|
נ-ק-נ-י-ק-י--ו--ת או לא להיות ... ... ...
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב סתם רציתי להתעניין אם זה אצל אחרים גם ככה ...
הממממ , אז ככה כל פעם כמעט שהולכים לדיסקוטק וזה עוד מאז
שאני קטן אני זוכר את העניין הזה , אז שיוצאים החוצה
בסוף הערב וכולם מתים מעייפות תמיד יש איזה מוכר נקניקיות
עם כרוב כבוש כזה בערך ב 10 שקלים ללחמנייה עם נקניקייה ...
אאאאאהההה אין דבר יותר טוב מנקניקייה אחרי דיסקוטק
זה כמו סיגרייה אחרי סקס ...
בדיוק במקום כזה ... אחרי ערב שאתה הרוג מהשתייה והריקודים להתפרק
על נקניקייה ... אתה יודע שהיה לילה אחלה אם הוא מתסיים בנקניקייה
בסוף ...
הממממ - מישהוא יודע על מה אני מדבר ?
:rolleyes: :p :rolleyes: |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב סתם רציתי להתעניין אם זה אצל אחרים גם ככה ...
הממממ , אז ככה כל פעם כמעט שהולכים לדיסקוטק וזה עוד מאז
שאני קטן אני זוכר את העניין הזה , אז שיוצאים החוצה
בסוף הערב וכולם מתים מעייפות תמיד יש איזה מוכר נקניקיות
עם כרוב כבוש כזה בערך ב 10 שקלים ללחמנייה עם נקניקייה ...
אאאאאהההה אין דבר יותר טוב מנקניקייה אחרי דיסקוטק
זה כמו סיגרייה אחרי סקס ...
בדיוק במקום כזה ... אחרי ערב שאתה הרוג מהשתייה והריקודים להתפרק
על נקניקייה ... אתה יודע שהיה לילה אחלה אם הוא מתסיים בנקניקייה
בסוף ...
הממממ - מישהוא יודע על מה אני מדבר ?
:rolleyes: :p :rolleyes: |
ברור..
נקניקייה אחרי קצת באסים ואלכוהול זה נהדר
נסה לרדת על סטייק טוב בשבע בבוקר אחרי שחזרת מתל אביב לצפון |
|
|
| Sm0keMachine |
הממ נקניקיה אחרי מסיבה זה נחמד..אבל לפעמים עדיף ללכת על משו יותר איכותי..
כמו למשל:
המבורגר ב"פופה", בטח אתם מכירים..זה ביפו לייד אווזי...פתוח 24 שעות ועולה כולה 20 שקל להמבורגר..!
ואפשר ללכת ל"נאפיס...גם פתוח 24 שעות...
פיייי נהייתי רעב עכשיו :D |
|
|
| Narcotic Mind |
ראסמיייייייייי אין על הנקניקיה אחרי
למרות שלפעמים יוצא גם באמצע המסיבה
אבל בדרך כלל אני היחיד שקונה |
|
|
| Rising |
אחלה נקניקיה... תמיד באה טוב אחרי מסיבה...
הכרוב הכבוש הזה באמת מיותר :wtf: |
|
|
| warpedd_ |
המממ
דווקא אני לא הכי רעב אחרי דיסקוטק
ואני גם לא מתקרב לנקניקיות האלה
זה עשוי מחתולים..
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
הממ נקניקיה אחרי מסיבה זה נחמד..אבל לפעמים עדיף ללכת על משו יותר איכותי..
כמו למשל:
המבורגר ב"פופה", בטח אתם מכירים..זה ביפו לייד אווזי...פתוח 24 שעות ועולה כולה 20 שקל להמבורגר..!
|
חחחחחחחחחח אשכרה "צ'ופה" אפילו כמעט אותו שם...
קיצר... לא סובל את הנקניקיות האלה
נראות כאלה מגעילות!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח אשכרה "צ'ופה" אפילו כמעט אותו שם...
קיצר... לא סובל את הנקניקיות האלה
נראות כאלה מגעילות!!!! |
רועי מי כמוך יודע שכששיכורים מתים לא מזהים מה מגעיל ומה לא
*מחכה להערה מצח הקשורה בתפוחי-אדמה*
:p |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח אשכרה "צ'ופה" אפילו כמעט אותו שם...
קיצר... לא סובל את הנקניקיות האלה
נראות כאלה מגעילות!!!! |
אין על צ'ופה... חבר שלי טחן שם 660!!! :eek:
תארו לעצמכם 660 גרם רק של בשר...
למי שלא מבין את הגודל, מקדונלד זה בערך 120 גרם להמבורגר... |
|
|
| hangover |
פעם אחת שיצאתי מהאומן החלטתי לגוון ובמקום הנקניקיה ללכת לבאגט מרציאנו.
היה טוב אבל כבד מדי. אין כמו נקניקיה.
עוד אפשרויות זה לאפה באווזי, המבורגר בפופה, דיקסי (אם אין תור) אה ויש גם מוכר נקניקיות בקינג ג'ורג' שפתוח נראה לי איזה 24 שעות ביממה
טוב אני הולך לאכול משהו עכשיו... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by hangover אה ויש גם מוכר נקניקיות בקינג ג'ורג' שפתוח נראה לי איזה 24 שעות ביממה
|
כן הדוכן נקניקיות בבוגרשוב...!
סוף הדרך!!! |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על צ'ופה... חבר שלי טחן שם 660!!! :eek:
תארו לעצמכם 660 גרם רק של בשר...
למי שלא מבין את הגודל, מקדונלד זה בערך 120 גרם להמבורגר... |
אייייככככססססססס צ'ופה מחלות סרטן אשכיםםםםם
יש לי חבר שעבד שם אתה לא יודע איזה גועל הולך שם
לפני שידעתי מזה אכלתי איזה יום אחד שני 440
:)
עם הלחמניה והכל |
|
|
|
|