return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
אילת...
View this Thread in Original format
Segev
יש פה אנשים שיורדים לאלת בחופש הגדול או שכבר עברת את הגיל?
Shahar
יורד....
Hell_Copter
רגע זה הקטע שאתה אומר
נעים מאוד אני אילת? ;)
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
יורד....


כמו כולנו

בעיקרון החופש הגדול שלי נמשך כבר כמה שנים טובות
ואני ירדתי לאילת השנה
אבל תמיד בא לי לרדת עוד ועוד :eek: :D
itamarsan
אנ יראה מה קורה עם העבודה וניראה אם נרד למרות שלא תכננתי במיוחד כי אני כניראה נוסע עם חברים לחו''ל
אבל נחליט יותר מאוחר:)
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רגע זה הקטע שאתה אומר
נעים מאוד אני אילת? ;)


חחחחחחחח
הרגת אותי


אני כנראה יורד בתחילת יולי
זה מאוד תלוי מתי אני עובר דירה..
luckystrike
מה הקשר לגיל ?
תמיד כיף לרדת לאילת !
בייחוד בצבא שיענו אסור חו"ל :(

נראה לי אני יירד בחודש הקרוב למה יש לי רגילה לקחת עד יולי...
NaOren
יוואו בטוח אני יורד לאיילת...
יש למישהו פה דילים ?
משהו מעניין להציע?
HyPeRSoNiC
אני כמעט בטוח יורד לשם
מתי אתם הולכים? אני כנראה באוגוסט
-CosmicFire-
גם אני יורד עם שני חברים לבית מלון באילת עם אבא של חבר שלנו (בגלל שהוא מביא את האופנוע ים)
אבל אבא שלו סבבה אז אין לנו בעיות :}}

YuVaL
אני יורד ב
10/8
לאיזה אכסנייה מעפנה
:nervous: :rolleyes:
KrazyDJs
שלום...אני אילת.
:rolleyes:
:o
:D
:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement