return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
~~~~Gezamelijke Myplay locker~~~~ (pg. 7)
View this Thread in Original format
JdDark
ik heb er een sticky van gemaakt, tenminste als je de gegevens over dat liedje bedoelde
TranceFool
Ik bedoel eigenlijk de gegevens van de locker (Belg, geintje:D ;) ), ik heb al drie keer gevraagd maar krijg geen mail.

Ik heb BTW de pitfire mix van Camilia, dussss......
rellivisit
Geef die man een pass!!!!!!!!!!!CAMILIA HERE WE COME!!!
Robvef
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik bedoel eigenlijk de gegevens van de locker (Belg, geintje:D ;) ), ik heb al drie keer gevraagd maar krijg geen mail.

Ik heb BTW de pitfire mix van Camilia, dussss......


Doe dan een van die mods PM'en dan krijg je hem zo. Dat heb je toch wel gelezen of ni??

Misschien hebben ze andere dingen te doen?? :D :D :D
moogwai
Ik heb maandag Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (DJ Scot Project Remix) en Mo'Hawk - Source Of Contention (Original Mix).. waren volgens mij twee requesten

Verder heb ik DJ Tiësto - Theme From Norefjell (DJ Jan & Christopher Chantzis Mix) ge-upped.. een erg goede CD-rip, wel oud maar deze tune blijft goed :)

Verder wil ik JDark bedanken voor het uppen van het geweldige Computer Weekend.. thanks :)
tango
DAAR GAAN WE WEER!!!!!

De account is weer geclosed!! Tering zooi zeg.

Myplay!




ik denk dat we maar es een andere oplossing moeten vinden.of dat iedereen z'n eigen lockertje begint ofzo.

grtz,
TNG
JdDark
quote:
Originally posted by moogwai

Verder wil ik JDark bedanken voor het uppen van het geweldige Computer Weekend.. thanks :)

np en btw mijn naam is JdDark
niet JDark
moogwai
quote:
Originally posted by JdDark

np en btw mijn naam is JdDark
niet JDark


Sorry.. zal je nooit meer JDark noemen JdDark ;)
moogwai
quote:
Originally posted by tango
DAAR GAAN WE WEER!!!!!

De account is weer geclosed!! Tering zooi zeg.

Myplay!




ik denk dat we maar es een andere oplossing moeten vinden.of dat iedereen z'n eigen lockertje begint ofzo.

grtz,
TNG


Ja... het zal ook weer eens niet zijn :(

Beste oplossing is natuurlijk een snelle FTP.. maar die vind je niet zo snel hier in Nederland
Blik
godverdomme!!!!!!!!!

kutmyplay!!!!!!!!!!!!!

komt ook gewoon omdat er teveel mensen zijn die er gebruik van maken, dan komje snel aan 5, moeten een ftp-site hebben, en geen pubje die weer gedelete kan worden

kunnen we weer opnieuw beginnen

arno
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

wat een stel dipsticks daar bij dat myplay zeg!
raoel
damn

Ik zal nu weer een mail sturen. De vorige keer heb ik dat ook gedaan. Maar die flikkers reageren nooit.

Kan iemand niet een goede FTP regelen. Of iets anders wat goed werkt.
Over een paar maanden in het volgende schooljaar gaat een van mun beste maten studeren op de universiteit in enschede. Die gaat zelf als server spelen (of zoiets) dus dan hebben we wel iets. Die stelt dat wel open.

Maar voordat kan moeten we wel iets anders vinden.

Allemaal naar een nieuwe (en dezelfde) napster.
Wie stelt een goede en snelle voor.
WINMx / kazaa / Imesh / audigalaxy ????????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement