return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Godskitchen Global Gathering 26 july 2003 (pg. 8)
View this Thread in Original format
M5
quote:
Originally posted by Optimus

Mistress Barbara spankie spankie:eyes: ( 99.99.99.99.99.99.99!!!!!!!)


Blijft superr dat nummertje!!! Sven draaide hem ook nog vorige week op ILT outdoor

en owja.. 11 oktober Awakenings >> Mistress Barbara ben benieuwd!
basvh
Jah wat vond ik ervan..... op de schaal van 10 een krappe 7. Eerst de positieve dingen dan:

Gratis water
Engele erg relekste mensen veel leuker, gezelliger dan in nederland top sfeertje dus.
Engelse mensen die me maar bleven aan spreken dat ik zo lang was.
Gezellige busreis + medepassagiers
Michel de Hey
Carl Cox (wat een techniek)
FF met marco v kletsen
Rustige barren
Lab 4 blijft lachen]
Briljante opmerking van Snitz tegen engelsman die hem pillen aanbod: Wijzend richting zijn biertje die hij in zijn hand had. I already have pils
Engelse zijn goed opgevoed iedereen staat overal netjes in rijen te wachten.

Nu het negatieve:

-Ik had speciaal glowsticks gekocht--> Moet ik ze bij de ingang afstaan omdat ze ze binnen ook verkopen!!! Dat terwijl er albert heijn tassen vol met XTC naar binnen werd gedragen. Ok beetje overdreven maar toch XTC kon je zo makkelijk meenaar binnen nemen (geen foullering) maar mijn glowstickje mogen niet.
-Te weinig wc's: Het was dat ik een man was en geen grote boodschap hoefde (wat ik bijna altijd moet op een feest) anders had ik zker 45 min in de rij kunnen staan
-Ok het regende als een gek daar kan de organisatie niks aan doen, maar ze hadden wel de belangrijkste paden met van die houtsnippers kunnen bestrooien.Stel iemand ligt daar ergens vet te trippen hoe had daar ooit een ambulance bijgekunt. Ja een camel troffee ambulance misschien.
- Een tent van 75 bij 100 m waar 1 bar te vinden is, en zo waren er meer tenten waar weinig barren waren en waar je dus echt ver moets banjeren door de drek om bij een bar te komen.
-Programma boekje wat geld kost. Het gaat mij niet om het geld maar omdat iedereen uit veiligheid/service gewoon een boekkie moet krijgen. VOORBEELD ALs iemand geen boekje heeft en die heeft te veel xtc op ofzo en gaat plaat, zijn vriend wil hem naar ehbo brengen maar waar is ehbo want hij heeft geen boekje!
- Enorme tent waar je makkelijk tribune kwijt kan waar je beetje chill area/zit gedeelte van kan maken. Nee hoor iedereen lag nu in de modder

Dit zijn allemaal dingen waar ik nog wel over heen kan stappen maar het volgende heeft echt mijn feestgevoel aardig weg gehaalt:

WAT EEN VERNEUKT KUT GELUID ZEG

Misschien ben ik na Berlijn duits geluid gewent maar in sommige tenten was het geluid en licht echt drie keer niks. En je raad het al precies in de tenten waar ik dus eigenlijk speciaal voor was gekomen.

Sundissential (uk hardhouse):

Heerlijk uk hardhouse precies waarvoor ik gekomen was maar 10 meter voor de boxen kon ik nog gewoon met snitz praten zonder dat we daarbij elkaar in de oor hoefden te schreeuwen. Ik kon gewoon staant een gesprek voeren zoals je dat normaal op school of op het terras ook gewoon doet. Dus ja dan ga je nog wat dichterbij bij de boxen staan en ja toen hoorde je alleen een bass en veeeeeeeeeeel te hoge tonen. Uk hardhouse moet uit de speakers knallen je moet uit de tent worden geblazen. Je meot de ukhardhouse hoover samples in je ruggengraat moeten meetrillen. Dit had je dus niet dus. voor mij viel tent no1 waar ik speciaal voor kwam al weg

Godskitchen area:

Voor de vosc (of hoe heten die boxen die in c vorm hangen) was het wel te doen. Er kwam een helder geluid uit dat wel maar ook weer rete zacht. Voor het podium was het weer veeeeeel te schel. Hebben ze daar nooit van soundchecken gehoord!

GLobal area: Het beste van de 3 tenten qua waar ik dus speciaal voor gekomen was. Tijdens Karel was het goed maar het stond ook niet zo hard als wij hier in NL gewent zijn.

