return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Msn (pg. 10)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
bij mij staan nu:

ADK, WVG, Akira, Glanis, Robvef, Lex en DJ Siesta. oh ja....Starfox staat erbij mij ook in....

volgens mij, ik kan er eentje vergeten zijn


Ja bij mij ook alleen wvg en adk aen starfox niet. Ik heb wel Trancefool nog
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
bij mij staan nu:

ADK, WVG, Akira, Glanis, Robvef, Lex en DJ Siesta. oh ja....Starfox staat erbij mij ook in....

volgens mij, ik kan er eentje vergeten zijn


Ja bij mij ook alleen wvg en adk aen starfox niet. Ik heb wel Trancefool en optimus Trance nog
Robvef
Ik heb ook al een rijtje staan. Maar dat kan ik hier op mijn werk niet zien. Die k*tpoort hebben ze dichtgegooid op de firewall
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef
Ik heb ook al een rijtje staan. Maar dat kan ik hier op mijn werk niet zien. Die k*tpoort hebben ze dichtgegooid op de firewall


Vergeet ik toch helemaal jou he. Jezus
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex


Vergeet ik toch helemaal jou he. Jezus


Het is je vergeven :p :p
Blik
basvh vergeten en Trancefool staat erbij mij ook nu ook in
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Het is je vergeven :p :p


Oke thnx
Akira
ff kijken wie staan er allemaal in mijn lijstje...

MISS P,DJ LEX,ROBEVF,TRANCEFOOL,Optimus Trance,glaniskanis,blikkie en denk nog wel een stel hoor
TranceFool
Jep ik heb vandaag ook ff een aantal mensen toegevoegd, het irritante alleen is fat ik dan niet meer weet wie wie is.:p :p
Robvef
quote:
Originally posted by TranceFool
Jep ik heb vandaag ook ff een aantal mensen toegevoegd, het irritante alleen is fat ik dan niet meer weet wie wie is.:p :p


Jij hebt voor de zekerheid maar een heel zinnetje erachter gezet, wie je nu bent op dit forum :D :D

Je had ook alleen je nick kunnen veranderen, dan was je sneller klaar geweest ;) ;)

Dj Lex
Ja das wel leuk, maar ik vind Dj Lex ook zo'n kutnaam eigelijk. Helemaal voor me vrienden
Glaniskanis
Nou ik heb nu dus (ff kijken):
ADK, WVG, Miss P, Robvef, Gekhous, Blikkie, Moogwai, Optimus Trance, Akira, DJ Iwan, TranceFool, DJ Lex


Jezus uuuh, ik ben een TA Collector zegmaar
Nou wie wil er TA email-adressen met me ruilen. Dan gaan we er om spelen.
Ik waarschuw jullie ik ben getraind in:
Shooting Stars, Flippo's, Knikkers, Pokémon.... enz

Kijk maar uit, IK MAAK JE IN!!!


Greetz,
Glaniskanis
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement