|
~~~~Gezamelijke Myplay locker~~~~ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
KUT MYPLAY, zit ik een liedje te uppen, komt die bij de 99% aan dat mijn verbinding met myplay verbroken is!!!!!!! en dat niet ÉÉN KEER nee, 5 KEER achter elkaar:mad: :mad: :mad: :mad:
frustrerend!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by raoel
GE-UPPED
Nord - Positive Negative (zaifro remix)
The Beholder - Frequency Attac
JamX - Warriors (A1 Mix)(extended)
Marcel Woods - De Bom (2001 version)
Club Kid - Don't Stop (Jamies D.Y.S. Remix)
Camilia - Get Your Thing Together
Fiocco - Something (B1 remix)
Wou er nog meer doen maar 1/3 krijg ik "copying failed"
Das klote.
En af en toe sluit ie dan my play af, tenminste dan moet ik opnieuw in-loggen. Maar ik ben bang dat ie mij dan niet uitlogt.
Weet iemand waarom dat ik dat zo vaak heb dat copy failen en of dat ie mij uitlogt??? |
wow! dat marcel woods nummer is echt bruut, ik zit em nu te luisteren.
(of is het nou de bedoeling dat je hier alleen mag posten als je ook een nummer hebt geupped?) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by arno
wow! dat marcel woods nummer is echt bruut, ik zit em nu te luisteren.
(of is het nou de bedoeling dat je hier alleen mag posten als je ook een nummer hebt geupped?) |
Als er maar niet te veel onzinnige dingen worden ge-post anders is dit niet meer te volgen.
______________________________________________________________________
Ik heb nog steeds de volgende requests
Camilia - Get Your Thing Together (PITFIRE REMIX!!!!!)
Fend - Breakdown (extended remix)
en de complete versie van:
Jimmy Goldschmitz vs Peter Luts - Horizon
ik heb alleen maar een stukje van 3:35
En ik heb:
Cherrymoon Traxx - Needle Destruction
Maar op de nieuwe cd van de atmoz heet deze anders weet zo niet hoe. Wat is de echte naam???
Zal um zo ff uppen |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by raoel
Als er maar niet te veel onzinnige dingen worden ge-post anders is dit niet meer te volgen.
______________________________________________________________________
Ik heb nog steeds de volgende requests
Camilia - Get Your Thing Together (PITFIRE REMIX!!!!!)
Fend - Breakdown (extended remix)
en de complete versie van:
Jimmy Goldschmitz vs Peter Luts - Horizon
ik heb alleen maar een stukje van 3:35
En ik heb:
Cherrymoon Traxx - Needle Destruction
Maar op de nieuwe cd van de atmoz heet deze anders weet zo niet hoe. Wat is de echte naam???
Zal um zo ff uppen |
volgens mij heet die daar celebration, (atmoz 11 is toch de nieuwste?)
Ik heb dat nummer wel ergens op mn harddisk staan. |
|
|
| Henkie_henk |
| als je t maar on-topic houdt :) wij dutch ta's kunne nog weles gaan afwijke van het onderwerp ;) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by arno
volgens mij heet die daar celebration, (atmoz 11 is toch de nieuwste?)
Ik heb dat nummer wel ergens op mn harddisk staan. |
Ja klopt zo heet het daar. Maar wat is de echte naam???dan |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by raoel
Ja klopt zo heet het daar. Maar wat is de echte naam???dan |
uhm, jij zegt volgens mij net dat dat nummer needle destructions heet, of lopen we nou gigantisch langs elkaar heen te lullen? |
|
|
| raoel |
Ik heb het nummer als
Cherrymoon Traxx - Needle Destruction
maar op ATMOZ 11 staat ie als
celebration (de precieze naam weet ik niet)
Dus ik weet niet hoe die nu echt heet.
Ik ben um nu aan het uppen
Als ie niet "failed":mad: staat ie zo op de locker
Tis ook wel een gaaf nummer dus boeit het eigenlijk niet hoe die heet, maar ik wil het toch weten :D
GVD weer "failed"
kut zooi |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
en de complete versie van:
Jimmy Goldschmitz vs Peter Luts - Horizon
ik heb alleen maar een stukje van 3:35
|
ehh, dat noemen wij de radio versie en is dus de hele versie, volgens mij kun je geen langere versie downloaden
en dat myplay word nu echt te gek, is echt al te vaak voorgekomen dat de upload "expired" is:mad: om gek van te worden
liedjes die ik nog ga uppen:
legion - kingdom of god (Pitcher remix)
Ralphie B - Disclosure
Hedison & Clind - Amnesic Dream (original remix)
en waarschijnlijk ook nog wel een paar andere......... |
|
|
| raoel |
GE-UPPED
Cherrymoon Traxx - Needle Destruction
Of hoe die ook heet
ben bezig met --> Nu-NRG - Energizer (A1 Remix)
| quote: | Originally posted by Blik
ehh, dat noemen wij de radio versie en is dus de hele versie, volgens mij kun je geen langere versie downloaden
|
Ja zou best kunnen, maar dat is zo'n scheve versie.
Dat is een fade in / fade out versie dus ik dacht dat ie geript was. Want ik vindt da niet kunnen fade in / fade out. Fade out kan nog.
Maar wel een zeer vet nummer. |
|
|
| raoel |
:mad::mad::mad:GODVER DE GODVER DE GODVER GGGGGG KUTZOOI:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
weer 2x ge-failed
Hoe komt dat toch volgens mij doen ze dat expres of zo.
Ik ga eens een mailtje sturen naar die flikkers.
godverdomme
:mad: |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by raoel
:mad::mad::mad:GODVER DE GODVER DE GODVER GGGGGG KUTZOOI:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
weer 2x ge-failed
Hoe komt dat toch volgens mij doen ze dat expres of zo.
Ik ga eens een mailtje sturen naar die flikkers.
godverdomme
:mad: |
Zijn er ook gelovigen onder ons:eek:
Dan bij deze mijn excuses.:mad:
Maar zo denk ik erover :mad: |
|
|
|
|