return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude (pg. 5)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Heeee Theseus jij gaat ook? VET! Wow, wordt echt gezellig :)
En JPLoveparade, lachen! WIst helemaal niet dat jullie ook gingen :)

Tin, Tim, BasD, Iris, Bastiaan, Anke, Jukxie/Alferox, JPLoveparade, M5...wordt dolle pret :

Ik heof alleen Pascal FEOS te zien. Verder boeit het me geen ruk :)
Anke en ik gaan (samen met BasD) rond 10 uur weg uit Apeldoorn. Als er nog iemand mee wil rijden dan hoor ik het wel.


Waar gaan we afspreken/meeten? Neem aan dat ik sommigen sowieso wel snel zien, maar de rest... ??? Iemand ideeen, of zien we wel?
jploveparade
14:00hr bij de EHBO?

Is waarschijnlijk de beste plek om te meeten :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by jploveparade
14:00hr bij de EHBO?

Is waarschijnlijk de beste plek om te meeten :)


Ja is wel oke denk ik :)
Net na Jeff Mills!

Hopen dat ik mijn cam mee naar binnen krijg!
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

Hopen dat ik mijn cam mee naar binnen krijg!


Tuurlijk man, tis geen ID$T!
Monumental is niet zo miereneukerig als die kinderachtige kleuters als bij ID$T.

Oja, als de meeting tijdens Cari Lekebusch is dan ben ik niet op de meeting :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Tuurlijk man, tis geen ID$T!
Monumental is niet zo miereneukerig als die kinderachtige kleuters als bij ID$T.

Oja, als de meeting tijdens Cari Lekebusch is dan ben ik niet op de meeting :p


Joh, ik zie jullie neem ik aan wel eerder. En die Cari Lekebush wil ik ook wel eens horen/zien dan. Hoor er zoveel over.
magrec
Veel plezier mensen :)

;) ;) :)
Eye-Riz
Ik weet niet zeker of ik twee uur ga redden. Ik ga met iemand mee die vanuit Maastricht moet komen, en het is dus maar de vraag of hij op tijd is. Ik ga in ieder geval wel mijn best doen :)

Naja, en anders hebben we de foon nog :p

Tot moooooooorgen!!!!
Optimus
heb er zin in! Nu me bed in, moet er over 7 uurtjes weer uut:D
Acidophilus
kKwam uit me werk en hoorde het van heinde en ver al dreunen, dus ben even langsgewipt.

't Was niet mijn muziek maar heb me wel vermaakt de laatste uurtjes.

En dat vuurwerk: supergijl!!!

Aanrader voor komende outdoor-festivals!
Optimus
waar was Cari?:(

en t was top:)

ik ga nu slapen:)

basd
Alexander Kowalski was echt wat ik ervan verwacht had: absolute top!

Gayle San was ook echt heel vet.. 1,5 uur lang uit mijn dakkie gegaan..

Verder report volgt misschien morgen :)
Optimus
ow ja dat was met die mc, dat was ook cool om te zien en horen ja:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement