|
בגדים
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אז ככה
יש לי 2000 ומשהו שקלים חדשים בארנק... וחשבתי לעצמי אולי להשקיע איזה סכום למען מטרה טובה.... יעני, בגדים :D
אני רוצה בגדים יפים ליציאות, מועדונים, וכאלה......
חשבתי בהתחלה להזמין מחו"ל.... אז ביקרתי בכל מיני אתרים כמו
www.cyberdog.co.uk
וגם באתרים של חברות תקליטים והפקה, כדי להסתכל על חלק ה
merchandise
שלהם...... כמו
www.tidy.com
מה אני אגיד לכם, האנגלים האלה יודעים לעשות בגדים יפים.... אבל איזה מחירים!!! יא רבאק!!! 20 פאונד לפאקינג חולצה!!!!!
אז רציתי לבקש ממכם להמליץ לי על כל מיני חנויות שיש בהן בגדים יפים כי אני משער שאתם מבינים בזה קצת יותר ממני
סורי אם הטרד לא קשור או משהו... סגרו אם בא לכם |
|
|
| Shahar |
עזובתך מחו"ל...
לך תעשה סיבוב בשנקין, בוגרשוב, קינג גורג ואתה מסודר...
בגדי מועדונים יש לך ה-כ-ל ב מאמז בקינג גורג... פשוט תעשה שם סיבוב ומילה שלי אתה לא תצא מופסד.. |
|
|
| cluBBer |
MAM'Z
נהיה יותר מידי מסחרי וגם לא ממש יפה , יש אולי כמה שהם "בסדר"
יש גם את חנות של מוטי חסון ליד שינקין
יש את "פלאזמה" בקינג ג'ורג'
קיצור לך ל
CHAOS 
כל הבגדים שלי משם , כי הגעתי למסקנה שאין יותר טוב מזה |
|
|
| Shahar |
קודם כל זה
Mam'z
דבר שני מתי היית שם שאתה אומר את זה?
הייתי שם בדיוק לפני שבוע ויש שם דברים מ-ה-מ-מ-י-ם
תלוי כמה סטייליסט אתה
אני אוהב סטייל.....
מאמז ענקיייייייםם!!!!!!! |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
קודם כל זה
Mam'z
דבר שני מתי היית שם שאתה אומר את זה?
הייתי שם בדיוק לפני שבוע ויש שם דברים מ-ה-מ-מ-י-ם
תלוי כמה סטייליסט אתה
אני אוהב סטייל.....
מאמז ענקיייייייםם!!!!!!! |
הייתי שם אתמול
אתה בא למועדון, כל שני לובש ממז
זה פשוט זוועה
פעם זה היה חידוש וכל זה
עכשיו זה
MAINSTREAM
אני לא אומר שכאוס לא התמסחר
אבל יש שם לפחות ממה לבחור |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הייתי שם אתמול
אתה בא למועדון, כל שני לובש ממז
זה פשוט זוועה
פעם זה היה חידוש וכל זה
עכשיו זה
MAINSTREAM
אני לא אומר שכאוס לא התמסחר
אבל יש שם לפחות ממה לבחור |
צודק אחי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
עזובתך מחו"ל...
לך תעשה סיבוב בשנקין, בוגרשוב, קינג גורג ואתה מסודר...
בגדי מועדונים יש לך ה-כ-ל ב מאמז בקינג גורג... פשוט תעשה שם סיבוב ומילה שלי אתה לא תצא מופסד.. |
יש לי חבר שעזב תצבא והוא כבר שנה וחצי עובד שם
אם אתה קונה שם הרבה בדוק ראית אותו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
יש לי חבר שעזב תצבא והוא כבר שנה וחצי עובד שם
אם אתה קונה שם הרבה בדוק ראית אותו |
בלונד\שטני עם עגיל מתחת לשפה???
