return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Msn (pg. 12)
View this Thread in Original format
New Wave
die had toevallig nog niemand aangemaakt :D
Robvef
quote:
Originally posted by Henkie_henk


MmmMm.. weet je zeker dat je dat wil hore?? :p


Ik weet zeker dat ie die naam met goede argumenten kan onderbouwen! :D :D :D
New Wave
ehmm....:D
rellivisit
[email protected] dus.....
!_PeTrUs_!
OK, de mijne is: [email protected]
Blik
quote:
Originally posted by New Wave
ejh ik zit ook op MSN

[email protected]


Latorzz


haha dies goed man, veel beter dan je naam eigenlijk
Henkie_henk
[email protected][/email]

[email protected] <-- doet het misschien ooit nog eens.. maar nu kan ie echt zo ongelovelijk de ************ krijgen..

Hoe kan ik nu playe over msn als ik steeds me contactlist kwijt ben?? he he??

!!!!!!!1 aaah gooi ze der allebij maar in :p ...

Glanis bedankt voor het bijstaan in de zware tijden ;)

alst goed is gaat t weer okay met [email][email protected] weeeheee (*klop klop* <-- afkloppen)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk
[email protected][/email]

[email protected] <-- doet het misschien ooit nog eens.. maar nu kan ie echt zo ongelovelijk de ************ krijgen..

Hoe kan ik nu playe over msn als ik steeds me contactlist kwijt ben?? he he??

!!!!!!!1 aaah gooi ze der allebij maar in :p ...

Glanis bedankt voor het bijstaan in de zware tijden ;)

alst goed is gaat t weer okay met [email][email protected] weeeheee (*klop klop* <-- afkloppen)


Sure thing buddy ;)


Greetz,
Glaniskanis
WNxHunter
maggyver of hoe je dat ook spelt vind ik maar nix, a-team en knightrider vind ik echt cool!! :D

maar ik vind airwolf nog altijd de topper hoor, ik ben nog op zoek naar een airwolf beltoon, kan iemand me hierbij helpen?
en ik heb trouwens een leuke knightrider trance mix! als je die wilt moet je maar ff contact met me opnemen, stuur ik hem wel via icq of msn :D

en ik heb zeer zeker liever icq als msn hoor! icq ziet er mooier uit en je kan er veel meer mee en ga nou niet zeggen dat al die opties nadeel zijn, want je koopt toch ook allemaal telefoontjes waarmee je spelletjes kan doen, aparte beltonen in kan zetten, wappen en weet ik veel wat al niet meer! en dan zeur je ook niet over te veel opties en dan het extra geheugen gezeik, ok mee eens! :D

maar goed omdat lex zo graag wilde dat deze thread over msn ging zet ik me msn adresje er ook nog wel bij, ben 24/7 online, maar ben er maar weinig! meestal als ik er ff ben neem ik niet eens de moeite om mezelf online te zetten, dus als je met me wilt praten gewoon berichtje sturen, kan zijn dat ik er ben :D

me msn: [email protected]
me icq: 22797492

ok ben ik nog iets vergeten? :D:D :D :)
WNxG.O.A.T
ok dan zal ik ook maar ff m mail listen heh: [email protected]
voor alle mensen die willen weten waar da voor staat: Thug Till I Die,
was nog uit m'n "rap-tijd" :D

ownjah en icq: 70172710 (ben dr alleen nooit daar)

Optimus
begin maar met toevoegen...:D:D:D
Henkie_henk
haha ja en ik maar annuleren..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement