return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Godskitchen Global Gathering 26 july 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Miss Proximus
tering ben je behoorlijk dom bezig! als je denkt dat je ook maar enigszins slaapt in zo'n bus ben je óf gewoon ontzettend naief..óf misschien een hele kleine beetje achterlijk


hoho vorig jaar naar loveparade met 50 zatte boeren als een roosje geslapen. Ik deed me minidisc bij hedel op, viel in slaap en werd 50 km voor berlijn wakker. Dus reken maar van yes dat je in die bus kan slapen.
Dus snitzke en ik gaan gewoon lekker naar HQ om meteen daarna in de bus te stappen.

En geen kwaad wordt over die feestjes in de melkweg want die zijn gewoon super!!!!!!
snitz
EN HIJ IS DE LANGSTE DUS HIJ WEET HET.......
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
hoho vorig jaar naar loveparade met 50 zatte boeren als een roosje geslapen. Ik deed me minidisc bij hedel op, viel in slaap en werd 50 km voor berlijn wakker. Dus reken maar van yes dat je in die bus kan slapen.
Dus snitzke en ik gaan gewoon lekker naar HQ om meteen daarna in de bus te stappen.

En geen kwaad wordt over die feestjes in de melkweg want die zijn gewoon super!!!!!!


Die Hyperactieve Remy & Chinees gaan je wakkerhouden ;)

In Utrecht gaat de eerste snuif coke en pil erin, dan is alles voor de grens met the UK op, en staan we de hele dag/nacht hakkiestrak ;) :D :D :D :) Niet dan? BeuQen!
ambs
Ik ga ook!!!

Ook met de partytravels bus! nog maar 2 weekjes en 1 dag! ik kan niet meer wachten! wordt zo een super feest :D :D
magrec
quote:
Originally posted by basvh
hoho vorig jaar naar loveparade met 50 zatte boeren als een roosje geslapen. Ik deed me minidisc bij hedel op, viel in slaap en werd 50 km voor berlijn wakker. Dus reken maar van yes dat je in die bus kan slapen.
Dus snitzke en ik gaan gewoon lekker naar HQ om meteen daarna in de bus te stappen.

En geen kwaad wordt over die feestjes in de melkweg want die zijn gewoon super!!!!!!


Whehehe jullie gewoon zijn echt gek!!!!!!!!!!!!!!!!:p :p ;)
Iemand een idee hoeveel je aan engelse ponden kwijt zult zijn voor zo'n festival?? KAn ik mooi goedkoop wat ponden kopen via mijn oom :D
Optimus
quote:
Originally posted by magrec
Whehehe jullie gewoon zijn echt gek!!!!!!!!!!!!!!!!:p :p ;)
Iemand een idee hoeveel je aan engelse ponden kwijt zult zijn voor zo'n festival?? KAn ik mooi goedkoop wat ponden kopen via mijn oom :D


Hoe liggen de prijzen voor drinken en etend aar? Ik ga wel meer dan genoeg meenemen... geen zin in dat mijn ponden halverwege op zijn...:nervous:
SnuggLe
Nou, er mag wel snel wat informatie komen voor de reis.... Heb nog niets gezien/gehoord...
Miss Proximus
:D ok Bas als JIJ t zegt...........tegen een lange man kan ik niets meer inbrengen :p

anyway, toen ik naar Engeland ben geweest betaalde je ongeveer 1 pond voor een drankje (bier, fris), food heb ik geen idee van. Ik zou in ponden meenemen wat je anders in euro's meeneemt :D (omg!) en anders kun je vast wel ergens pinnen of zonder te betalen weglopen (ik ken wel wat truckjes die mij geflikt zijn tijdens t barwerk op feesten hahahah) :p
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, er mag wel snel wat informatie komen voor de reis.... Heb nog niets gezien/gehoord...


Net een paar dagen terug van vakantie.... :)

Bevestigingen van de betaling zijn vandaag de deur uitgegaan dus die liggen morgen of vrijdag op de deurmat bij iedereen.

De laatste info-mail versturen we ook een dezer dagen. Komt allemaal goed gasten. :toocool: Nog 10 dagen te gaan!
Optimus
Bevestiging is binnen:) Ff formuliertje terugsturen:)

magrec
Jah mijn bevestiging is ook alweer getekend en retour gezonden :)
Alleen beetje irritant dat ik pas volgende week vrijdag engelse ponden kan halen bij de bank grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Naja ik heb ze besteld dus ze moeten er dan maar zijn.
snitz
ik heb hem ook retour gestuurd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement