|
Godskitchen Global Gathering 26 july 2003 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
van UK FOrum gejat
Timetable Sundissential
4.00 – 5.00 Strange Dave
5.00 – 6.00 BK
6.00 – 7.00 Ilogik
7.00 – 8.00 Ian M
8.00 – 9.00 Jez & Charlie
9.00 – 10.00 Paul Kershaw
10.00 – 11.00 Nick Rafferty
11.00 – 12.00 Lisa Lashes
12.00 – 1.00 Lab4
1.00 – 2.30 Rob Tissera
2.30 – 4.00 Andy Farley
4.00 – 5.00 Karim
5.00 – 6.00 K90 Live
6.00 – 7.00 Mark Gray
UK (Hardhouse), here I come!
:D |
|
|
| snitz |
| ziet er puik uit, zal daar wel veel te vinden zijn maar ik heb ook nog andere op mijn verlanglijstje staan:D |
|
|
| SnuggLe |
Hoop gvd niet dat er vette dj''s zijn tussen 16:00 en 18:00, of om 06:00 uur...dan mis ik die :(
Omdat we dan weer in de bus zitten..... |
|
|
| magrec |
Weersvoospelling is niet super maar het kan altijd slechter:
19 graden en kans op wat kleine hoevelheden water. |
|
|
| snitz |
| Laat tieske a.u.b NIET afsluiten:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| basd |
Nog even een vraagje voor Sander en/of Sido (en misschien ook handig om te weten voor anderen):
Kun je gewoon spullen in de bus laten liggen tijdens het feest? Is wel handig namelijk ivm. schone kleren, discmans enzo..
Ik ga er trouwens vanuit van wel.. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basd
Nog even een vraagje voor Sander en/of Sido (en misschien ook handig om te weten voor anderen):
Kun je gewoon spullen in de bus laten liggen tijdens het feest? Is wel handig namelijk ivm. schone kleren, discmans enzo..
Ik ga er trouwens vanuit van wel.. |
dat zou ik ook wel even willen weten jah..... |
|
|
| JohnObir |
5 days to go :)
if some of you are there at 4pm.. come to the godskitchen arena and wave :p i'll be down the front for armin & tiesto.. be good to meet some of you!
safe journey there
jon. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by JohnObir
5 days to go :)
if some of you are there at 4pm.. come to the godskitchen arena and wave :p i'll be down the front for armin & tiesto.. be good to meet some of you!
safe journey there
jon. |
Dont think we'll be there than :(
We arrive at 6... so we wont see you at 4.
But what do you mean "i'll be down the front for armin & tiesto"...are they playing that early also or what? Do you know some line-up times????
Can't we meet up at some other time?
When is the UKTA meetup?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Bouma-Bros |
| Spullen kunnen uiteraard gewoon in de bus blijven liggen, maar tis wel allemaal op eigen risico he ;) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dont think we'll be there than :(
We arrive at 6... so we wont see you at 4.
But what do you mean "i'll be down the front for armin & tiesto"...are they playing that early also or what? Do you know some line-up times????
Can't we meet up at some other time?
When is the UKTA meetup?
Greetz,
SnuggLe |
Hiermee bedoelt Jon dat ie voorraan zal staan bij de sets van Tijs en Armin. :D Tiesto en Armin draaien niet vroeg. |
|
|
|
|