|
DJ Oren K & DJ Bago 4-8-2003 @ Seven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
אח שלי אפשר קצת פרטים..??
איפה זה
מי יהיה חוץ ממכם
וכאלה... |
|
|
| KrazyDJs |
אמ...בהצלחה אחים שלי..
אם הייתי קצת גדול יותר, הייתי בא...
טוב נו..ככה זה בכל המסיבות :) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אם הייתי קצת גדול יותר, הייתי בא...
|
גינב לי את המילות.. :}
בהצלחה אחים שלי :]
אני יגדל ויעבוד ב אנ אקס :] |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אח שלי אפשר קצת פרטים..??
איפה זה
מי יהיה חוץ ממכם
וכאלה... |
מי שירצה לבוא - יבוא! חחחחחחח
כניסה במכירה מוקדמת 40 שקל
זה במועדון ה
Seven
בפ"ת
יש כתובת על ההזמנה אם אני לא טועה
אגב, באגו, השרת קצת מעפן אבל חפיף..... לפחות הוא מראה את זה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מי שירצה לבוא - יבוא! חחחחחחח
כניסה במכירה מוקדמת 40 שקל
זה במועדון ה
Seven
בפ"ת
יש כתובת על ההזמנה אם אני לא טועה
אגב, באגו, השרת קצת מעפן אבל חפיף..... לפחות הוא מראה את זה |
מועדון בפ"ת.??
מה קרה אין מספיק מועדונים בארץ.?
מי ילך למועדון בפ"ת..??? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מועדון בפ"ת.??
מה קרה אין מספיק מועדונים בארץ.?
מי ילך למועדון בפ"ת..??? |
למה? מה רע? :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| טוב אנשים מי רוצה לבוא??? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מועדון בפ"ת.??
מה קרה אין מספיק מועדונים בארץ.?
מי ילך למועדון בפ"ת..??? |
הרגת אותי עכשיוו
זה משנה לך איפה המועדון יהיה העיקר שהוא יהיה טוב
זה לא משנה איפה הוא יהיה |
|
|
| Q-PiXeL |
נשמע נחמד
אולי אני יבוא
אבל יש עוד זמן אז נראה כמה ימים לפני המסיבה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
הרגת אותי עכשיוו
זה משנה לך איפה המועדון יהיה העיקר שהוא יהיה טוב
זה לא משנה איפה הוא יהיה |
זה משנה בגלל האוכלוסיה
ואני אומר לך מנסיון שבמועדון בפתח תקווה האוכלוסיה לא תהיה הכי איכותית... |
|
|
| TinkerbeL |
| לאיזה גילאים זה בכלל? |
|
|
| Scorchio |
המועדון הזה חור חבל על הזמן
אבל אני מקווה שתפגיזו |
|
|
|
|