return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
Zo, dan van mij maar een reportje.

De kleuterklas van TA.com was weer duidelijk aanwezig en bij de meeting was het ook weer een waar kinderspeelplaats.
Iedereen werdt weer effe in de tepels en ballen geknepen waarna we langzamerhad de meenigte ingleden :)

OKee, blablablabla.....Cari Lekebusch kwam niet opdagen, voor die kneus was ik speciaal gekomen :whip:
Viel me op dat de vrouwelijke dj's het zeer goed deden.
Ik vond Angela Flame en Miss Ladida echt de toppers van de avond.
Waarschijnlijk omdat ik die nog nooit heb horen draaien en de rest al een aantal keer.
Jeff Mills was opzich wel leuk maar niet speciaal.
Chris Liebing vond ik echt bagger, meestal is het wel te pruimen maar dit was gewoon plat en niet te doen...daarna op de main gestaan bij marco Carola.
Ben Sims vond ik wel effe jammer, na een tijdje werden die trommels een beetje saaitjes en begon ik in te kakken.

Kwa sfeer vond ik het zeer top, we waren weer met een leuke groep!
echt een top festival.
SnuggLe
Awakenings was VET!
Kowalski (met MC zonder hoorbare stem) was cool, maar de man van de avond was toch zeker wel Pascal FEOS, hij heeft alles waargemaakt wat ik hoopte. Super!

Relaxte sfeer, leuke mensen (geen pillenslikkende kinderen en beuQende mensen), gewoon leuk!
Vooral de TA groep was lachen (Tin, Tim, Alex, Bastiaan, Josta, Iris, BasD, Anke, JPLoveparade & vriendin, Hendrik... en ook High_NRG nog even gezien...ik vergeet toch niemand??) Was gezellig mensen :)
SnuggLe
Awakenings was VET!
Kowalski (met MC zonder hoorbare stem) was cool, maar de man van de avond was toch zeker wel Pascal FEOS, hij heeft alles waargemaakt wat ik hoopte. Super!

Relaxte sfeer, leuke mensen (geen pillenslikkende kinderen en beuQende mensen), gewoon leuk!
Vooral de TA groep was lachen (Tin, Tim, Alex, Bastiaan, Josta, Iris, BasD, Anke, JPLoveparade & vriendin, Hendrik... en ook High_NRG nog even gezien...ik vergeet toch niemand??) Was gezellig mensen :)


ps. Weet iemand nou al hoe dat nummer heette dat Pascal FEOS draaide met dat deuntje in die zeer lage tonen (Bastiaan?)?
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe Tin, Tim, Alex, Bastiaan, Josta, Iris, BasD, Anke, JPLoveparade & vriendin, Hendrik... en ook High_NRG nog even gezien...ik vergeet toch niemand??

Bellie :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Bellie :)


Ow ja :) Maar die riep alleen maar 100x 'ziek' :)

Maareh..Bellie; wat vond jij van Pascal FEOS? Volgensmij ging je wel redelijk uit je dak, niet? Zag je nog staan :)
Pascal FEOS ROX!
Optimus
je vergeet marcel:D
SnuggLe
Ow ja, ook hij was er nog :) Alleen maar relaxte mensen!
Was gezellig Marcel! (en vriend van je)
HiGH_NrG
Het was echt zwaar relaxed/geweldig! :)

Leuk om nog een paar TA'ertjes te hebben gezien.

En nu afwachten op de vette foto's :).
jploveparade
Grrrr internet doet het niet thuis dus ben ik maar naar de VU gereden om mijn emails tu kunnen lezen...

Was een interessant feest dat Awakenings: ouder publiek, niet teveel grote oogjes (althans overdag dan), aanvaardbare prijzen en lekker basic aankleding. Een beetje zoals vroegah...

Marco Remus was prettig hard trouwens :disbelief

:cool:
jploveparade
Ok hier zijn wat (16) foto's in low-res
































New Wave
Waar is de rest van de foto's?:)
Ik ben echt benieuwd!
M5
Wie is die relnicht op die Quad, hij was ook al op mysteryland. Toen dacht ik dat Id&T hem ingehuurd had ofzow haha

Maar anyweej heb me prima vermaakt! Marco Carola was erg gaaf.. super geluid daar helemaal vooraan op de main stage.. echt gigantisch.

Verder was Liebing toch weer erg goed bezig , veeel onbekende platen.... Beyer helaas moeten misse... maarjaa...maybe in oktober weer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement