return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
mja we kunnen ook een hostel zoeken met ze allen of een leuke afterparty :D
Eye-Riz
ik ga waarschijnlijk ook!! Ik kan zowiezo wel een stel mensen bij mij stationeren. Miss P?

Ik ga wat vroeger naar huis om alle drukte te vermijden, dus d'r is in ieder geval iemand thuis.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik ga waarschijnlijk ook!! Ik kan zowiezo wel een stel mensen bij mij stationeren. Miss P?

Ik ga wat vroeger naar huis om alle drukte te vermijden, dus d'r is in ieder geval iemand thuis.


Leuk! Gaan Tin, Tim, Miss P, Anke, BasD, ikke (..en de rest??) je nog tegenkomen dan? :)
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Leuk! Gaan Tin, Tim, Miss P, Anke, BasD, ikke (..en de rest??) je nog tegenkomen dan? :)


Je vergeet Driekus a.k.a. Hoevelaken Kamper Hooligan a.k.a. M5.:p
SnuggLe
Die schaar ik bij (en de rest???) in die post, omdat ik eht niet zeker wist :)
Remy D
Zou gaan maar plannen zijn gewijzigd. Dus helaas ben ik niet aanwezig dit keer. Veel plezier aan de anderen gewenst.
jploveparade
quote:
Originally posted by FunkySimon
hey, ik ben gister even op het terrein wezen kijken!

Ziet er erg vet uit, mooie tenten en het is echt een mooie locatie!

Het schijnt wel zo te zijn dat je rond 12 uur erg makkelijk door de bosjes kunt glippen hehe omdat dan alle bewaking bij de deur is.

Dus Jploveparade dit keer geen hekje over maar door een bosje heen!

Greetz!


ehm... ik heb kaartjes :p
Miss Proximus
Damn Riz had t echt superleuk gevonden bij je te slapen!!! Jammer dat ik t niet eerder wist, want ik heb nu al een slaapplaatsje bij Bastiaan gereserveerd...wat ik natuurlijk ook HEEL ERG gezellig vind :) (dus niet dat 1 van jullie zich tekortgedaan voelt whehe)

Er zijn misschien nog wat andere gegadigden? Geloof dat Tim ook niet tot t eind wilde blijven ivm Marco Remus...maarre anders zondag ofzo afspreken om te gaan chillen kan ook :) Lang leve Weekend OV ;)

ZIN IN!!!!!!!!! haha
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Er zijn misschien nog wat andere gegadigden? Geloof dat Tim ook niet tot t eind wilde blijven ivm Marco Remus...maarre anders zondag ofzo afspreken om te gaan chillen kan ook :) Lang leve Weekend OV ;)


Mwjha, nou, marco Remus die is denk ik niet de enige die misschien als laatste afsluit.:)
Ik zie het allemaal wel een beetje als ik daar ben :)
Eerst effe kieken naar de timetable...je weet maar nooit, misschien draaid Cari lekebusch wel op het einde...dan blijf ik 100% tot het einde.
Little Theseus
Stephan en Vincent de Wit op Awakenings, oef dat zou wel heel dik zijn als afsluiter, ik denk dat je dan zeker wel tot het einde blijft Tim!



Het ziet er naar uit dat het goed weer gaat worden :toocool:
Kheb er echt gigantisch veel zin in!!!

New Wave
quote:
Originally posted by Little Theseus
Stephan en Vincent de Wit op Awakenings, oef dat zou wel heel dik zijn als afsluiter, ik denk dat je dan zeker wel tot het einde blijft Tim!



Het ziet er naar uit dat het goed weer gaat worden :toocool:
Kheb er echt gigantisch veel zin in!!!


Mwjha, de kans is der ook dat die twee gaan afsluiten. :)

Zowel Rush, Marco Remus als Stephan & Vincent de Wit hebben de kans om af te sluiten.
Rush en marco Remus hoef ik niet te zien.
Op de main sluit Adam Beyer af, misschien dat ik die mee pik als remus of rush afsluiten, alleen heb ik beyer nou ook al veel gezien :s

Weer is inderdaad wel leuk, niet te veel zon, weinig regen en een lekker fris zomers temperatuurtje :) Gaat helemaal goed komen :)
AlFerox
lekebusch draait in de middag al vanwege een andere booking elders.. rush of remus zal wel afsluiten in die tfs1 idd. remus vind ik meestal wel koel hoor.. rush hoeft ook niet voor mij.

maar het gaat mij meer om die andere tent, hoop echt dat surgeon daar gaat afsluiten!!! die gast kan je echt tegen de muur drukken met die duistere, diepe sound van hem. en dan het laatste halfuurtje weer haartkeur/tekno/aphex twin-achtige plaatjes!!

aphex twin - come to daddy :eek: :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement