|
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Ik heb nog geen kaartje gekocht ivm weet-ik-veel
maar t komt er wel van :D
Drikus, mee jij! Hoppa get ur arse in de trein en feest met ons mee...lijkt mij HEEEL erg leuk :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Drikus, mee jij! Hoppa get ur arse in de trein en feest met ons mee...lijkt mij HEEEL erg leuk :) |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Joh M5, ga je toch gewoon met Tin/Tim/Josta/BasD/Mij mee, of durf je dat niet? :D
|
ja kan ook natuurlijk :D. Kan ik iig alvast een kaartje kopen. Maar ik kijk nog ff hoe of wat. |
|
|
| New Wave |
| M5 wilt niet mee met ons want dan moet hij waarschijnlijk met mij in de bus/trein/taxi, en daar heeft hij een schurrefthekel aan :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
M5 wilt niet mee met ons want dan moet hij waarschijnlijk met mij in de bus/trein/taxi, en daar heeft hij een schurrefthekel aan :D |
haha neej ik ga altijd met de trein :) moet nog ff afwachten hoe het met hen3 zit.. |
|
|
| Rinus |
Echt klote ben net op vakantie, had hier echt graag willen zijn en door die vakantie mis ik ok al ILT summeredition :whip: :whip:
Hopen dat me vakantie dan maar wat word. |
|
|
| Miss Proximus |
Hen3!!! :D Die heb ik al sinds NL 2001 niet meer gezien volgens mij :D
Als die ook meegaat is t feest compleet :)
Nu Bastiaan nog en dan trakteer ik hahahaha :p |
|
|
| magrec |
Volgens mij gaat bastiaan ook....
Hij had het er wel over vorige week iig.
Zal ik dan ook gaan? Ik heb alleen zo weinig geld :( |
|
|
| Remy D |
Ik ga hier ook heen, heb alleen nog geen kaartje en nog geen vrij gevraagd maar dat is geen probleem. Ik ben er zeker bij. :D:D
Vorig jaar was MEGAPHAT! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Zal ik dan ook gaan? Ik heb alleen zo weinig geld :( |
doendoendoen !! wordt echt zoooooooooo'n megafeestje dit !
en nee, ik sponsor niet :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Alferox/Jukx, meetuh we nog even op Awakenings? Lijkt me wel relaxed, heb je lang nie meer gesproken, ouwe springnicht van me! |
tuurlijk, lijkt me lachen!! samen springnichten :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
ok dan! Harmen nog mee, Driekus en Bastiaan en dan ist feesie helemaal top :)
Wordt leuk!!!! |
|
|
| SnuggLe |
Ow, en d'r gaat maybe nog een gekke Hongaar mee.
Die vent die wilde mee naar Awakenings, we kwamen hem tegen bij Picotto in de Asta. |
|
|
|
|