|
~~~~Gezamelijke Myplay locker~~~~ (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
KUTZOOI
ik was er maar één keer geweest, in die locker, en ook 1tje geupt:(:(:(
nou ja, wat gaan we nu dus doen...??? |
|
|
| DJ_Siesta |
idd vet GVD KLOTE die vieze gekke opgeverfde mosterdpap, dappere etterende supermongolen, gerukte halve hypocriet!, indolente geadopteerde blondje! uitgeleurde leeggezogen klutser! , afgeragde overgedoseerde onnozelaar! ongestelde meervoudige hondestront! , besmettelijke afgelekte poepstamper! dat is voor die in lui van myplay.com,
:D :D :D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
KUTZOOI
ik was er maar één keer geweest, in die locker, en ook 1tje geupt:(:(:(
nou ja, wat gaan we nu dus doen...??? |
Idd kutzooi, maar iedereen z'n eigen locker beginnen dan en de uploads posten. Dan kan iedereen die erin wil diegene pm-en voor het password. Of gewoon het oude password bij iedere locker gebruiken. |
|
|
| arno |
| als we nu gewoon doen, iemand z'n [email protected] en dan het oude paswoord, dan hoeft niemand elkaar te pmen voor al die paswoorden, en als we dan gewoon weer een thread openen waar alle requesten in staan en iedereen dan gewoon zegt in welke locker die het heeft gezet. |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by arno
als we nu gewoon doen, iemand z'n [email protected] en dan het oude paswoord, dan hoeft niemand elkaar te pmen voor al die paswoorden, en als we dan gewoon weer een thread openen waar alle requesten in staan en iedereen dan gewoon zegt in welke locker die het heeft gezet. |
Ladies and gentleman, we got ourselves a solution. Kan dat btw wel? Met dat @ta.com bedoel ik dan. Anders kan ik niks zeggen als: SUPER.
:D :D |
|
|
| Robvef |
Volgens gaat dat gewoon werken hoor.
[email protected] deed het toch ook. Zal morgen wel even kijken of ik iets kan doen met een eigen locker e.d.
En met dat passw. daar bedoelen jullie toch de pass van de tweede locker mee toch? |
|
|
| Akira |
| ik ga denk ook maar es een lockertje openen |
|
|
| Robvef |
Jij hoeft niet te slapen ofzo????:D :D :D
|
|
|
| raoel |
Opzich een goed idee !!!!
Maar als iemand post dat een bepaald nummer heeft ge-upped duikt iedereen er meteen in en krijg je weer hetzelfde probleem.
En dan nog iets !!!!!
Zijn de lockers niet verwijdert omdat ze erachter kwamen dat de E-mail adressen niet bestonden ????
Kan toch??? Dat hebben ze zo gecheckt hoor!!!
En waar staat in het regelement van myplay dat je max met 5 personen tegelijk ingelogt mag zijn !!!! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by raoel
Opzich een goed idee !!!!
Maar als iemand post dat een bepaald nummer heeft ge-upped duikt iedereen er meteen in en krijg je weer hetzelfde probleem.
En dan nog iets !!!!!
Zijn de lockers niet verwijdert omdat ze erachter kwamen dat de E-mail adressen niet bestonden ????
Kan toch??? Dat hebben ze zo gecheckt hoor!!!
En waar staat in het regelement van myplay dat je max met 5 personen tegelijk ingelogt mag zijn !!!! |
Zo gauw er 5 mensen tegelijk inzitten kom je er niet meer in, zegt dat er teveel users simultanious (of zoiets :)) zijn ingelogd, vandaar dat je ook altijd sign-out moet doen. Maar ik vind het nog steeds een domme reden om een locker te verwijderen als er veel mensen komen, zou dat teveel traffic opleveren???
Over die mailadressen wet ik het niet... Ik heb nog een locker met [email protected] als e-mail die ik toen ook echt bij hotmail heb aangemeld, maar dat adres is inmiddels ook al lang opgeheven omdat ik daarme nooit bij hotmail inlog. Maar mijn locker is er nog wel steeds... Misschien checken ze het 1 keer en als ie dan bestaat is het goed??? |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by raoel
Opzich een goed idee !!!!
Maar als iemand post dat een bepaald nummer heeft ge-upped duikt iedereen er meteen in en krijg je weer hetzelfde probleem.
En dan nog iets !!!!!
Zijn de lockers niet verwijdert omdat ze erachter kwamen dat de E-mail adressen niet bestonden ????
Kan toch??? Dat hebben ze zo gecheckt hoor!!!
En waar staat in het regelement van myplay dat je max met 5 personen tegelijk ingelogt mag zijn !!!! |
dat hoeft opzich geen probleem te zijn, als dan de locker gedelete wordt is het niet zo heel erg want dan staan er maar 1 of 2 nummers in. En dat met die emailadressen kan volgens mij wel gewoon hoor. Waarom zouden ze bij elke account gaan checken of het email adres wel klopt? |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by arno
dat hoeft opzich geen probleem te zijn, als dan de locker gedelete wordt is het niet zo heel erg want dan staan er maar 1 of 2 nummers in. En dat met die emailadressen kan volgens mij wel gewoon hoor. Waarom zouden ze bij elke account gaan checken of het email adres wel klopt? |
zit iets in:D:D
dan gaan we er allemaal een aanvragen!!!!! |
|
|
|
|