|
het ID-T party-eiland...?
|
View this Thread in Original format
| Blik |
ID&T Party-eiland
Het absolute summum van een party? Vertrek naar een tropisch (of in elk geval warm) oord, zoek een lekker eiland met goed strand en feesten tot de zon onder en weer op gaat. En wat zou het nou mooi zijn als er een eiland bestond waar het altijd feest is. Nou, hou je vast, maar dat komt er misschien. Het ID&T Party-eiland!
De plannen zijn nog heel pril, maar ID&T is voorzichtig op zoek naar een eigen eiland Oprichter Duncan Stutterheim heeft al eens voorzichtig geïnformeerd naar een eiland bij Ibiza, maar het kan ook nog richting de Antillen of misschien wel het Verre Oosten gaan. Zoals gezegd, niks ligt vast en het is nog pril. Maar we houden je op de hoogte - bezoek de site, lees ID&T Magazine, luister naar ID&T Radio - dan ben je de eerste die het hoort
allemaal leuk en aardig, maar gaan ze nu niet een beetje ver door met euforie na het toekennen van de etherfrequentie, volgens mij moet er ook nog een tv-zender komen......
weten we in ieder geval waarom die prijzen zo ontzettend omhoog gaan |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by Blik
weten we in ieder geval waarom die prijzen zo ontzettend omhoog gaan |
ain't that the truth! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Die Duncan heeft t gewoon een klein beetje teveel fantasie (en dromen)... |
|
|
| arj1o1 |
| tegenb de tijd dat ze dat hebben geregeld luistert niemand meer naar id&t |
|
|
| Chicane |
Anders doe je gelijk even negatief omdat er ID&T in voorkomt, als er nou UDC stond waren de reacties toch wel effe iets anders maar goed.
Waarom meteen negatief doen over het idee om een eiland uit te kiezen waar je zelfs meerdaagse feesten kan houden zonder dat de gemeente klaagt, zonder dat mensen klagen dat die herrie veel te hard staat zonder al dat geblaat.
Lijkt me persoonlijk een erg mooi idee om een vakantie te maken naar zo'n eiland en daar feesten tot je er bij neervalt en de GHB vlucht terug naar Nederland kan pakken :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
Anders doe je gelijk even negatief omdat er ID&T in voorkomt, als er nou UDC stond waren de reacties toch wel effe iets anders maar goed.
|
Zou je denken?;)
UDC wordt door veel mensen net zo negatief benaderd als id&t hoor misschien nog wel erger....
maar goed ik hoef als ik op vakantie ga niet naar een eiland met alleen maar nederlanders enzo. |
|
|
| Ding Chavez |
| En een redelijk groot eiland heb je niet voor een knaak en een rol drop. Er moeten ook nog facilieiten komen voor de mensen die er verblijven, zal aardig wat gaan kosten. En zoals zovelen al hebben gezegd, waar komt dat geld ook alweer vandaan...??? |
|
|
| AlFerox |
lol!! wat is het volgende? een dance-gerelateerd themapark?? :rolleyes:
'het produkt dance' heeft id&t de laatste tijd goed weten te verkopen als ze zich nu kunnen veroorloven een heel eiland op te kopen en om te toveren in een party-eiland :rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| Ach, gelijk zeiken weer allemaal.....mij lijkt het wel vet :D. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ach, gelijk zeiken weer allemaal.....mij lijkt het wel vet :D. |
Tuurlijk is het op zich ' wel vet'. Maar als je langer nadenkt TranceFool (misschien is dat moeilijk, ik weet het ;)) dan weet je waar dat geld vandaan moet komen: van de betalende feestbezoeker, van de cd verkoop etc. Alles wat ID&T doet, doen ze van hun winst. En als ze steeds meer van dit soort dingen gaan doen, betekent dat ze steeds meer winst maken. Winst die over onze ruggen wordt gemaakt.
"Gaat niet alles om winst/geld?" zullen mensen zeggen? Nee, ik vind van niet. Vroeger waren het feestjes om het feest. Tegenwoordig is iedereen stinkend verwend/t/dt (*doorhalen wat niet van toepassing is) en moeten er minstens 2 lasers zijn etc etc. Flikker toch op, het gaat om de sfeer en om de muziek. Licht is leuk en mooi meegenomen, maar mij gaat het er niet om (zie een willekeurig Nexus feest, daar kan geen andere party aan tippen).
En dus vind ik dat het allemaal wel minder kan. Laat ID&T een keer wat durven, en een gewaagde lineup erneer te zetten met bv veel talent. Dan maken ze een keer GEEN winst. Maarja, dat durven ze niet , stelletje losers. Eerst de Radio, dan de TV, dan de wereld? Ik moet het nog zien, maar ik kots steeds meer op ID&T.
Neem bv hun blad (ID&T magazine). Ik las laatst in een krant een HELE GOEDE recensie over hun blad. Dat het met een dikke korrel zout moet worden genomen! Let eens op de ingezonden brieven, die verafgoden ID&T en zeuren op andere organisaties (zoals UDC). Check naar de cd recensies (eigen cd's krijgen DIk hogere cijfers). Objectief is dat kutblad dus geenszins. Als men een steek kan geven aan andere organisaties/dj's /whatever dat niet gelinked is aan ID&T, dan zal men dat niet laten. Tieft toch op zeg...
Chicane: kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar :) |
|
|
| eieregooie |
| Hmmm... kan me er nog maar weinig bij voorstellen... |
|
|
|
|