|
אילת...
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| יש פה אנשים שיורדים לאלת בחופש הגדול או שכבר עברת את הגיל? |
|
|
| Hell_Copter |
רגע זה הקטע שאתה אומר
נעים מאוד אני אילת? ;) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
יורד.... |
כמו כולנו
בעיקרון החופש הגדול שלי נמשך כבר כמה שנים טובות
ואני ירדתי לאילת השנה
אבל תמיד בא לי לרדת עוד ועוד :eek: :D |
|
|
| itamarsan |
אנ יראה מה קורה עם העבודה וניראה אם נרד למרות שלא תכננתי במיוחד כי אני כניראה נוסע עם חברים לחו''ל
אבל נחליט יותר מאוחר:) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רגע זה הקטע שאתה אומר
נעים מאוד אני אילת? ;) |
חחחחחחחח
הרגת אותי
אני כנראה יורד בתחילת יולי
זה מאוד תלוי מתי אני עובר דירה.. |
|
|
| luckystrike |
מה הקשר לגיל ?
תמיד כיף לרדת לאילת !
בייחוד בצבא שיענו אסור חו"ל :(
נראה לי אני יירד בחודש הקרוב למה יש לי רגילה לקחת עד יולי... |
|
|
| NaOren |
יוואו בטוח אני יורד לאיילת...
יש למישהו פה דילים ?
משהו מעניין להציע? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני כמעט בטוח יורד לשם
מתי אתם הולכים? אני כנראה באוגוסט |
|
|
| -CosmicFire- |
גם אני יורד עם שני חברים לבית מלון באילת עם אבא של חבר שלנו (בגלל שהוא מביא את האופנוע ים)
אבל אבא שלו סבבה אז אין לנו בעיות :}} |
|
|
| YuVaL |
אני יורד ב
10/8
לאיזה אכסנייה מעפנה
:nervous: :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
שלום...אני אילת.
:rolleyes:
:o
:D
:happy2: |
|
|
|
|