return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
~~~~Gezamelijke Myplay locker~~~~ (pg. 6)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by Robvef
Ben net bezig geweest, maar hij kwam gvd met de melding dat ie failed was, omdat mijn inlog expired was. GVD.

Daar baal ik nu van. Probeer het nog een keer.


Ik wordt er ook strond ziek van !!!!! :mad:
Maar ik ben bang dat als je dat berichtje krijgt dat ze je dan uit de locker hebben gegooid zonder dat je uitgelogt bent ????
Kan dat????
Want dalijk verwijderen ze de locker weer.
Daarom doe ik het steeds zo:
Als ik aan het up-loaden ben log ik meteen uit.

Vandaag heb ik al 2x geprobeerd om iets te uppen en 2x lukt het niet :(
raoel
En nu weer
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Blik
tipje:

als je upload, doe het savonds of sochtends, dan lukt het veel beter omdat er minder mensen dan op Myplay zelf zitten.......

ik weet dat het kut is omdat niet iedereen dan liedjes kan gaan uppen maar het is de best werkende manier
JdDark
als je wil kan ik de tunes dl die in die thread gevraagd waren, die thread in the unknown tracks forum die simcut begonnen is en ongeveer 200 replies en 10.000 views heeft, je moet het maar zeggen
raoel
quote:
Originally posted by JdDark
als je wil kan ik de tunes dl die in die thread gevraagd waren, die thread in the unknown tracks forum die simcut begonnen is en ongeveer 200 replies en 10.000 views heeft, je moet het maar zeggen


???
snap ik niet helemaal
???

Bedoel je dat jij al die nummers hebt. En dat je ze wil uppen naar de locker???

Als het goede nummers zijn, vindt ik het goed :D:D:D:D

Je mag ook de pass geven voor die locker !!!
rellivisit
Hoppa, na 3 keer eindelijk Kim Sanders kunnen uploaden. Hij heeft iets weg van the sanctuary mix van delerium. Maar hij wordt HUGE!! Enjoy.

dus: geupload KIM SANDERS - FOOD FOR THOUGHT.

Blik
quote:
Originally posted by JdDark
als je wil kan ik de tunes dl die in die thread gevraagd waren, die thread in the unknown tracks forum die simcut begonnen is en ongeveer 200 replies en 10.000 views heeft, je moet het maar zeggen


ja, doe maar, ik heb het sampletje gehoord en het was wel goed
JdDark
quote:
Originally posted by raoel


???
snap ik niet helemaal
???

Bedoel je dat jij al die nummers hebt. En dat je ze wil uppen naar de locker???

Als het goede nummers zijn, vindt ik het goed :D:D:D:D

Je mag ook de pass geven voor die locker !!!


neen, simcut heeft een thread gestart met een sample, en niemand wist wat het was, maar iedereen wou het, dus het heeft al zo'n 200 replies en 10.000 mensen die keken hoe het liedje noemde, en nu is het eindelijk geidentificeerd, en ik heb het ondertussen

maar ik ben het nu aan het uppen, dus wie het wil moet in the unknown tracks forum kijken, want daar zal je een thread vinden waar de informatie over mijn locker staat
raoel
Ja best vet nummer is dat.
Ik heb toen ook al weleens ge-re-plied.
Heb um ook al weleens gehoord in een mix.
Optimus Trance
jullie bedoelen Rocco & Heist - Rescue Me (Piece Mix)????:D:D:D

JdDark
quote:
Originally posted by Optimus Trance
jullie bedoelen Rocco & Heist - Rescue Me (Piece Mix)????:D:D:D


yep
TranceFool
Kan iemand mij de gegevens sturen, inmiddels voor de derde keer gevraagd-----> [email protected]

THANX!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement