|
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by M5
Wie is die relnicht op die Quad, hij was ook al op mysteryland. Toen dacht ik dat Id&T hem ingehuurd had ofzow haha
|
Die 'relnicht' is de oppergabber. Hij is op ELK hardcorefeest geweest sinds 1992. Hij is gehandicapt maar is desondanks altijd partyminded geweest. Deze vent verdient respect.
Btw: die kaartjes krijgt ie volgens mij al jaren gratis :D
Meer fotos komen later |
|
|
| SnuggLe |
Whjahahahahhahaha, geweldige foto's :)
Ontzettend fout!
Foto 1 is met joint, al zie je die niet.
Foto 2 lig ik te eten en stamp ik met mijn voeten mee op de muziek :)
Foto 3 doe ik 'gek' tegen chinees...wat weet ik nie eens meer :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Foto 3 doe ik 'gek' tegen chinees...wat weet ik nie eens meer :D |
JP was Tin een beetje aan het stalken de hele dag :p
JP, waar is die foto waarbij Tin tegen het zuil aan het pissen was :p? |
|
|
| magrec |
Mafkezen :D
Haha ook al was ik ziekjes zaterdag ik baal best wel dak niet gegaan ben maar goed eigen schuld dikke bult :p |
|
|
| Optimus |
| op www.3voor12.nl kan je (delen van) setjes van oa Alexander Kowalski terugluisteren:) |
|
|
| Optimus |
| vanaf 56.00 set van Kowalski!!! gaaf om terug te horen!:) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
vanaf 56.00 set van Kowalski!!! gaaf om terug te horen!:) |
Da's Hotspot, wel een leuk plaatje maar hij haalt het echt niet bij Belo Horizonte :) |
|
|
| New Wave |
AH meesterlijk, setje van Miss Ladida staat ook online.
Zij was voor mij de topper van de dag :)
[edit] ben nu efef dat setje van haar aan het luisteren en tis technisch niet echt geweldig...maargoed, het zijn allemaal super dansbare plaatjes dus het maakt geen fuk uit :D |
|
|
| Little Theseus |
whoeaaa lekkere setjes, bedankt voor de link Tim!
Heerlijk nagenieten van dit topfeest!
in de set van Pascal FEOS kun je die plaat die Snuggle en ik zoeken horen - hij begint na 28 minuten, whoeaa wat een heerlijke bas!!!!
Iemand enig idee wat de ID is van deze track? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
whoeaaa lekkere setjes, bedankt voor de link Tim!
|
:whip: |
|
|
| SnuggLe |
zijn die sets ook te downen?
Ik MOET die hebben van Feos!!! |
|
|
| AlFerox |
| dat plaatje van FEOS is DK - Murder was the bass |
|
|
|
|