Licht/VJ: In sommige tenten van die spots en scans uit het jaar 0. Wel leuke lazers maar er mee spelen en opbouwen zoals in nederland doen ze het niet.
VJ films waren kwalitatief hoog maar het waren meer filmpjes die achterelkaar waren geplakt. Het leek wel of ze de volgorde niet konden bepalen. Het waren net loops van 40 min. Geen vision impossible of micha klein kwaliteit. Licht/VJ is niet zo belangrijk als geluid natuurlijk en het licht had ook geen Tic/Sensation niveau hoeven hebben maar dit was wel erg dramatisch.

Het rare was dat bij bedrock en die drum n bass area je de tent werd uitgeblazen (zoals het hoort zeg maar) maar ja hier kwam ik dus niet voor. Ik denk ook dat ik misschien mijn verwachtingen te hoog had gesteld. Ik hoorde dat engelse echt van die gekken waren nou dat vond ik wel meevallen. Wij ollanders stonden toch meer te springen en om 4 uur lag de helft van de UK daaro te pitten in de modder. Ook hebben de engelse zoals eerder gezegd echt slechte kleding keuze of anders gezegd geen smaak

Ik denk dat id-t of udc zon slechte feest qua organisatie zouden opzetten er nooooit meer iemand naar hun feesten zouden komen
Optimus
ik denk dat voor veel mensen de goede sfeer en de nieuwigheid veel heeft goedgemaakt:) Ik vond het ook raar dat er geen houtsnippers oid op paden lagen of een vloer op de tenten. Bij omgeving vlakbij ingangen van tenten liep je in modder gewoon. En het geluid op Sundissential was idd erg matig:( Jammer jammer jammer.

Niettemin heb ik een gewoon een goed feest gehad, veel gelachen weer met iedereen in de bus en op het feest, al was het weer gewoon KUT:D Volgende keer regenjas en kaplaarzen mee:p

En die opmerking van snitz: whaaahahahaha:haha: :stongue:
basvh
hej snuggle deze staat er ook nog op michel de hey site

snitz
quote:
Originally posted by basvh
Jah wat vond ik ervan..... op de schaal van 10 een krappe 7. Eerst de positieve dingen dan:

Gratis water
Engele erg relekste mensen veel leuker, gezelliger dan in nederland top sfeertje dus.
Engelse mensen die me maar bleven aan spreken dat ik zo lang was.
Gezellige busreis + medepassagiers
Michel de Hey
Carl Cox (wat een techniek)
FF met marco v kletsen
Rustige barren
Lab 4 blijft lachen]
Briljante opmerking van Snitz tegen engelsman die hem pillen aanbod: Wijzend richting zijn biertje die hij in zijn hand had. I already have pils
Engelse zijn goed opgevoed iedereen staat overal netjes in rijen te wachten.

Nu het negatieve:

-Ik had speciaal glowsticks gekocht--> Moet ik ze bij de ingang afstaan omdat ze ze binnen ook verkopen!!! Dat terwijl er albert heijn tassen vol met XTC naar binnen werd gedragen. Ok beetje overdreven maar toch XTC kon je zo makkelijk meenaar binnen nemen (geen foullering) maar mijn glowstickje mogen niet.
-Te weinig wc's: Het was dat ik een man was en geen grote boodschap hoefde (wat ik bijna altijd moet op een feest) anders had ik zker 45 min in de rij kunnen staan
-Ok het regende als een gek daar kan de organisatie niks aan doen, maar ze hadden wel de belangrijkste paden met van die houtsnippers kunnen bestrooien.Stel iemand ligt daar ergens vet te trippen hoe had daar ooit een ambulance bijgekunt. Ja een camel troffee ambulance misschien.
- Een tent van 75 bij 100 m waar 1 bar te vinden is, en zo waren er meer tenten waar weinig barren waren en waar je dus echt ver moets banjeren door de drek om bij een bar te komen.
-Programma boekje wat geld kost. Het gaat mij niet om het geld maar omdat iedereen uit veiligheid/service gewoon een boekkie moet krijgen. VOORBEELD ALs iemand geen boekje heeft en die heeft te veel xtc op ofzo en gaat plaat, zijn vriend wil hem naar ehbo brengen maar waar is ehbo want hij heeft geen boekje!
- Enorme tent waar je makkelijk tribune kwijt kan waar je beetje chill area/zit gedeelte van kan maken. Nee hoor iedereen lag nu in de modder

Dit zijn allemaal dingen waar ik nog wel over heen kan stappen maar het volgende heeft echt mijn feestgevoel aardig weg gehaalt:

WAT EEN VERNEUKT KUT GELUID ZEG

Misschien ben ik na Berlijn duits geluid gewent maar in sommige tenten was het geluid en licht echt drie keer niks. En je raad het al precies in de tenten waar ik dus eigenlijk speciaal voor was gekomen.

