|
Msn (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| hey ik ga niet iedereen toevoegen iedereen die met mij wil chatten voegt me maar toe en ik accepteer je wel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
[email protected]
je ziet maar wat je ermee doet.... |
alweer terug jongen, ik dacht dat je pas laat thuis zou komen |
|
|
| TranceFool |
OK, ik gooi die van mij er ook maar bij
[email protected]
En zeg niet dat ik een rare achternaam heb, want dat zegt iedereen en iedereen noemt me ook horjus, dusssss mondje dicht:D :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by TranceFool
OK, ik gooi die van mij er ook maar bij
[email protected]
En zeg niet dat ik een rare achternaam heb, want dat zegt iedereen en iedereen noemt me ook horjus, dusssss mondje dicht:D :D |
HE HORJUS
Wat een rare achternaam:D
tjonge jonge jonge zeg. Wat een rare achternaam.
Als ik achter de pc zit heb ik msn aanstaan
Dus ja, ik zit bijna altijd achter mijn pc. Als ik klaar ben met mun huiswerk en er geen voetbal op TV is.
MSN is trouwens relaxed. Veel beter dan ICQ. Is veel makkelijker en overzichtelijker |
|
|
| Jukx |
[email protected]
..en vraag me niet hoe ik aan zo'n raar emailadres kom! :)
ook ik gebruik msn eigenlijk alleen maar om mail te checken...! |
|
|
| basvh |
| mijn email adres is [email protected] dus voeg me maar toe als je zin hebt, ik zit er heel vaak op, ik vind het veel handiger als icq. maar dat vind ik persoonlijk |
|
|
| raoel |
ow ja mijn e-meel
was ik nog ff vergeten:D
[email protected]
En wa doen we ermee. Gaan we elkaar allemaal toevoegen:D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
[email protected]
..en vraag me niet hoe ik aan zo'n raar emailadres kom! :)
ook ik gebruik msn eigenlijk alleen maar om mail te checken...! |
hmmmm...injereeet...ik wil toch wel weten hoe je eraan komt:D:D:D |
|
|
|
|