| quote: | Originally posted by cluBBer
הייתי שם אתמול
אתה בא למועדון, כל שני לובש ממז
זה פשוט זוועה
פעם זה היה חידוש וכל זה
עכשיו זה
MAINSTREAM
אני לא אומר שכאוס לא התמסחר
אבל יש שם לפחות ממה לבחור |
זה מצוין.. זה אומר שאנשים מתחילים להבין מזה סטייל.. כי לפני חצי שנה שהייתי לובש ממז אנשים היו חושבים שאני מתרומם .. והיום תהיה בטוח שכל אחד שהסתכל עלי ככה אז בא ומודה לי היום שאמרתי לו לנסות לקנות ממז... אבל לא נורא יש מה לבחור.. לדוגמא גריפ עדיין לא נתפס אצל כל הבנים.. אני לא רואה הרבה שלובשים גינסים של גריפ.. אבל תוך כמה זמן אני בטוח שזה יתפשט.. אנשים לומדים מזה סטייל....
ד"א כאוס פחות שמים דגש על בגדי מועדונים.. הרוב אצלהם זה בגדים שסתם ליציאות... ממז 90% מהבגדים זה לא בגדים שאפשר לצאת איתם סתם בערב והם רק למועדונים.. אנלא כזה מתלהב מכאוס ואני קונה שם דיי הרבה.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
ודרך אגב אני מסכים שאין כמו כאוס אני חולה על הבגדים שלהם ואין להם כמעט נפילות באף קולקציה
אין ספק שאם יש לך כח להכנס לת"א לשינקין קינג גורג והאיזור הזה אז יש שם אחלה חנויות
אני כמעט לא מסתובב שם כי בהתלהטות בין לחנות בשקט בקניון הזהב או עזריאלי ולקנות כאוס או להסתבך באיזור תל אביב (אני לא בן אדם סבלני...) אני מעדיף בגדול את האפשרות הראשונה....
בכל מקרה שכחתם את אקס בוי תאמת מזמן לא הייתי באחת החנויות שלהם אבל יש להם גם בגדים יפים בטירוף
מומלץ לבקר בחנות שלהם בקניותר בנס ציונה
יש שם מוכר אחד שלא עוזב אותך אומנם ויכול להיות קצת קרציה אבל הוא מצחיק אותי כזה והוא לא יתן לך לצאת בלי בגדים ובלי חיוך
ויש שם באמת בגדים בני זונות.... זה קומה שניה שם בקניון ואני לא זוכר איך קוראים לחנות (זה לא נראה לי רק של אקס בוי כי היה בפנים גם בגדים של כאוס ומוטי חסון וכאלה)
הקיצר כתבתי יותר מדי על הנושא... בהצלחה אח שלו |
|
|
| Shahar |
חחח אחי בשנקין קינג גורג בוגרשוב זה לבוא תכלס כדי לקנות סטייל... קניונים לאו דווקא...
תלוי מה הוא אוהב.. ולעבור בחנויות בשלושת הרחובות זה עניין של 4-5 שעות... פלוס מדידות זה כבר הרבה יותר ואני אומר מניסיון...
אורן אם אתה לא הכי בקטע של סטייל לך סתם לעזריאלי שיש שם באמת מבחר ע-נ-ק ולא תצטרך לשרוף שם סתם מלא שעות.. וגם תמצא כל מה שתרצה... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
בלונד\שטני עם עגיל מתחת לשפה???
.... |
כן
שיער בלונד ארוך
הוא עוד לפני שכולם התחילו ללכת יעני עם השיער כזה עומד רק באמצע ראיתי אותו לפני איזה שנה ככה וחשבתי שזה מה זה מוזר....
היום התלהבו מזה...
אני עד היום חושב שזה לא כזה יפה אבל זאת רק דעתי והיא נחשבת רק בעיני... |
|
|
| cluBBer |
אתמול הייתי גם בקניון איילון בר"ג
יש שם כמעט את כל החנויות כמו בעזריאלי
| quote: | | לדוגמא גריפ עדיין לא נתפס אצל כל הבנים.. אני לא רואה הרבה שלובשים גינסים של גריפ.. אבל תוך כמה זמן אני בטוח שזה יתפשט.. אנשים לומדים מזה סטייל |
לא שמתי לב שהם מוכרים גם ג'ינסים לגברים
חייב לבדוק מה קורה שם
אני בקטע של ללבוש מה שאחרים לא לובשים |
|
|
|
|