return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
DJ Oren K & DJ Bago 4-8-2003 @ Seven (pg. 2)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by BaGo D Remixer
הנה חבריםםםםםםם העלתי את ההזמנות לאיזה אף טי פי זרוק שמצאתי אני מקווה שזה ישאר שם חחח
ftp://203.248.61.52/system/Seven 4-8-2003 (front).jpg
ומאחור
ftp://203.248.61.52/system/Seven 4-8-2003 (back).jpg


אח שלי אפשר קצת פרטים..??

איפה זה
מי יהיה חוץ ממכם

וכאלה...
KrazyDJs
אמ...בהצלחה אחים שלי..
אם הייתי קצת גדול יותר, הייתי בא...

טוב נו..ככה זה בכל המסיבות :)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אם הייתי קצת גדול יותר, הייתי בא...


גינב לי את המילות.. :}

בהצלחה אחים שלי :]
אני יגדל ויעבוד ב אנ אקס :]
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אח שלי אפשר קצת פרטים..??

איפה זה
מי יהיה חוץ ממכם

וכאלה...


מי שירצה לבוא - יבוא! חחחחחחח
כניסה במכירה מוקדמת 40 שקל

זה במועדון ה
Seven
בפ"ת
יש כתובת על ההזמנה אם אני לא טועה

אגב, באגו, השרת קצת מעפן אבל חפיף..... לפחות הוא מראה את זה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מי שירצה לבוא - יבוא! חחחחחחח
כניסה במכירה מוקדמת 40 שקל

זה במועדון ה
Seven
בפ"ת
יש כתובת על ההזמנה אם אני לא טועה

אגב, באגו, השרת קצת מעפן אבל חפיף..... לפחות הוא מראה את זה


מועדון בפ"ת.??

מה קרה אין מספיק מועדונים בארץ.?

מי ילך למועדון בפ"ת..???
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מועדון בפ"ת.??

מה קרה אין מספיק מועדונים בארץ.?

מי ילך למועדון בפ"ת..???


למה? מה רע? :conf: :conf: :conf: :conf:
HyPeRSoNiC
טוב אנשים מי רוצה לבוא???
itamarsan
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מועדון בפ"ת.??

מה קרה אין מספיק מועדונים בארץ.?

מי ילך למועדון בפ"ת..???

הרגת אותי עכשיוו
זה משנה לך איפה המועדון יהיה העיקר שהוא יהיה טוב
זה לא משנה איפה הוא יהיה
Q-PiXeL
נשמע נחמד
אולי אני יבוא
אבל יש עוד זמן אז נראה כמה ימים לפני המסיבה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
הרגת אותי עכשיוו
זה משנה לך איפה המועדון יהיה העיקר שהוא יהיה טוב
זה לא משנה איפה הוא יהיה


זה משנה בגלל האוכלוסיה
ואני אומר לך מנסיון שבמועדון בפתח תקווה האוכלוסיה לא תהיה הכי איכותית...

TinkerbeL
לאיזה גילאים זה בכלל?
Scorchio
המועדון הזה חור חבל על הזמן
אבל אני מקווה שתפגיזו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement