return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Godskitchen Global Gathering 26 july 2003 (pg. 7)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Remy D
3 pond is best wel duur en dus lang niet zo duur als hier. Heb hier nog nooit een biertje van 9 gulden gehaald. Wel voor 8,80 maarja dat was Heineken in een fles op de afgelopen Impulz en dat vond ik ook belachelijk. Maarja ik zie het wel. En dat programma mogen ze zoiezo keihard in hun reet rammen. En lauw bier meenemen is geen optie voor mij.

hehe ja 9,40 voor bier maar goed schijnt dat ze ook niet lang alcohol mogen schenken daar :whip: :p

Goed ik ziet u allen. tot morgen.
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
hehe ja 9,40 voor bier maar goed schijnt dat ze ook niet lang alcohol mogen schenken daar :whip: :p

Goed ik ziet u allen. tot morgen.

Wat schraal!!!! Dan mag ik me het eerste uur wel helemaal vol tanken!!!
snitz
quote:
Originally posted by basvh . Dat wordt snitz ff lief aankijken! Maar dat zal wel goed komen aangezien ik voor hem van die mega glowsticks heb gekocht en een minidisc koptelefoon splitter!

whahahah, ik zei toch dat jou tijd nog zou komen:D :D :D
basd
Het was fantastisch :)

Nadat de buschauffeur ons veilig in het toen nog regenachtige (later werd het wel droog) Stratford had afgezet, kon het feest beginnen. Na een soepele binnenkomst, met veel minder strenge controle dan in Nederland, wat trouwens bij de douane niet gezegd kon worden (he Harmen ;) ) gingen we eerst een kijkje nemen in de Bedrock-tent. Daar was Steve Lawler al bezig met lekkere vette funky progressive met af en toe wat tech-house en techno-invloeden.. Erg lekker om de avond mee te beginnen. Na hem was de beurt aan Futureshock (live), ook dit klonk erg lekker. Veel heb ik er persoonlijk niet van meegekregen, was meer wat aan het praten met wat Engelsen, die het allemaal schitterend vonden dat wij speciaal voor dit feest zo gek waren om tien uur heen, tien uur terug in de bus te zitten. Erg leuk volk die Engelsen, altijd in voor een praatje, eerlijk gezegd een stuk gezelliger dan in Nederland (alhoewel een Engelsman juist vond dat Nederlanders een stuk aardiger zijn..).

Daarna was het tijd voor een van de namen die ik zeker niet wilde missen: Misstress Barbara. Zij draaide in de grootste tent, de Godskitchen Arena. Voor mij persoonlijk zette zij een van de beste sets van de avond neer, funky, opzwepend, maar vooral ERG lekker... Gedurende haar set liep de tent ook steeds meer vol. Dit zal trouwens niet alleen aan haar gelegen hebben, maar waarschijnlijk vooral aan de DJ die na haar het podium betrad: Tiesto. Aangezien ik hem niet zo nodig hoefde te zien, zijn we dan ook weer verhuisd.

Na dit anderhalf uurtje lekker knallen was het tijd voor iets rustigers. Dit werd Richie Hawtin, hij draaide in de Global-tent. Hier was het een stuk rustiger. Hawtin draaide ook erg diep, wel lekker om te luisteren en een beetje te ouwehoeren. Om 23.30 was het tijd voor een andere grote naam die ik niet wilde missen: John Digweed in de Bedrock-tent. Hier was het weer lekker vol, maar toch konden we een mooi plekje vooraan bemachtigen. Digweed begon het eerste anderhalf uur erg diep en naar mijn mening wat traag, pas het laatste uur kwam het tempo er goed in. Toch wist hij mijn aandacht de volle 2,5 uur met gemak vast te houden, een erg lekkere set.

Daarna was het de bedoeling dat ik bij Carl Cox zou gaan kijken, maar aangezien de redelijk kleine Global-tent helemaal uitpuilde en ik een beetje moe was, ben ik (na een rondje over de kermis te hebben gelopen en wat te hebben gegeten) teruggegaan naar de Bedrock-tent, waar ik lekker ging zitten, ondertussen luisterend naar de diepe sounds van Hernan Cattaneo. Hij draaide rustig en zweverig, wat minder dansbaar maar op dat moment erg lekker om naar te luisteren en even te relaxen..

Tot slot ben ik nog een uurtje naar Adam Beyer (ook in de Global) geweest. De hernieuwde energie kon ik hierop weer helemaal kwijt, Beyer was een lekker stevige afsluiter van een geweldige nacht !

En dan tot slot:

- Sommige Engelse vrouwen zouden wat meer geld moeten besteden aan textiel
- Engelsen zijn echt ZWAAR relaxt volk
- Cyber schijnt echt weer helemaal uit te zijn
- Engeland = modder = hele smerige schoenen
- Leuk om ook even een paar UKTA's gesproken te hebben
snitz
mijn reportje laat nog ff op zich wachten, heb er nu even geen zin in :nervous: :nervous:
Spad
(EDIT BY SNUGGLE)
Spad, my bad, i ed up your post. I thought i pressed the "Reply with Quote", but i edited your post. My apologies.

But what you tried to say was: BasD, please react in the UK forum about GKGG, the people want to know what you said :)
SnuggLe
Wat een superfeest! Mijn hele report (MET foto's) komt er asap aan (woensdag denk ik), maar nu al wat dingen:

- De sfeer is 10x beter dan in NL
- Digweed en Michel de Hey waren de toppers van de avond
- Negers moeten van de draaitafels van Carl Cox afblijven
- Engelse vrouwen zijn LEUK en ERG direct! Super man!
- Ik ben en blijf van van Remy-D
- Harmen heeft bekend dat hij naar ID&T radio luisterde naar Thunderdome..en het leuk vond!
- De sfeer is 10x beter dan in NL
- Zie het voorgaande
- Ik heb het SUPER naar mijn zin gehad, iedereen die meewas nogmaals bedankt :)
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
- Negers moeten van de draaitafels van Carl Cox afblijven

Eeehh.. en Carl Cox zelf dan? :)

quote:

- Harmen heeft bekend dat hij naar ID&T radio luisterde naar Thunderdome..en het leuk vond!

Jaja, we zijn het niet vergeten ;)

Oh ja, mijn stukje heb ik vertaald en op de UKTA pagina gezet..
Optimus
-het was nat en modderig
-ik was echt vroeg brak
-de vrouwen zijn echt klein daar
-helaas veel UK hardhouse gemist

Mistress Barbara spankie spankie:eyes: ( 99.99.99.99.99.99.99!!!!!!!)
Marco V :cool:

het was lekker:D:cool: :toothless
SnuggLe
Foto van de site van Michel de Hey (www.micheldehey.nl)

Daar sta ik in het midden met mijn beige broek, en camera in de hand.
Die gast die naar de zijkant kijkt.

HIer werden we op de foto gezet door de vriendin van Michel de Hey (dacht ik), samen met
(vlnr) BasvH, Rutger, ?? (ben de naam kwijt, sorry!), SnuggLe, en achteraan Snitz.

magrec
Het was echt moddervet (woordspelinkje :p)

Ik heb echt veel dj's gezien. Geen één dj een hele set lang gehoord. Maar dit is wat ik bij een festival vind horen. Zeker als je ergens in het buitenland bent. Lekker langs alle tenten rondhuppelen. Kletsen met gestoorde engelsen o.a :

you are tall, how tall are you
i know some dutch words: Neuk je zelf, lulhoof
I have friends in Utrekt en vlissing.
I have lived in enschede....

:p :p

Echt superleuk. Kwaliteit van soundsysteem daar is echt zwaar goed. Een aantal tenten waren zo groot :eyes: :eyes: maar ja ze hebben dan ook geen open stage....

Maar mijn god wat was ik al fvkced op om middernacht hehe als jullie foto's vanmij zien dan snappen jullie het wel.:p :p halve liters bier kom maar hier!!!!! en dan die poppers die je daar gewoon kan kopen :stongue: :tongue2
SnuggLe
ow ja, was ik vergeten:

POPPERS ZIJN VET!

...ook al zei onze popper kenner Supersjinees dat het geen goede kwaliteit was :)

Oh, en mijn verslag is al af, maar ik post het morgen wel in een afzonderlijke thread, met de foto's samen, mmkay?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement