|
DJ Oren K & DJ Bago 4-8-2003 @ Seven
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
pic1 , pic2
גם אני וגם באגו!!! איזה כיף!!!
כולכם מוזמנים.... לפי מה שהבנתי כניסה 40 ש"ח....
רוצים עוד פרטים? דברו איתי או שתתקשרו לאחד המספרים על ההזמנה |
|
|
| AnthemFreak |
אורן אח שיהיה בהצלחה ותפציץ!! וגם לבאגו שאני יודע מיזה אבל אני לא זוכר תשם שלו
שיהיה לשניכם בהצלחה!!1:) |
|
|
| TinkerbeL |
נאור, אורן בהצלחה!!!!!!!
שיחקתם אותה במסיבה הקודמת ששניכם הייתם בה
רק מצאו להם תאריך למסיבה
בטח אני יהיה בדיכי בתאריך הזה.........
:( |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
נאור, אורן בהצלחה!!!!!!!
שיחקתם אותה במסיבה הקודמת ששניכם הייתם בה
רק מצאו להם תאריך למסיבה
בטח אני יהיה בדיכי בתאריך הזה.........
:( |
למה דיכי נשמה
כוס אמק משעמם לי.... |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
למה דיכי נשמה
כוס אמק משעמם לי.... |
כי החבר שלי מתגייס יום לפני.........
וגם לי משעמם! בטירוף........... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תודה אחים שלי
תגידו, למישהו יש שרת נורמלי שאני יוכל להעלות את התמונות של ההזמנות ולהציג אותם פה? נענע ה*** האלה לא נותנים לי!!!!!!!!! |
|
|
| Sniper |
חבל שיום אחרי זה אני מתגייס..
אבל שיהיה בהצלחה אח שלו!!!:]
אוהבתך |
|
|
| Hell_Copter |
לפי התכנון בתאריך הזה אני בניצנים מאזין לג'י אם אס וליהל...
אבל אלוהים גדול...
בכל אופן שיהיה לך בהצלחה וגם לבאגו...
דרך אגב... איזה יום זה יוצא? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Sniper
חבל שיום אחרי זה אני מתגייס..
|
אתה מתגייס להנדסה קרבית?
כי אני זוכרת שאמרו לי שב5 זה גיוס של הנדסה קרבית.......... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אתה מתגייס להנדסה קרבית?
כי אני זוכרת שאמרו לי שב5 זה גיוס של הנדסה קרבית.......... |
אני יודע..
אבל אני לא מתכוון להתפנות בשום פנים ואופן |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפי התכנון בתאריך הזה אני בניצנים מאזין לג'י אם אס וליהל...
אבל אלוהים גדול...
בכל אופן שיהיה לך בהצלחה וגם לבאגו...
דרך אגב... איזה יום זה יוצא? |
יום שני אחי.......
נ.ב.
לא נתתי מספיק כבוד לבאגו כי לא רשמתי אותו בכותרת.....
אז סליחה באגו, והעניין תוקן :D |
|
|
| BaGo D Remixer |
הנה חבריםםםםםםם העלתי את ההזמנות לאיזה אף טי פי זרוק שמצאתי אני מקווה שזה ישאר שם חחח
ftp://203.248.61.52/system/Seven4_8_2003front.jpg
ומאחור
ftp://203.248.61.52/system/Seven4_8_2003back.jpg
טוב לא ממש הלך לי אז פשוט תעתיקו את הכתובת ותפתחו אותה בחלון חדש.... |
|
|
|
|