return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Ik heb nog geen kaartje gekocht ivm weet-ik-veel

maar t komt er wel van :D

Drikus, mee jij! Hoppa get ur arse in de trein en feest met ons mee...lijkt mij HEEEL erg leuk :)
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Drikus, mee jij! Hoppa get ur arse in de trein en feest met ons mee...lijkt mij HEEEL erg leuk :)


quote:
Originally posted by SnuggLe
Joh M5, ga je toch gewoon met Tin/Tim/Josta/BasD/Mij mee, of durf je dat niet? :D



ja kan ook natuurlijk :D. Kan ik iig alvast een kaartje kopen. Maar ik kijk nog ff hoe of wat.
New Wave
M5 wilt niet mee met ons want dan moet hij waarschijnlijk met mij in de bus/trein/taxi, en daar heeft hij een schurrefthekel aan :D
M5
quote:
Originally posted by New Wave
M5 wilt niet mee met ons want dan moet hij waarschijnlijk met mij in de bus/trein/taxi, en daar heeft hij een schurrefthekel aan :D


haha neej ik ga altijd met de trein :) moet nog ff afwachten hoe het met hen3 zit..
Rinus
Echt klote ben net op vakantie, had hier echt graag willen zijn en door die vakantie mis ik ok al ILT summeredition :whip: :whip:

Hopen dat me vakantie dan maar wat word.
Miss Proximus
Hen3!!! :D Die heb ik al sinds NL 2001 niet meer gezien volgens mij :D

Als die ook meegaat is t feest compleet :)

Nu Bastiaan nog en dan trakteer ik hahahaha :p
magrec
Volgens mij gaat bastiaan ook....
Hij had het er wel over vorige week iig.
Zal ik dan ook gaan? Ik heb alleen zo weinig geld :(
Remy D
Ik ga hier ook heen, heb alleen nog geen kaartje en nog geen vrij gevraagd maar dat is geen probleem. Ik ben er zeker bij. :D:D

Vorig jaar was MEGAPHAT!
basd
quote:
Originally posted by magrec
Zal ik dan ook gaan? Ik heb alleen zo weinig geld :(

doendoendoen !! wordt echt zoooooooooo'n megafeestje dit !

en nee, ik sponsor niet :)
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe

En Alferox/Jukx, meetuh we nog even op Awakenings? Lijkt me wel relaxed, heb je lang nie meer gesproken, ouwe springnicht van me!


tuurlijk, lijkt me lachen!! samen springnichten :toothless

Miss Proximus
ok dan! Harmen nog mee, Driekus en Bastiaan en dan ist feesie helemaal top :)


Wordt leuk!!!!
SnuggLe
Ow, en d'r gaat maybe nog een gekke Hongaar mee.
Die vent die wilde mee naar Awakenings, we kwamen hem tegen bij Picotto in de Asta.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement