|
~~~~Gezamelijke Myplay locker~~~~ (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by raoel
en de complete versie van:
Jimmy Goldschmitz vs Peter Luts - Horizon
ik heb alleen maar een stukje van 3:35
|
Ik heb de complete, 10,5MB. Zal hem morgenvroeg uppen, want nu geeft hij toch teveel errors en gaat het veeeeeeeel te langzaam.
Btw, moeten die "VandeMoor" mixen niet "VincentdeMoor" mixen zijn?? Want VDM is toch gewoon Vincent de Moor of nie?? |
|
|
| JdDark |
| en als er nu iemand een server heeft en bereid is om een ftp te maken? |
|
|
| cyberia |
GE-UPPED
Cherrymoon Traxx - Needle Destruction
Of hoe die ook heet
|
die noemt needle destruction,ik heb van jimmy goldschmitz/horizon (peter luts remix) en de (jimmy goldschmitz remix)
ge moet het maar zeggen als ik één van beiden moet uppen |
|
|
| Optimus Trance |
en de complete versie van:
Jimmy Goldschmitz vs Peter Luts - Horizon
ik heb alleen maar een stukje van 3:35
|
ik heb eentje van 4.56, ik up m zo... |
|
|
| DJ_Siesta |
ik zag zonet dat iemand dj tiesto - urban train vinyl rip zocht? alst goed is krijg ik die vinyl deze week, heb hem nl bestelt, tuurlijk rip ik um dan ff voor jullie!
ik laat jullie wel weten waar ik hem dump'
GreetZ
GERRIT!!:cool: |
|
|
| Ding Chavez |
Ok, Jimmy Goldschmitz - Horizon (Peter Luts Remix) zit erin en ik zal later vandaag nog ff de "Above & Beyond Remix" Vinyl van Perpetuous Dreamer erin douwen :)
GreetZ, DC |
|
|
| raoel |
Is er een mogelijkheid om een server als upload te koppelen naar de myplay account???
Volgens een vriend van me die heel goed is met die dingen moet dat kunnen en hij gaat dat ff uitzoeken.
Hij d8 wel dat het heel moeilijk zou worden om dat te doen.
Maar weet een van jullie dat??? |
|
|
| rellivisit |
He raoul,
Was wel lachen zaterdag he? Ik heb de extended van breakdown ook wel. Ben nu kim sanders aan het downen. Daar sloot Roy mee af zaterdag. Ow ik wijk af van het onderwerp he. Ik wil trouwens ook wel uppen. Zal hem ook wel uppen naar die myplay dan. Moet ik alleen ff het pass hebben. Ow en cherrymoon is onder een dubbele naam uitgebracht. Eerste versies heten celebration en de latere officiële vinyl heet needle destruction. Ben je weer helemaal op de hoogte.
Greetz Relli. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by rellivisit
He raoul,
Was wel lachen zaterdag he? Ik heb de extended van breakdown ook wel. Ben nu kim sanders aan het downen. Daar sloot Roy mee af zaterdag. Ow ik wijk af van het onderwerp he. Ik wil trouwens ook wel uppen. Zal hem ook wel uppen naar die myplay dan. Moet ik alleen ff het pass hebben. Ow en cherrymoon is onder een dubbele naam uitgebracht. Eerste versies heten celebration en de latere officiële vinyl heet needle destruction. Ben je weer helemaal op de hoogte.
Greetz Relli. |
als je de pass wilt hebben moet je ff de mods ofzo PM-en |
|
|
| Glaniskanis |
Nou ik heb dus de volledige release van:
Camilia - Get Your Thing Together
en
Jimmy Goldschmitz - Horizon
Daar zitten dus alle mixen in die jullie zoeken. Ik kijk wel ff wanneer ik ze up aangezien ik weinig tijd heb atm
Verder heb ik ook deze net binnen (als ik er wat van moet uppen moet je het ff posten)
Changall-Cyberdrive-Vinyl-2001-POW (Wreed nummer (ripped door Simcut))
Agent_Dateline-Last_Song__DJ_Tatana_Mix-Vinyl-2001-MTC (Goed nummertje)
DJ_Jean-Lift_Me_Up-CDM-2001-SND (Oepsie die Barthezz Uplifting Remix is wel lekker hoor :D)
Mario_Piu-Matrix_EP-Vinyl-2001-POW (Vind Matrix niet echt je van het, maar Morpheus is stuk beter)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by rellivisit
He raoul,
Was wel lachen zaterdag he? Ik heb de extended van breakdown ook wel. Ben nu kim sanders aan het downen. |
Tis raoEl
Het was zeker wel lachen ja:D
Maar ik wil die van fend wel. Maar ik denk niet dat jij degene hebt die ik bedoel. Want die ik bedoel lijkt heel veel op:
Silvio Ecomo - No Dip
Dat is DE extended remix en degene die je eerst op napster kon vinden was gewoon de B kant.
Is die van Kim Sanders gaaf want dat herinner ik me niet meer helemaal:D niet dat ik zo zat was maar ik heb daar niet meer op gelet.
Ken jij roy goed ofzow???
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Nou ik heb dus de volledige release van:
Camilia - Get Your Thing Together
en
Daar zitten dus alle mixen in die jullie zoeken. Ik kijk wel ff wanneer ik ze up aangezien ik weinig tijd heb atm
Verder heb ik ook deze net binnen (als ik er wat van moet uppen moet je het ff posten)
Changall-Cyberdrive-Vinyl-2001-POW (Wreed nummer (ripped door Simcut))
Agent_Dateline-Last_Song__DJ_Tatana_Mix-Vinyl-2001-MTC (Goed nummertje)
DJ_Jean-Lift_Me_Up-CDM-2001-SND (Oepsie die Barthezz Uplifting Remix is wel lekker hoor :D)
Mario_Piu-Matrix_EP-Vinyl-2001-POW (Vind Matrix niet echt je van het, maar Morpheus is stuk beter)
Greetz,
Glaniskanis |
Die van Camilia is dat de PITFIRE REMIX want de gewone versie staat er al op.
Ook
en
DJ Jean - Lift Me Up (Barthezz Remix)
staan er al op. |
|
|
| DJ_Siesta |
heb net yahel - run away (side a & b) geript en ge-upt op die myplay lkocker
GreetZ GERRIT!! |
|
|