return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Godskitchen Global Gathering 26 july 2003 (pg. 6)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Jimmy van M van 21.00 tot 23.00, daarna Digweed...weet niet tot hoe laat die draait, maar valt dus wel gedeeltelijk samen met Tiesto :( ..maar aangezien die het laatste uur waarschijnlijk toch alleen maar gaat beuken..denk ik dat ik zo iets na 11en toch maar richting Bedrock arena ga ;)

Nog twee dagen :)

Grtz!
Sander


Make that 2, ik ga dan ook wel mee die kant op. Digweed is mijn held :)
Tiesto kan ik in iedere boerenschuur zien, daarvoor ga ik niet naar Engeland. Pak zijn eerste uurtje wel mee (MITS er geen andere vette dj dan draait...bv ome Karel...hoop niet dat die om 0:00 uur draait dan :( )
Miss Proximus
GODVERDOMME :(


Het gaat natuurlijk heel erg leuk worden, maar wat moet ik hier nou mee :(
Wat een KLOOTHOMMEL :( Fan-af!! :whip: :nervous: :D

ben allang blij dat ik al besloten had nix van Nick Warren op m'n outfit te plakken :D


heb er nu nog 99% zin in!!!!!!!!!! whheehehe
Jappio
quote:
Originally posted by Miss Proximus
GODVERDOMME :(


Het gaat natuurlijk heel erg leuk worden, maar wat moet ik hier nou mee :(
Wat een KLOOTHOMMEL :( Fan-af!! :whip: :nervous: :D

ben allang blij dat ik al besloten had nix van Nick Warren op m'n outfit te plakken :D


heb er nu nog 99% zin in!!!!!!!!!! whheehehe


veel plezier allemaal!!

ik had normaal gesproken ook wel meegegaan, maar ja, een jaar collegegeld weggooien + de reis erbij is me een beetje te veel geld..

kut hertentamens :(
magrec
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Jimmy van M van 21.00 tot 23.00, daarna Digweed...weet niet tot hoe laat die draait, maar valt dus wel gedeeltelijk samen met Tiesto :( ..maar aangezien die het laatste uur waarschijnlijk toch alleen maar gaat beuken..denk ik dat ik zo iets na 11en toch maar richting Bedrock arena ga ;)

Nog twee dagen :)

Grtz!
Sander


Waarom pleurt godskitchen de time schedule niet online?
We krijgen er toch wel één in engeland?
Denk dat ik iig tot 12:00 in de bedrock tent ben. FF kijken want ik wil cox, hawtin, sanchez, bob sinclair ook nog wel horen.

weer update ;)

Saturday
Rain spreading to southern and some central areas in the morning, some heavy. Drier and brighter weather following from the southwest during the afternoon. Elsewhere, sunny intervals and showers
Spad
quote:
Originally posted by magrec

Saturday
Rain spreading to southern and some central areas in the morning, some heavy.


Welcome to England :D
SnuggLe
Het schijnt dat de lineup aan de deur 5 ing pond kost. Althans, dat zei een Engelsman op het UK forum. Hoop dattie me zit te en.


Maareh..wie neemt er een VOETBAL mee ? Ik wil wel een potje ballen daar! Of anders in de pauze in de bus, of in de shuttle van kutFrankrijk naar Engeland. Dus..neem er ff 1 mee, ik heb er geen :)

Bis morgen! :)
Remy D
Zal wel ff kijken, laat het later wel horen of ik er 1 heb!!

En hoeveel kost een biertje daar ongeveer????
magrec
3 pond....en water 2 pond tenminste dat stond in een review van vorig jaar...
Net zoals in nederland dus.
Divine9
Heb dit van een engelse kennis gehoord:

Als je een plastic flesje meeneemt kan je water gratis bijvullen bij verschillende 'taps', niet bij 'food bars'... daar moet je betalen.
Eten en drinken (ook bier!) kan je gewoon in een rugzak mee naar binnen nemen. Voorwaarde is wel dat het alleen plastic is, dus geen glas of andere scherpe voorwerpen.

quote:

Het schijnt dat de lineup aan de deur 5 ing pond kost. Althans, dat zei een Engelsman op het UK forum. Hoop dattie me zit te en.


Had dat ook nog even gevraagd en dit werd bevestigd. Op Glastonbury koste het boekje zelfs 7 pond. Jammer genoeg.... maar ik schrijf het zelf wel over oid.
basvh
MMM 7 euro voor de time table. Trieste zaak van de organisatie. BAH BAH. Maar goed dan maar 1tje kopen alleen het kutte is dat me maandsalaris net voor het weekend niet is overgeschreven. Dat wordt snitz ff lief aankijken! Maar dat zal wel goed komen aangezien ik voor hem van die mega glowsticks heb gekocht en een minidisc koptelefoon splitter!

Over die voetbal: Ik heb nog oude vollybal die als voetbal kan dienen. Alleen hij is van leer ik weet niet of dat problemen geeft als we hem naar binnen meenemen.


Maar goed heb zin in morgen wordt lekker ouderwets uk hardhousen!!!

Remy D
3 pond is best wel duur en dus lang niet zo duur als hier. Heb hier nog nooit een biertje van 9 gulden gehaald. Wel voor 8,80 maarja dat was Heineken in een fles op de afgelopen Impulz en dat vond ik ook belachelijk. Maarja ik zie het wel. En dat programma mogen ze zoiezo keihard in hun reet rammen. En lauw bier meenemen is geen optie voor mij.
TranceFool
Ik wil iedereen ff veel plezier wensen! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement