return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Msn (pg. 8)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Optimus Trance


o ja, vertel s:D:D:D


nee dat moet je hem maar zelf is vragen. hehe is wel geinig hoor
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Lex


nee dat moet je hem maar zelf is vragen. hehe is wel geinig hoor


hey akira, vertel ons s ff dat leuke verhaal?:D:D:D
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


nee dat moet je hem maar zelf is vragen. hehe is wel geinig hoor


hijs wel online nu, maar afwezig

werk???
Robvef
Volgens mij is hij ook altijd 24/7 online. Hij kan best wel eens op school of op zijn stage zitten. Ik weet het. Spreek hem denk vanavond wel. :D :D :D

Hij was laatst achter zijn PC in slaap gevallen volgens Glaniskanis :D :D :D
Blik
quote:
Originally posted by Robvef
Volgens mij is hij ook altijd 24/7 online. Hij kan best wel eens op school of op zijn stage zitten. Ik weet het. Spreek hem denk vanavond wel. :D :D :D

Hij was laatst achter zijn PC in slaap gevallen volgens Glaniskanis :D :D :D


haha LOL, in slaap vallen achter de computer, dat is echt stom:p

:D
ADK
quote:
Originally posted by cyberia
hehe ADK bij deze link zouje normaal gezien de Mcgyver-themesong kunne beluisteren :)http://digilander.iol.it/gengish/Ar...Wav/McGyver.wav


ja, dat is ie
maar ik vind m niet geweldig...
macgyver was toch altijd een beetje een loser...



ADK
-=WVG=-
quote:
Originally posted by ADK


ja, dat is ie
maar ik vind m niet geweldig...
macgyver was toch altijd een beetje een loser...



In tegenstelling tot.....
MR. T. aliaz BA
Robvef
Ik vond MacGyver altijd wel gaaf.

Zoals ie dingen deed oplossen enzo. Wou dat vroeger ook altijd, maar was op school nooit goed in natuurkunde. Zoals hij van dat soort rook- en flitsbommen maakte.
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Robvef
Ik vond MacGyver altijd wel gaaf.

Zoals ie dingen deed oplossen enzo. Wou dat vroeger ook altijd, maar was op school nooit goed in natuurkunde. Zoals hij van dat soort rook- en flitsbommen maakte.


haha, en jij maar proberen...maar er kwam geen rook uit je bommen...:p
Dj Lex
Haha Akira achter zijn pc in slaap gevallen? Hehe LOL wisdt ik niet

Akira
Okay okay jongens ik zie dat er in mijn afwezigheid weer flink geluld word...echt geweldig :D :D want ik doe het ook maar al te graag.

Ja en inderdaad,ik ben achter de comp in slaap gevallen totdat Glaniskanis me om 3.15 s'nachts wakker maakte met 100 berichtjes...ROFL Wel goed hoor anders was ik wakker geworden met ontzettende nekpijn of weet ik veel wat.
Echter gisteren is het weer gebeurt ben ik weer achter mijn comp in slaap gevallen...ja kan er niks aan doen het burea is zo lekker zacht ;) maar ja de redder in nood(Glaniskanis ) had me weer wakker gemaakt.Ik hoorde ineens weer een zee van berichten door de boxen heen komen hehehe.Ja ok tot over maat van ramp wist ik ff niet waar het vriendinnetje was die bij mij zou blijven slapen...maar bleek in de woonkamer tv zitten te kijken.Ja staat ook zo dom als ze me achter de comp vind en dan ook nog es in slaap ziet ROFL :D:D:D

Ja maar Optimus Trance wat is je MSN dan kan ik je lekker adden en mooie verhaaltje vertellen hehehe ;)

NOu lex het zijn geen lastige WIJFEN...maar gewoon meisjes die een beetje een vriend in nood zoeken noem ik het maar...kijk dat jij er ontzettend dubbel om lig dat kan ik uiteraard begrijpen haha ROFL
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Akira

Ja maar Optimus Trance wat is je MSN dan kan ik je lekker adden en mooie verhaaltje vertellen hehehe ;)


[email protected] is me msn, enne....als er staat dat ik afwezig ben, dan ben ik ook afwezig, dan heb t geen zin om te blijven lullen tegen me:D:D:D
nou, ik w8 ik spanning af, ik wil dat verhaaltje wel horen, hehehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement