return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Awakenings Festival - 5 july - Recreatiegebied Spaarnwoude (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus
Ahhh Erneu? Das een coole gast:tongue2
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ok dan! Harmen nog mee, Driekus en Bastiaan en dan ist feesie helemaal top :)


Wordt leuk!!!!


Ik ga mee! nog ff kaartje kopen :)

luitjes die mee gaan voeg me maar toe... kunne we alvast wat babbele

MSN : [email protected]
Miss Proximus
kaartje op zak :)

jammer dat we niet bij je kunnen slapen Bas! wat doen jullie qua slaapplaatsen allemaal?
basd
quote:
Originally posted by Miss Proximus
kaartje op zak :)

jammer dat we niet bij je kunnen slapen Bas! wat doen jullie qua slaapplaatsen allemaal?

Nou ja ik ga ervoor zorgen dat ik gewoon nog met de trein naar Enschede kan 's avonds (of iemand moet me een auto sponsoren).. Ook al betekent dat dat ik eerder weg moet.. Ik wil daarna in Enschede nog even ergens langs namelijk.

Maar ik ga het wel zo lang mogelijk rekken daar, moet eens uitzoeken hoe laat ik nog met de trein kan dan..
Miss Proximus
23:06 de mijne, maar vind t niet fijn zo laat in m'n eentje die kant op te moeten...als ik een aansluiting mis ben ik t bokje!

ff wat automensen zoeken.....tenzij ik m'n zus zo ver krijg (tim)
Optimus
hmmmm, vanaf sloterdijk toch? moet ik ook rond 23.00-23.30 uur weg voor de zekerheid:) Of iemand moet zo vriendelijk zijn om mij naar Schiphol/Adam Cs te brengen (nachtnet:D)
SnuggLe
Denk dat Anke en ik met de auto gaan. Maar we gaan dan waarschijnlijk terug naar Didam daarna, maar dat weet ik niet zeker. Maybe wel naar Den Haag.
magrec
Dat probleem heb ik dus ook :(
Mijn laatste bus vertrekt al om half 12 in apeldoorn dus moet ik om half elf al in een trein zitten dus al voor 22:00 moet ik weg :(

Ik sta nog in dubio..
Optimus
haaaaaaaa, komt Anke ook?
basd
quote:
Originally posted by Miss Proximus
23:06 de mijne, maar vind t niet fijn zo laat in m'n eentje die kant op te moeten...als ik een aansluiting mis ben ik t bokje!

Ja dat heb ik ook als ik een aansluiting mis..

hmm.. moet ik nog even over denken..

M5
ach anders plakken we dr toch een nachtje amsterdam achteraan :D
Optimus
quote:
Originally posted by M5
ach anders plakken we dr toch een nachtje amsterdam achteraan :D


mwhehehe, kunnen we ff kansloze mensen bekijken:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement