return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
~~~~Gezamelijke Myplay locker~~~~ (pg. 8)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
doe dan maar audiogalaxy, vind ik tot nu toe het beste zoekdingus
arno
ik denk niet dat het veel zin heeft om allemaal het zelfde filesharing programma te gaan zitten, dan moet je toch weer allemaal tegelijk online zijn, en dan gaan er gelijk weer allemaal van die lamzakken die zelf hun files niet sharen van je zitten downloaden en je snelheid verzieken.
We moeten gewoon geduld hebben en op die ftp wachten of gewoon allemaal een eigen myplay account maken ofzo.
raoel
Maar als we allemaal een eigen myplay account aanmaken hebben we niet overal alle liedjes instaan. Dus daar hebben we nog niet veel aan.

Als we allemaal naar hetzelfde "muziek-share" proggie gaan, en dan eentje waar je in kunt stellen dat alleen bepaalde personen van jou kunnen downloaden heb je er wel iets aan.
En die zijn er wel.

Maar het beste blijft een FTP.

Zoals ik al heb gepost:

Een vriend van me heeft over een tijdje een mega snelle upload. En ik heb gister nog iemand anders gevragen of die iemand wist die in enschede op de universiteit zit. En hij kende iemand en zou informeren. Maar aan die laatste hebben we denk ik niet veel.
Dj Lex
Ja zo schiet het niet op he. Gvd kunnen we weer overnieuw beginnen
Robvef
Dat ga je toch niet menen he????!!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Dat ga je toch niet menen he????!!!

ja wel het is echt waar
Robvef
GVD :mad: :mad: :mad: :mad:
Blik
ik zal hem maar unsticken aangezien hij toch al weg is
Robvef
Hebben we nu helemaal niets geleerd, na de laatste keer.
Dj Lex
Ja ik begrijp ooki niet hoe het voor een tweede keer kan gebeuren hoor.

Akira
nou heel simpel omdat er gewoon te veel mensen tegelijk in die locker zitten...
we nmoeten eigen lijk een thread maken waarin iedereen waarneer die in de locker zit het ff zegt PLus de tijd en als die weer signout gaat dat ook weer neerzet..hehehe wel een hoop gekloot maar ja dan heb je enignzins een beetje overzicht
Dj Lex
quote:
Originally posted by Akira
nou heel simpel omdat er gewoon te veel mensen tegelijk in die locker zitten...
we nmoeten eigen lijk een thread maken waarin iedereen waarneer die in de locker zit het ff zegt PLus de tijd en als die weer signout gaat dat ook weer neerzet..hehehe wel een hoop gekloot maar ja dan heb je enignzins een beetje overzicht

ja maar lijkt me sterk dat er 5 mensen tegelijk in de locker zitten eerlijk gezegd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement