return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Godskitchen Global Gathering 26 july 2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus
van UK FOrum gejat

Timetable Sundissential

4.00 – 5.00 Strange Dave
5.00 – 6.00 BK
6.00 – 7.00 Ilogik
7.00 – 8.00 Ian M
8.00 – 9.00 Jez & Charlie
9.00 – 10.00 Paul Kershaw
10.00 – 11.00 Nick Rafferty
11.00 – 12.00 Lisa Lashes
12.00 – 1.00 Lab4
1.00 – 2.30 Rob Tissera
2.30 – 4.00 Andy Farley
4.00 – 5.00 Karim
5.00 – 6.00 K90 Live
6.00 – 7.00 Mark Gray

UK (Hardhouse), here I come!

:D
snitz
ziet er puik uit, zal daar wel veel te vinden zijn maar ik heb ook nog andere op mijn verlanglijstje staan:D
SnuggLe
Hoop gvd niet dat er vette dj''s zijn tussen 16:00 en 18:00, of om 06:00 uur...dan mis ik die :(
Omdat we dan weer in de bus zitten.....
magrec
Weersvoospelling is niet super maar het kan altijd slechter:

19 graden en kans op wat kleine hoevelheden water.
snitz
Laat tieske a.u.b NIET afsluiten:rolleyes: :rolleyes:
Bouma-Bros
Hier een betrouwbare link (BBC Weather) voor de weersvoorspelling van zaterdag in Stratford:

http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?id=1580&links
basd
Nog even een vraagje voor Sander en/of Sido (en misschien ook handig om te weten voor anderen):

Kun je gewoon spullen in de bus laten liggen tijdens het feest? Is wel handig namelijk ivm. schone kleren, discmans enzo..

Ik ga er trouwens vanuit van wel..
snitz
quote:
Originally posted by basd
Nog even een vraagje voor Sander en/of Sido (en misschien ook handig om te weten voor anderen):

Kun je gewoon spullen in de bus laten liggen tijdens het feest? Is wel handig namelijk ivm. schone kleren, discmans enzo..

Ik ga er trouwens vanuit van wel..


dat zou ik ook wel even willen weten jah.....
JohnObir
5 days to go :)

if some of you are there at 4pm.. come to the godskitchen arena and wave :p i'll be down the front for armin & tiesto.. be good to meet some of you!

safe journey there

jon.
SnuggLe
quote:
Originally posted by JohnObir
5 days to go :)

if some of you are there at 4pm.. come to the godskitchen arena and wave :p i'll be down the front for armin & tiesto.. be good to meet some of you!

safe journey there

jon.


Dont think we'll be there than :(
We arrive at 6... so we wont see you at 4.

But what do you mean "i'll be down the front for armin & tiesto"...are they playing that early also or what? Do you know some line-up times????

Can't we meet up at some other time?
When is the UKTA meetup?

Greetz,
SnuggLe

Bouma-Bros
Spullen kunnen uiteraard gewoon in de bus blijven liggen, maar tis wel allemaal op eigen risico he ;)
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dont think we'll be there than :(
We arrive at 6... so we wont see you at 4.

But what do you mean "i'll be down the front for armin & tiesto"...are they playing that early also or what? Do you know some line-up times????

Can't we meet up at some other time?
When is the UKTA meetup?

Greetz,
SnuggLe


Hiermee bedoelt Jon dat ie voorraan zal staan bij de sets van Tijs en Armin. :D Tiesto en Armin draaien niet vroeg.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement