return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Msn (pg. 11)
View this Thread in Original format
Robvef
quote:
Originally posted by Glaniskanis

Jezus uuuh, ik ben een TA Collector zegmaar
Nou wie wil er TA email-adressen met me ruilen. Dan gaan we er om spelen.
Ik waarschuw jullie ik ben getraind in:
Shooting Stars, Flippo's, Knikkers, Pokémon.... enz

Kijk maar uit, IK MAAK JE IN!!!


Greetz,
Glaniskanis


Ben toch al niet zo'n collector, dus ik doe niet mee. Misschien na de vakantie. Wil eerst heelhuids de vakantie doorkomen :D :D
Henkie_henk
[email protected]
Robvef
quote:
Originally posted by Henkie_henk
[email protected]


Zeg Henkie, volgens mij gaat een Yahoo emailadres niet werken hoor!!!

Je moet hier een hotmailaccount voor hebben. :D :D

Dus doe je best!!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Robvef


Zeg Henkie, volgens mij gaat een Yahoo emailadres niet werken hoor!!!

Je moet hier een hotmailaccount voor hebben. :D :D

Dus doe je best!!

Nee hoor...Als je maar een msn-passport hebt...
Robvef
quote:
Originally posted by -=WVG=-

Nee hoor...Als je maar een msn-passport hebt...


Da wis ik ni.
Mijn excuses voor deze lompe opmerking (en dan te bedenken dat ik in de IT werk :D :D)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Robvef


Zeg Henkie, volgens mij gaat een Yahoo emailadres niet werken hoor!!!

Je moet hier een hotmailaccount voor hebben. :D :D

Dus doe je best!!


Daarom heb ik natuurlijk ook net gechat met glanis.. staan die gaste van school erin.. en heb ik net wat ta's opgezogt...

ja robbie ... jij snapt em :)

Je kan gewoon een pass aanvrage ookal heb je hotmail of nie..


[edit]ow wvg zei het al :) nou wrijf ik het er nog ff in [/edit]
Robvef
Ik heb me eige ook verontschuldigt.
Ik schaam me diep:o :o :o :o
Glaniskanis
Oh ja
Henkie jou heb ik natuurlijk ook, hoe kon ik je vergeten :D
Nou iig (slechte actie Robvef :p)


Greetz,
Glaniskanis
Robvef
*Robvef schaamt zich en gaat in de hoek staan*
New Wave
ejh ik zit ook op MSN

[email protected]


Latorzz

Robvef
quote:
Originally posted by New Wave
ejh ik zit ook op MSN

[email protected]


Latorzz


Nou, ga die maar eens uitleggen :D :D :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Robvef


Nou, ga die maar eens uitleggen :D :D :D


MmmMm.. weet je zeker dat je dat wil hore?? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement