|
Lex
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Jezus wat een dom idee, dat ene waar we het vannacht over gehad hebben :whip:
En dan was het nog niet eens je eigen idee, maar dat van Wouter. Origineel hoor, lul!:rolleyes:
Als je nou volgende keer met een briljant plan denkt te komen, mijn oren zijn gesloten. Ga iemand anders er maar mee lastig vallen! |
|
|
| jploveparade |
| Please verklaart u nader, juffrouw P :conf: |
|
|
| Dj Lex |
| Ah joh, laat lullen. Weer te diep in de pillendoos gekeken vannacht |
|
|
| Miss Proximus |
ik kan me niet nader verklaren zonder bepaalde mensen echt gigantisch in een verkeerd daglicht te zetten.
en dat doe ik alleen maar met losers..lees: lex! |
|
|
| New Wave |
Lex, ik had je wel wat slimmer ingeschat maar dit vind ik echt een kutstreek man.
Wat een lompe kutactie, gadverdamme!
:whip: :mad: |
|
|
| jploveparade |
Is dit forum wel de plaats om mensen publiekelijk te schande te zetten?
Zo ja, vertel eens wat meer wat anders heeft het geen zin om een thread te openen... |
|
|
| Three 'O Three |
Ja tuurlijk hoor, gaan we weer....
Ten eerste was het niet wouter zn idee en ten tweede ben je te dom om te begrijpen hoe het echt zit Miss P. |
|
|
| Dj Lex |
| Ach ja laten we het dan ook niet over Proximus gaan hebben. Anders zou ik haar wel eens in een verkeerd daglicht kunnen zetten :rolleyes: |
|
|
| Donna |
| Did i miss something? |
|
|
| Miss Proximus |
wat? Dave volgens mij snap jij er ook weer geen zak van! :rolleyes:
goed, het verhaal is als volgt:
Lex zei tegen mij dat hij een idee had. Hij wilde door een bepaalde manier van collectief posten ervoor zorgen dat alle n00bs (jullie weten wie je bent) nou een keertje voorgoed van t forum zouden verdwijnen. Hij zei dat ie nog ff een weekje de tijd nodig had om een soort strategie te bepalen. Dus ik dacht: leuk, origineel ook! De nwe Lex is er eentje die zelfs kan nadenken...
NOT
was gewoon het idee van Wouter, die het kennelijk met Donna en Onno besproken had
wat ben je dan sneu als jij opeens met de eer wilt gaan strijken :whip: kan ik echt slecht tegen!! |
|
|
|
|