return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude (pg. 7)
View this Thread in Original format
jploveparade
quote:
Originally posted by M5
Wie is die relnicht op die Quad, hij was ook al op mysteryland. Toen dacht ik dat Id&T hem ingehuurd had ofzow haha




Die 'relnicht' is de oppergabber. Hij is op ELK hardcorefeest geweest sinds 1992. Hij is gehandicapt maar is desondanks altijd partyminded geweest. Deze vent verdient respect.

Btw: die kaartjes krijgt ie volgens mij al jaren gratis :D


Meer fotos komen later
SnuggLe
Whjahahahahhahaha, geweldige foto's :)
Ontzettend fout!

Foto 1 is met joint, al zie je die niet.
Foto 2 lig ik te eten en stamp ik met mijn voeten mee op de muziek :)
Foto 3 doe ik 'gek' tegen chinees...wat weet ik nie eens meer :D
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Foto 3 doe ik 'gek' tegen chinees...wat weet ik nie eens meer :D


JP was Tin een beetje aan het stalken de hele dag :p
JP, waar is die foto waarbij Tin tegen het zuil aan het pissen was :p?
magrec
Mafkezen :D

Haha ook al was ik ziekjes zaterdag ik baal best wel dak niet gegaan ben maar goed eigen schuld dikke bult :p
Optimus
op www.3voor12.nl kan je (delen van) setjes van oa Alexander Kowalski terugluisteren:)
Optimus
vanaf 56.00 set van Kowalski!!! gaaf om terug te horen!:)
basd
quote:
Originally posted by Optimus
vanaf 56.00 set van Kowalski!!! gaaf om terug te horen!:)

Da's Hotspot, wel een leuk plaatje maar hij haalt het echt niet bij Belo Horizonte :)
New Wave
AH meesterlijk, setje van Miss Ladida staat ook online.
Zij was voor mij de topper van de dag :)


[edit] ben nu efef dat setje van haar aan het luisteren en tis technisch niet echt geweldig...maargoed, het zijn allemaal super dansbare plaatjes dus het maakt geen fuk uit :D
Little Theseus
whoeaaa lekkere setjes, bedankt voor de link Tim!
Heerlijk nagenieten van dit topfeest!

in de set van Pascal FEOS kun je die plaat die Snuggle en ik zoeken horen - hij begint na 28 minuten, whoeaa wat een heerlijke bas!!!!
Iemand enig idee wat de ID is van deze track?
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
whoeaaa lekkere setjes, bedankt voor de link Tim!


:whip:

SnuggLe
zijn die sets ook te downen?
Ik MOET die hebben van Feos!!!
AlFerox
dat plaatje van FEOS is DK - Murder was the bass
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement