return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Msn (pg. 6)
View this Thread in Original format
cyberia
quote:
Originally posted by ADK



heel verkeerd...
in die tijd dacht je daar nog niet aan...

tegenwoordig... die Amy (o.i.d) van t A-team.. nou... niet slecht voor de jaren '80...
en dat vrouwtje bij knightrider, die techneut(e).. ach....

maar vroeger dacht je daar dus NIET aan

Macgyver is trouwens een ware TOPserie ja...
die maakt van een touwtje, een paperclip, en een peer een landmijn waarvan de grootste jeep in de lucht vliegt...
wat n vent

ook mooi trouwens...
bij t A-team zitten ze per week ongeveer 3 à 4 keer opgesloten in een of andere ruimte, meestal een garage..
en wat staat daar ALTIJD in die garage....
een LASAPPARAAT en PANTSERPLATEN.... ALTIJD
en dan iets van een moter of zo, en daar werd dan weer een on ander gevaarlijk gevaarte van gemaakt, wat iedereen probeerde neer te schieten... maar NOOIT iemand raakte... NOOIT
één keer is BA neergeschoten in zn been, en toen moest ie bloed van murdock... en toen zei ie....
'I don't want no blood from that crazy FOOL!!'

ADK

hehe lol Macgyver is the man!:Dhij wist 'em uit eendert welke situatie wel uit te trekken,met zijn swiss-knife lol,ook wel een mega theme-song :D
ADK
quote:
Originally posted by cyberia

hehe lol Macgyver is the man!:Dhij wist 'em uit eendert welke situatie wel uit te trekken,met zijn swiss-knife lol,ook wel een mega theme-song :D


mega theme-song???
ik heb geen idee meer hoe het gaat

die theme-song van knightrider... die was goed
zou een goede trancemix van kunnen
busta rhymes heeft dat tingeltje ook nog in een van zn liedjes gebruikt: 'fire it up' die was wel goed

(dan hoor je die gasten zo 'fire it up' roepen, maar als je niet echt goed luistert, zeggen ze gewoon sprekend 'Feijenoord', echt hoor)



die heeft weinig meer met msn te maken...
ADk
Jukx
quote:
Originally posted by moogwai


Ja dat was zeker moi.... Daar zat ik echt elke aflevering op te wachten :D


Ik vind de beste aflevering die dat Culture Club mee doet... weet je wel met, die vage flikker, Boy George... (hij is nu zelfs een redelijk bekend trance? - dj in Engeland)
Maar goed op het einde spelen ze dan Karma Chameleon van Culture Club, wat ik nog steeds echt een onwijssss leuk nummer vind!! Als je hem niet kent moet je hem echt ff downloaden.. het is zo'n typisch vrolijk jaren '80 nummertje!!
Rudy
[email protected]

Add me maar, eindelijk met iemand praten die wat over trance weet!:D:D:D:D
Robvef
Ik doe ook mee:

[email protected]

Die was redelijk simpel te raden :D :D:D
moogwai
quote:
Originally posted by Jukx


Ik vind de beste aflevering die dat Culture Club mee doet... weet je wel met, die vage flikker, Boy George... (hij is nu zelfs een redelijk bekend trance? - dj in Engeland)
Maar goed op het einde spelen ze dan Karma Chameleon van Culture Club, wat ik nog steeds echt een onwijssss leuk nummer vind!! Als je hem niet kent moet je hem echt ff downloaden.. het is zo'n typisch vrolijk jaren '80 nummertje!!


Die aflevering kan ik me niet herinneren... maar Karma Chameleon ken ik zeker wel.. echt een vrolijk nummer, vind ik altijd wel leuk als ik 'm hoor bij Arbeidsvitaminen. Karma Chameleon heb ik zelfs nog mee moeten zingen bij muziekles in de brugklas :(
KillSwitch
Onze Macgyver man Richard Dean Anderson is trouwens te zien in StarGate SG1
en das me toch een vette serie !
Blik
quote:
Originally posted by moogwai


Die aflevering kan ik me niet herinneren... maar Karma Chameleon ken ik zeker wel.. echt een vrolijk nummer, vind ik altijd wel leuk als ik 'm hoor bij Arbeidsvitaminen. Karma Chameleon heb ik zelfs nog mee moeten zingen bij muziekles in de brugklas :(



je bedoelt:

karma karma karma chameleonnnnnnnn, they come and go thay come and goooooo..oooooo

grappig liedje
Jukx
quote:
Originally posted by Blik



je bedoelt:

karma karma karma chameleonnnnnnnn, they come and go thay come and goooooo..oooooo

grappig liedje


ja die ja!!
Daar is dus een aflevering van de A-team over geweest!! Die gozer die dat liedje zingt.. (Boy George van Culture Club) is tegenwoordig een redelijk bekend dj in Engeland.. volgens mij draait die ook op Summer Souns System... of weetikveel hoe dat grote Gatecrasher-festival heet!
Miss Proximus
[email protected] van me b/f maar die is er toch nooit haha..maar jah..zie maar :)

Cyrax
Ik vraag me nog steeds af wat al die A-team gedoe nu nog met MSN te maken heeft (Geen kritiek op BA natuurlijk, I LOVE THE A-TEAM)
Robvef
quote:
Originally posted by Cyrax
Ik vraag me nog steeds af wat al die A-team gedoe nu nog met MSN te maken heeft (Geen kritiek op BA natuurlijk, I LOVE THE A-TEAM)


Helemaal niks,maar zo gaat het bijna in iedere thread zo. We gaan hier heel snel en vaak off-topic. Maar dat is wel lachen :D :D :D

En ik persoonlijk vind MSN handiger dan ICQ. ICQ heeft veel te veel opties en die stomme typegeluiden zijn ook niets (ik weet dat je ze uit kan zetten, maar het idee alleen al!!!)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement