bijvoorbeeld in vakantie's, zoals nu, zit ik veel meer op TA :)
TranceFool
ik post tussen de 5 en 10 keer per dag, heb dus maar 0-5 gekozen :p
magrec
zo'n 2 a 3 posts gemiddeld.
AcidSyl
En ik ben er zo-een die vaak leest, maar eigenlijk nooit post.. ;)
Switch
tja hangt er ook wel vanaf of er interessante threads zijn
ik heb 0-5 per dag gekozen
Chicane
[mierâhneuk moje]
Hoe kan je nou 0x per dag posten? whehe :D
[/mierâhneuk moje]

maar goed, ik kijk in iedergeval iedere dag op het forum, maar post soms 1x tot 5x per dag, of soms helemaal niet. Niet echt veel topics om iets zinvols neer te blaten en posts van 'LOL' (zoals een aantal TA'ers doen *uche*ROBIN*UCHE* < geintje kerel :p) maakt het forum ook niet fleuriger :)

Ben tevreden hoe het gaat, zoals die Tiesto thread is ook allejezus lang daar kijk ik niet eens meer in, dus af en toe eens iets leuks lezen is wel aangenaam hoor


At your service
.o>
Flippe
Ligt veel aan de threads die er zijn.
Maar meestal post ik niet en lees ik alleen maar!
Dit is wel es ooit anders geweest!

arj1o1
ligt zeker aand threads want naar een feest ga ik niet dus daarover posten heeft vrij weinig nut
total woot
quote:
Originally posted by Chicane
[mierâhneuk moje]
Hoe kan je nou 0x per dag posten? whehe :D
[/mierâhneuk moje]


Denk es ff na, voor je iets doms post Sjikeentje :p

als je bijv om de dag post, dan doe je dat vaker dan wekelijks, maar minder vaak dan 1 keer per dag....


(en dat voor n ALFA-Student :D:D:D)


Grtz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement