|
Msn (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
bij mij staan nu:
ADK, WVG, Akira, Glanis, Robvef, Lex en DJ Siesta. oh ja....Starfox staat erbij mij ook in....
volgens mij, ik kan er eentje vergeten zijn |
Ja bij mij ook alleen wvg en adk aen starfox niet. Ik heb wel Trancefool nog |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
bij mij staan nu:
ADK, WVG, Akira, Glanis, Robvef, Lex en DJ Siesta. oh ja....Starfox staat erbij mij ook in....
volgens mij, ik kan er eentje vergeten zijn |
Ja bij mij ook alleen wvg en adk aen starfox niet. Ik heb wel Trancefool en optimus Trance nog |
|
|
| Robvef |
| Ik heb ook al een rijtje staan. Maar dat kan ik hier op mijn werk niet zien. Die k*tpoort hebben ze dichtgegooid op de firewall |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik heb ook al een rijtje staan. Maar dat kan ik hier op mijn werk niet zien. Die k*tpoort hebben ze dichtgegooid op de firewall |
Vergeet ik toch helemaal jou he. Jezus |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Vergeet ik toch helemaal jou he. Jezus |
Het is je vergeven :p :p |
|
|
| Blik |
| basvh vergeten en Trancefool staat erbij mij ook nu ook in |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
Het is je vergeven :p :p |
Oke thnx |
|
|
| Akira |
ff kijken wie staan er allemaal in mijn lijstje...
MISS P,DJ LEX,ROBEVF,TRANCEFOOL,Optimus Trance,glaniskanis,blikkie en denk nog wel een stel hoor |
|
|
| TranceFool |
| Jep ik heb vandaag ook ff een aantal mensen toegevoegd, het irritante alleen is fat ik dan niet meer weet wie wie is.:p :p |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jep ik heb vandaag ook ff een aantal mensen toegevoegd, het irritante alleen is fat ik dan niet meer weet wie wie is.:p :p |
Jij hebt voor de zekerheid maar een heel zinnetje erachter gezet, wie je nu bent op dit forum :D :D
Je had ook alleen je nick kunnen veranderen, dan was je sneller klaar geweest ;) ;) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja das wel leuk, maar ik vind Dj Lex ook zo'n kutnaam eigelijk. Helemaal voor me vrienden |
|
|
| Glaniskanis |
Nou ik heb nu dus (ff kijken):
ADK, WVG, Miss P, Robvef, Gekhous, Blikkie, Moogwai, Optimus Trance, Akira, DJ Iwan, TranceFool, DJ Lex
Jezus uuuh, ik ben een TA Collector zegmaar
Nou wie wil er TA email-adressen met me ruilen. Dan gaan we er om spelen.
Ik waarschuw jullie ik ben getraind in:
Shooting Stars, Flippo's, Knikkers, Pokémon.... enz
Kijk maar uit, IK MAAK JE IN!!!
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
|
|