Sundissential (uk hardhouse):

Heerlijk uk hardhouse precies waarvoor ik gekomen was maar 10 meter voor de boxen kon ik nog gewoon met snitz praten zonder dat we daarbij elkaar in de oor hoefden te schreeuwen. Ik kon gewoon staant een gesprek voeren zoals je dat normaal op school of op het terras ook gewoon doet. Dus ja dan ga je nog wat dichterbij bij de boxen staan en ja toen hoorde je alleen een bass en veeeeeeeeeeel te hoge tonen. Uk hardhouse moet uit de speakers knallen je moet uit de tent worden geblazen. Je meot de ukhardhouse hoover samples in je ruggengraat moeten meetrillen. Dit had je dus niet dus. voor mij viel tent no1 waar ik speciaal voor kwam al weg

Godskitchen area:

Voor de vosc (of hoe heten die boxen die in c vorm hangen) was het wel te doen. Er kwam een helder geluid uit dat wel maar ook weer rete zacht. Voor het podium was het weer veeeeeel te schel. Hebben ze daar nooit van soundchecken gehoord!

GLobal area: Het beste van de 3 tenten qua waar ik dus speciaal voor gekomen was. Tijdens Karel was het goed maar het stond ook niet zo hard als wij hier in NL gewent zijn.

Licht/VJ: In sommige tenten van die spots en scans uit het jaar 0. Wel leuke lazers maar er mee spelen en opbouwen zoals in nederland doen ze het niet.
VJ films waren kwalitatief hoog maar het waren meer filmpjes die achterelkaar waren geplakt. Het leek wel of ze de volgorde niet konden bepalen. Het waren net loops van 40 min. Geen vision impossible of micha klein kwaliteit. Licht/VJ is niet zo belangrijk als geluid natuurlijk en het licht had ook geen Tic/Sensation niveau hoeven hebben maar dit was wel erg dramatisch.

Het rare was dat bij bedrock en die drum n bass area je de tent werd uitgeblazen (zoals het hoort zeg maar) maar ja hier kwam ik dus niet voor. Ik denk ook dat ik misschien mijn verwachtingen te hoog had gesteld. Ik hoorde dat engelse echt van die gekken waren nou dat vond ik wel meevallen. Wij ollanders stonden toch meer te springen en om 4 uur lag de helft van de UK daaro te pitten in de modder. Ook hebben de engelse zoals eerder gezegd echt slechte kleding keuze of anders gezegd geen smaak

Ik denk dat id-t of udc zon slechte feest qua organisatie zouden opzetten er nooooit meer iemand naar hun feesten zouden komen



mijn post zou ongeveer hetzelfde zijn maar ik wou even zeggen dat ik het super naar me zin heb gehad, bedankt iedereen!! Voelde me vandaag alleen behoorlijk brak tijdens mijn theorieexamen, ma ja toch. geslaagd:D :D
Switch
quote:
Originally posted by basvh
hej snuggle deze staat er ook nog op michel de hey site



meneer de aandachttrekker weer hoor :rolleyes:
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Switch
meneer de aandachttrekker weer hoor :rolleyes:


het lukt em aardig he ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
het lukt em aardig he ;)


Jullie zijn gewoon jaloers omdat ik sjans had met de vriendin van Michel de Hey, en ze mij wel op de foto wilde zetten ;)
Dj Lex
Wat filmpjes voor de liefhebbers :)

LINK
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Wat filmpjes voor de liefhebbers :)

LINK


Die heeft Richard gemaakt ja :) Fotograaf voro partyvibes.nl, en ook lid van Partyflock. Wel een aardige gozer, alleen hyperactief :D

Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, maar kan ze niet uppen.
Die zien er wel super uit moet ik zeggen.....

Miss Proximus
uitleg komt later



cijfer = 9,8 :)



cheers!
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Die heeft Richard gemaakt ja :) Fotograaf voro partyvibes.nl, en ook lid van Partyflock. Wel een aardige gozer, alleen hyperactief :D

Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt, maar kan ze niet uppen.
Die zien er wel super uit moet ik zeggen.....


ehm Richard?? HIj heet toch echt Denny hoor:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement