return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Godskitchen Global Gathering 26 july 2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
uurtje of 8:eek: dat wordt slapen in de bus, want ik heb geen zin om voor middernacht al voor pampus te liggen:clown:


Goh, heb je geleerd van je ervaringen in Enschede toen met Nexus? ;)
Ik ga ook zeker pitten in de bus.
Plus ikneem een HANDOEKJE mee en daar ga ik de eerste uren lekker op liggen chillen!
Digweed, Warren en Coxie ben ik zeker bij!


Was er al nieuws over de surprise acts enzo?
Robert
ik ben er zekers! heb mijn vliegticket geboekt :D
Miss Proximus
8 uur? laatste NEC ben ik ruim 15 uur onderweg geweest! en slapen HO maar


vandaar dat witte poeier deze keer :stongue: :stongue: :stongue: :p haha
Divine9
Ik wil iig 1 .nl dj meepikken, en dat zal
dan Tiesto of Ferry worden.

Verder nog :

John 00 Flemming, Jon o' Bir, Sister Bliss, Christopher Lawrence
Richi Hawtin, Adam Beyer, John Digweed /of Steve Lawler, Nick Warren, Fabio/Grooverider
en euhhh... Jackass :D ... Beach party lijkt me ook wel relaxed.
't zal wel nooit allemaal kunnen, dus dat wordt kiezen tegen die tijd. :)
Remy D
Hier heb ik ook onwijs veel zin in!! We gaan ook zeker lachen in de bus maar niet voor 11en want ik ben geen ochtendmens. :D Maar eerst ff 15 dagen naar Kreta. :D:D:D Ik wil alleen Tiesto zien voor de rest boeit het me niet en wil ik eigenlijk alleen maar lol maken en bier drinken. :D
snitz
quote:
Originally posted by Remy D
Hier heb ik ook onwijs veel zin in!! We gaan ook zeker lachen in de bus maar niet voor 11en want ik ben geen ochtendmens. :D Maar eerst ff 15 dagen naar Kreta. :D:D:D Ik wil alleen Tiesto zien voor de rest boeit het me niet en wil ik eigenlijk alleen maar lol maken en bier drinken. :D


ZEKER ONWIJS VEEL ZIN IN!!!! ik zal ook niet erg aanspreekbaar zijn voor 11 uur. We gaan namelijk eerst ff naar HQ PARTY in de melkweg. daarna gelijk door naar utrecht om daar de bus naar het altijd mooie engeland te pakken. Eerst maar even een paar dagen berlijn waar we (jaja zo zie je hem nooit en zo 5 keer op een jaar)tiesto gaan bekijken. maar goed, xie jullie tegen die tijd wel weer
SnuggLe
Hoelaat gingen we ookalsweer?
Als dat 7 uur in de ochtend is, heb ik nog best problemen om daar rond dat tijdstip te zijn! Dat wordt ZEER ZEKER slapen in de bus.
Optimus
quote:
Originally posted by snitz
ZEKER ONWIJS VEEL ZIN IN!!!! ik zal ook niet erg aanspreekbaar zijn voor 11 uur. We gaan namelijk eerst ff naar HQ PARTY in de melkweg. daarna gelijk door naar utrecht om daar de bus naar het altijd mooie engeland te pakken. Eerst maar even een paar dagen berlijn waar we (jaja zo zie je hem nooit en zo 5 keer op een jaar)tiesto gaan bekijken. maar goed, xie jullie tegen die tijd wel weer


Ha cool, ik wilde dat ook doen (Charlotte Birch ) Maar dan zou ik zaterdag echt vertieft zijn (als ik nuchter was:stongue: ) Veel plezier op HQ en geef CHarlotte een kus van mij:disbelief :clown:
snitz
kzal haar eerst zelf wel een kusje geve:D
Miss Proximus
tering ben je behoorlijk dom bezig! als je denkt dat je ook maar enigszins slaapt in zo'n bus ben je óf gewoon ontzettend naief..óf misschien een hele kleine beetje achterlijk ;)

en zo'n topfeest als GG verknallen wegens moeheid om een dom feestje in de melkweg..bhahahahahaha /me lacht :D

snitz
quote:
Originally posted by Miss Proximus
tering ben je behoorlijk dom bezig! als je denkt dat je ook maar enigszins slaapt in zo'n bus ben je óf gewoon ontzettend naief..óf misschien een hele kleine beetje achterlijk ;)

en zo'n topfeest als GG verknallen wegens moeheid om een dom feestje in de melkweg..bhahahahahaha /me lacht :D


Ben niet de enige die naar HQ gaat hoor:D
Miss Proximus
ooooh!! NU snap ik t!!! dus als meerdere mensen t doen is t niet dom meer!!:nervous:



hey bedankt, dat vroeg ik me namelijk altijd al af :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement